כולנו מכירים את התופעה הנפוצה של סטודנטים צעירים, מלאי מרץ ומוטיבציה משקיעים את מיטב מאמציהם במהלך הלימודים ומתאכזבים לגלות כי אין מקום בשבילם בשוק התעסוקה. איגוד השיווק החל בשבועות האחרונים ביוזמה חדשה שמטרת להכשיר סטודנטים בענף השיווק בקורס מיוחד שיאפשר להם להשתלב בחברות הגדולות והמובילות בישראל.
מי הוא קהל היעד של היוזמה החדשה?
היוזמה הזו של איגוד השיווק מיועדת לתלמידים מצטיינים במכללות, אוניברסיטאות ובתי ספר להשכלה גבוהה שלומדים בתחום של שיווק על כל היבטיו: בכלכלה, במנהל עסקים, תקשורת, מדעי החברה וכו´. הניסיון הראשון לקורס זה הניב הגשת מועמדות של 500 סטודנטים למיזם מתוכם לוקטו 15 מצטיינים שזכו להשתתף בקורס. על פי תחזיות עתידיות של איגוד השיווק בשנה הבאה הביקוש יהיה כפול ובהתאם גם מס´ הסטודנטים בקורס.
מה היא המטרה של יוזמה זו של איגוד השיווק?
המטרה העיקרית היא לסייע לסטודנטים להשתלב בחברות המובילות והמצליחות ביותר בארצנו. כך למשל ניתן למנות עם החברות ענק שמשתתפות במיזם את : אוסם, YES, בנק לאומי, קוקה קולה, שטראוס, תנובה, בנק מזרחי-טפחות ועוד. סיגלית הורן גלפרין, סמנכ"לית שיווק של איגוד השיווק, עומדת בראש יוזמה זו. הקורס המזורז, 6 שבועות סה"כ, יאפשר לסטודנטים להשתלב באופן מהיר, מיידי ויעיל בתעשיות הענק ולסלול את הדרך להצלחה.
מה ילמד במסגרת הקורס?
הקורס הקצר יעניק לסטודנטים את כל הכלים והידע לו הם זקוקים להשתלבות המהירה ולניצול ההזדמנות החד פעמית לעבוד בחברות הגדולות בארץ בנושא השיווק. בדצמבר 2010, שהולך וקרב אלינו, יכנסו הסטודנטים מחודש אוקטובר כבר למערך הפעילות בחברות הענק. כחלק מהלימודים יועבר נושא המיתוג, בחירת וניהול אסטרטגיה שיווקית, תקציבים, התנהגות צרכנית, מה הוא מרקום, יחסי ציבור, גיוס ושימור לקוחת וכו´. על פי דבריה של תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי , זו האופציה היחידה של סטודנטים צעירים ושאפתניים להיקלט באופן מיידי לחברות הענק המשגשגות.