בניית מאגר לקוחות למתווך
חשוב להגדיר היטב את הסביבה בה פועלים. הרבה סוכני נדל"ן חדשים וחברות רוצים כבר ברגעים הראשונים להשתרע כמה שיותר וביותר מידי מקומות. חשוב להגדיר את התחום בו אתם רוצים להתמקצע, האם זה אזור מסוים, תחום מסוים של מבנים כמו, מבני תעשיה, מגורים מסחר וכדומה. בדרך זו של מיתוג והתמחות ייחודית ניתן למתג את החברה והסוכן כמקצועי ומומחה בתחומו. על ידי השקעת מירב המשאבים בתחום אחד הסוכן ייצור יתרון יחסי על השאר.>
מגזין
נדלן ומקרקעין
בניית מאגר לקוחות למתווך
תחום הנדל"ן הינו תחום שמתעצם משנה לשנה, העשור השנים האחרונות ראינו עליות מחירים של מאות אחוזים בערך בתים ועם עליה זו רווח גדול של סוכני וסוכנויות הנדל"ן. על מנת להיות סוכן טוב ולהשיג לקוחות יש להתמקד במספר דברים.
- מערכת ToStudy
- |
-
02/02/2012
- |
-
14:33
- |
-
3889
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
חשוב להגדיר היטב את הסביבה בה פועלים. הרבה סוכני נדל"ן חדשים וחברות רוצים כבר ברגעים הראשונים להשתרע כמה שיותר וביותר מידי מקומות. חשוב להגדיר את התחום בו אתם רוצים להתמקצע, האם זה אזור מסוים, תחום מסוים של מבנים כמו, מבני תעשיה, מגורים מסחר וכדומה. בדרך זו של מיתוג והתמחות ייחודית ניתן למתג את החברה והסוכן כמקצועי ומומחה בתחומו. על ידי השקעת מירב המשאבים בתחום אחד הסוכן ייצור יתרון יחסי על השאר.
משיכת לקוחות
עבור עסק חדש הדבר החשוב ביותר הינו למשוך לקוחות על מנת ליצור בסיס מוצק לעבודה ודרכו להשיג עוד לקוחות פוטנציאליים. בימינו יש מספר רב של ערוצי תקשורת דרכם ניתן להביא לקוחות. אינטרנט, רדיו, טלוויזיה, שיווק מדלת לדלת, טלפונים, מסרונים ועוד. חשוב מאוד להגדיר היטב את דרך הפרסום שנוקטים בה על מנת לא לאבד לקוחות ולהתפזר במהלך השיווק. הדרך הראשונה היא להתחיל עם אנשים שמכירים, חברים, משפחה אנשי מקצוע וכו´. לאחר השיווק למאגר הראשוני ההתפשטות למאגר שני תבוא במהרה.כדאי מאוד להשקיע בפרסום מקוון, באמצעות רשתות חברתיות הפרסום הופך לקל ולנוח.
|
|
עבור עסק חדש הדבר החשוב ביותר הינו למשוך לקוחות על מנת ליצור בסיס מוצק לעבודה. |
|
|
כיצד להימנע מעומס על לקוחות
חשוב להתאים את שיטות השיווק ללקוחות הפוטנציאליים. ישנם אנשים עבורם פניה כל יומיים אך ורק תדחה אותם מלקיים קשרים עסקיים עימך. עבור לקוחות מסוימים פגישה, הזמנה לקפה, שי נחמד בחגים יכולה לקדם עד מאוד את טיב היחסים העסקיים ביניכם. חשוב להיות עם היד על הדופק לגבי כל לקוח פוטנציאלי איזו שיטת פרסום היא העדיפה והנוחה ביותר וזאת על מנת לא לבזבז משאבים מיותרים ולא ליצור אנטגוניזם מצד הלקוח הפוטנציאלי.
כיצד סוכן חדש מצליח לבלוט ?
בניגוד לאינטואיציה שאומרת שלסוכן חדש קשה יותר להתבלט ולהצליח לעיתים המציאות מראה הפוך. לקוח חדש לרוב מביא עימו רוח חדשה ואמביציה. לקוח חדש ינסה להתבדל מהקיימים בהצעות אותן הוא משווק, הוא ינסה להיות אטרקטיבי יותר במחירים ובשירות. הדבר החשוב ביותר עבור הסוכן החדש הוא לגבש אסטרטגיה ברורה ולדבוק בה ללא טעויות. הרושם הראשוני של סוכן חדש קשה מאוד לתיקון ובעל משקל רב. במידה והרושם יהיה חיובי לסוכן תידבק תדמית טובה לתקופה הראשונית
מוסדות המלמדים
קורס תיווך נדל"ן
קבל מידע על
קורס תיווך נדל"ן
ב-3 צעדים פשוטים
מוסדות המלמדים
קורס תיווך נדל"ן
ענף הנדל"ן בישראל זוכה לפופולריות גוברת הן מצד משקיעים והן מצד אלו המעוניינים להפוך את התחום לכדי מקצוע כמתווכים. אז איך מהמשך...
יש לך חוש חד לעולם הנדל"ן הישראלי שהביקוש לו פשוט לא מפסיק (לטוב או לרע)? יודע לזהות נכס טוב במקום הנכון ובזמן הנכון? אז להמשך...
שמאות מקרקעין היא אחד התחומים העתיקים והמבוקשים ביותר במשק. מדובר בתחום שהוגדר בישראל כתחום לימודים שמיועד לאקדמאים בלבד, או לכהמשך...
תפקידם של מנהלי הפרוייקטים בענף הבנייה כולל תכנון, תיאום, תיקצוב ופיקוח של פרוייקטי בניה מתחילתם ועד סופם. מעוניינים בעבודה בתחהמשך...