מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג ג´ון ברייס תל אביב?

השאר פרטים ונציג ג´ון ברייס תל אביב יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
חיפה
ירושלים
תל אביב

מפת הגעה

סניף ירושלים
הגן הטכנולוגי בנין 1 כניסה 1, ירושלים
המשך...
סניף תל אביב
חומה ומגדל 29 תל-אביב
המשך...
סניף חיפה
ההסתדרות 46, חיפה
המשך...
strip

קורס הסבה לתכנות JAVA לסביבות Client, Enterprise ו-Big Data



מבנה הלימודים

הקורס מוכר כפיקדון לחיילים

שפת JAVA הינה אחת משפות התכנות הפופולאריות ביותר בעולם המיועדת לשימוש בטכנולוגיות אינטרנט.

השפה משמשת כיום מיליוני מתכנים בארץ וברחבי העולם לבניית אפליקציות. JAVA מספקת יכולות מלאות לבניית אפליקציות PC אך עיקר העיסוק בה הוא פיתוח תשתיות לWEB. החלק העיקרי בה כיום הנקרא JEE משמש כאוסף סטנדרטים המיועד למטרה זו ונפוץ מאוד כיום בתעשיית הIT. כיום רוב תעשיית הEnterprise בעולם בוחרת לעבוד בסביבת JEE אשר הוכחה כאמינה יציבה וכמסוגלת לתת מענה לאתגרים הרבים שהתעשיה מציבה כגון ריבוי משתמשים סדרי גודל של מאות אלפים ואפילו מליונים ומימושי business מורכבים ודינאמיים מאוד. Java חזקה מאוד גם בסביבת הMobile ההופכת ליותר ויותר פופלארית בשנים האחרונות ומספקת 2 פלטפורמות נפוצות וזמינות J2ME ו Android.

תיאור המסלול

קורס ייחודי זה מכשיר את משתתפיו לפיתוח בסיסי ומתקדם של אפליקציות ומודולים מבוססי Mobile JAVA וJEE.

הקורס מחולק לארבעת החלקים הבאים:

קורסי בסיס ההכרחיים להשגת יכולות פיתוח בסיסיות בכלל ובJAVA בפרט.

קורסי הבסיס כוללים את עקרונות הפיתוח פיתוח בשיטת OBJECTORIENTED פיתוח בשפת JAVA בניית ממשקים גרפיים בשפה עבודה מול בסיסי נתונים SQL.

קורסי WEB קורסים אלו מכירים את עולם הWEB ואת הטכנולוגיות המובילות בו. שלב זה הינו קריטי לפני הכניסה לעולם הJEE שכולו מתרכז במתן פיתרונות לפיתוח בצד השרת.קורסים מתקדמים קורסים הנכללים בחלק זה עוסקים בעיקרם בטכנולוגיות השונות שהן חלק מJEE. הקורסים מועברים בסביבות שונות ובמגוון מוצרים המקנים ראיה רוחבית של כלים לצד לימודים מעמיקים ויסודיים של הטכנולוגיות עצמן. חלק זה אף כולל מודולים המתרכזים בעקרונות תכנון ועיצוב של אפליקציות המעניקים ערך מוסף למפתחים.

מודול Mobile מודול המציג את עולם המובייל בJava ומכשיר את התלמידים לבניית אפליקציות בסביבת Android הנחשבת לפורצת ולמבטיחה ביותר כיום בתחום.


מתכונת הקורס

הקורס יערך במתכונת של קורס מעשי הכולל הרצאות עיוניות ותרגול מעשי רב.

את הקורס מלווה פרוייקט מסכם ומונחה בהיקף נרחב העוסק בכל הטכנולוגיות העיקריות הנלמדות ומקנה לתלמידים ערך מוסף בהתנסות עם התכנים הנלמדים מעבר לתירגול הנקודתי הנעשה בכיתה.

מטרות ההכשרה

יכולת תכנון תוכנה

לימוד טכנולוגיית JAVA ויישומה בכלים מהמובילים בשוק כיום.

כתיבת יישומים ב JAVA הן בצד השרת והן בצד הלקוח תוך שימת דגש מיוחד על פיתוח צד השרת

קישוריות למסדי נתונים ומימוש עבודה ידני ואוטומטית OR Mapping מולם

יכולת שילוב טכנולוגיות ב WEB תוך יצירת מודולי WEB בסביבת JEE

יכולת בניית רכיבי שירותיים תוך שימוש בסטנדרטים המוצעים כחלק מJEE

להתמצא בעולם הEnterprise מנקודת המבט של JAVA וJEE

לשלוט במיטב הטכנולוגיות העדכניות ביותר הקיימות כיום

להכיר את הטכנולוגיות הנלוות הסובבות סביב הפתרונות המוצעים בJEE כגון XML וWebServices

להפנים את הארכיטקטורה עולם המושגים המוטיבציה והאילוצים שהביאו ליצירת הסטנדרט JEE

חומר עזר

חומרי העזר בקורס הינם חומרים מקוריים שפותחו בגון ברייס או עי ספקיה.

כל תלמיד מקבל ערכות מלוות ועושה שימוש בסביבות התרגול המתקדמות ביותר.

הערכות מלוטשות ועברו כולן בהצלחה במגוון רחב של קורסים בקרב חברות שונות.

פרויקט

את הקורס מלווה פרוייקט פיתוח אפליקציה המשלבת פיתוח בJAVA עם טכנולוגיות JEE.

הפרויקט ושלביו מפורטים בהמשך המסמך.

מדוע כדאי ללמוד תכנות Java וJEE

שפת JAVA הינה טכנולוגית העתיד בפיתוח מערכות באינטרנט ולפיתוח מערכות מידע.

Java הינה שפת פיתוח מונחית עצמים המספקת פתרונות למגוון רחב של סביבות החל מפיתוח בצד הלקוח הכולל אפליקציות PC Mobile וכרטיסים חכמים וכלה במימוש ארכיטקטורות מתקדמות לפיתוח בצד שרת.

עולם הפיתוח בJAVA נחשב לדינאמי מאתגר ואטרקטיבי.

הדרישה לתוכניתני JEE גוברת כיום JEE נחשבת לותיקה והמנוסה מבין אוסף הטכנולוגיות לפיתוח בתעשית הIT.

JAVA הינה שפה שימושית ונפוצה במשק בתחומי הטלקום בנקאות ביטוח חברות אשראי חברות ממשלתיות וצהל.

מיטב החברות בארץ עושות שימוש בטכנולוגיות JAVA וJEE ובין הגדולות והמובילות שבהן Amdocs Comverse Mercury SAP Leumi Bank IBM ECI EDS NDS Pheonix

מידע טכני בנוגע לJAVAJEEMOBILE

JAVA על קצה המזלג

שפת התכנות JAVA מציעה פתרונות למגוון רחב של דרישות ובפלטפורמות שונות ומשונות.

הפורטביליות של השפה מאפשרת שימוש בה כמעט לכל מטרה החל מיישומונים Applets דרך שילובה עם כלי הפיתוח בסביבת אורקל וכלה בבניית אפליקציות .Web

כיום ניתן לחלק את שפת ה JAVA לשלושה חלקים

JSE חבילת הפיתוח הסטנדרטית. הגרסה הנפוצה כיום היא 1.4 והגרסה האחרונה נכון לאמצע 2008 היא 1.6 Java 6.0 Mustang

JEE סביבה לפיתוח אפליקציות מתקדמות בצד השרת סביבה זו הינה למעשה תוספת ל JSDK

JME סביבת פיתוח למכשירים קטנים כגון טלפונים סלולריים וpalm סביבה זו אינה קשורה לJSDK ודורשת התקנת Virtual Machine במכשירים עצמם. בשנים האחרונות פרצה סביבה פתוחה בשם Android . Android הינה מערכת הפעלה מבוססת Java המיועדת ל Smartphones ומהווה מתחרה מר ל iPhone. קצב הצמיחה שלה מהיר מאוד והיא צפוייה להיות הפופולארית ביותר בשוק בתוך שנים בודדות.

JEE משמש היום לבניית אפליקציות שרת מורכבות מבוזרות ומספק פתרונות למגוון רחב של לקוחות. שרתים תומכי JAVA כגון WebLogic WebSphere JBoss iPlanet ועוד נחשבים למתקדמים לאמינים וליעילים ביותר כיום בשוק. ניתן לומר שבשנים האחרונות אפשר לצפות במגמה חיובית של פתיחות בפני עולם ה Open Source

וככל שישנם יותר משתמשים כך הולכים התירוצים ומתפוגגים.

מלבד זאת הפתרונות ששרתים תומכי JAVA מספקים הם כל כך מקיפים ויסודיים למשל הספציפיקציות כפי שנקבעו עי SUN ומהוות את הדרישות המינימאליות משרתים תומכי JEE כוללים גם טיפול בלקוחות CORBA RMI.

לעובדה זו משמעות רבה מכיוון שהטיפול בלקוחות מגוונים עשוי להכביד על הפיתוח ולסרבל את סביבת העבודה אולם מכיוון שמדובר בספציפיקציות שמקורן בחברה אחת בלבד SUN למעשה כל השרתים תומכי J2EE עובדים באותו אופן. קוד שפותח עבור שרת מסוים יוכל בקלות לעבור התאמה לשרת אחר. כמובן שאין זה אומר שאין הבדלים בין השרתים ישנן יכולות בלתי מוגבלות לייעול תהליכים ניהול זיכרון סנכרון ותזמון פניות של לקוחות הקצאות משאבים כלי פיתוח כגון Editors ו Deployment Tools ועוד אך כל זאת מבלי לפגוע בסביבת הפיתוח הסטנדרטית.

למרות התחרות הקשה אין ספק שהתשובה של SUN היא מהטובות שיש בשוק כיום. שרתים תומכי JAVA מוכיחים את עצמם באמינותם ביעילותם ובמהירות הפיתוח האופיינית לJAVA ומאומצים עי החברות הגדולות ביותר ברחבי העולם.

אין ספק שלמפתח הממוצע חשיפה לחבילות הJ2EE תיתן הרגשה ש JAVA נולדה מחדש

מה קורה בשוק

בשנים האחרונות ניתן לזהות מגמה בשוק הEnterprise. הפיתוח המועדף הוא ב Frameworks כמו J2EE ו.NET ולא From Scratch כפי שנעשה בשפות CC++.

כיום ניתן לומר ששוק הIT והEnterprise מתחלק ל 50 J2EE ו50 .NET כאשר מאפייני הפרויקטים המשתמשים בJ2EE הם פרויקטי ענק Extreme ופתרונות לעולם הטלקומוניקציה.

בארץ ישנן לא מעט חברות מהמובילות בתחומן העובדות עם J2EE כגון מטריקס אמדוקס קומברס מרקורי מוטורולה סלקום ECI. כמו גם חברות וארגונים ממשלתיים כמו חברת חשמל צהל בנק ישראל ועוד רבים אחרים.

הצפי הוא שהשוויון הנוח בין שתי הטכנולוגיות ישמר.

לגבי תנאי העסקה ישנה הנחת יסוד שמפתחי JAVA בכלל ומפתחי J2EE בפרט זוכים למשכורות גבוהות יותר מעמיתיהם העובדים בטכנולוגיות אחרות ובכללן .NET. הסיבה לכך היא מידת המורכבות והדינאמיות הכרוכות בJ2EE. בעולם זה המפתחים נדרשים להיות עם היד על הדופק כיוון שהטכנולוגיה לא חדלה מלהתפתח ולהשתפר. משמע נדרשת יכולת לימוד עצמי טובה. בנוסף העובדה שJ2EE היא כיום הטכנולוגיה הבוגרת ביותר בשוק יש הרבה מה לדעת והתמקצעות בתחום אינה עניין של מה בכך.

רשימת בוגרי הסבות שהושמו לעבודות פיתוח ויעוץ בתחום JAVAJEE

תומר קליך מרצה בית בתחום JAVA

משה דייני מתכנת JAVA בבנק לאומי גיוס של גון ברייס

גל רובינשטיין מתכנת JAVA בחברת Aluna

אלי כהן מתכנת JAVA בחברת Aluna

אילת חנן מתכנתת JAVA בחברת Aluna

מרצים

בקורס מרצים מיטב אנשי המקצוע בתחום.

כל המדריכים בקורס הינם בעלי רקע בעבודה בשטח ובהדרכה בתחום כולל מדריכים ממיטב חברות הייעוץ בארץ.

נושאים

מבוא לתכנות 28 שעות

מודול זה יציג את עקרונות התכנות ויאפשר לחסרי רקע בתכנות ליצר פתרונות לוגיים ולהבין את הפעולות העיקריות למימוש flow control בתוכניות. בשלב זה נעשה שימוש בתרשימי זרימה לפתרון הבעיות ולבניית האלגוריתמים

מבוא להכרת המחשב, מרכיבים ומבנה כללי, זיכרון וסוגי זכרונות, שימוש בבסיס בינארי בעולם המחשבים, אלגוריתמים, הכרת הרעיון, הגדרת משתנים, השמות ופעולות אריתמטיות, קלט פלט, תנאים פשוטים ומורכבים, לולאות, מבני SWITCH, מיונים ומיון אינדקסים

מבוא לפיתוח מוכוון עצמים Object Oriented Programming 8 שעות

מודול זה יציג באופן תיאורטי את צורת התכנות המודרנית הקרויה תכנות מונחה עצמים. בחלק זה יתוודעו התלמידים לשיטת הפיתוח המהפכנית יפנימו את המושגים הבסיסיים ויבינו היכן משתלב האלגוריתם בתכנות מסוג זה.

מתודולוגיות לפיתוח תוכנה, הבעיות בשיטות הפיתוח המסורתיות, פיתוח מוכוון עצמים מול פיתוח פרוצדורלי, תפיסת התכנות מונחה העצמים מהו אובייקט, עקרונות התכנות מוכוון העצמים, עצמים בעולם התכנות, תכונות העצמים, דפוסי פעולת עצמים, המחלקה, בניית תוכנה מכוונת עצמים, מחלקה אבסטרקטית, הכימוס תפיסה ויישום, ההורשה התפיסה והיישום, יחסים בין עצמים, העמסת פונקציות

מיקום הקורסים
תל אביב


תנאי קבלה

אנגלית ברמה טובה ויכולת התמודדות עם קריאת טקסטים באנגלית.

בעלי רקע ואו ניסיון פיתוח בשפות פרוצדורליות יכולים להתחיל מהמודול השני של הקורס כלומר לוותר על המודול של מבוא לתכנות.

יכולת בסיסית של עבודה מול מחשב.

קהל יעד

חסרי רקע בפיתוח ומפתחים בשפות פרוצדוראליות המבקשים לרכוש מקצוע בתחום פיתוח תוכנה בסביבת JAVAJEE.


משך הלימודים

822 שעות 17:00-21:45


תעודה / הסמכה

 בקורס זה ישנה התחייבות לעבודה, לעומדים בתנאים

תעודת גמר

בסיום הקורס יקבלו משתתפים שיעמדו במטלות הקורס ונכחו ב 80 מהמפגשים תעודת סיום בהצלחה.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.