ACC וטינק פותחים מכללה
מכללת ACC על שם תרצה גרנות ומשרד הפרסום Teenk (טינק) משיקים יחדיו תוכנית לימודים חדשה ורעננה במכללת Teenk ACC College. מדובר במכללה החלוצה ללימודי פרסום בקרב בני נוער – מתוך המחשבה שהנוער של היום בונה את עולם המחר, הוא הקריאייטיב והוא גם הקהל האותנטי שחש את השטח באופן הטוב ביותר. שיתוף הפעולה החדשני הזה נוצר כתוצאה מהרצון להקנות לבני הנוער הללו כלים שימושיים לשכנוע וליצירתיות, כלים שישמשו אותם מעתה ואילך בתחום זה ובכל תחום אחר בחיים. כך, מתוך המכללה הזו, יקום דור אנשי המקצוע של העתיד שיעמדו באתגרים השיווקיים של המחר. >
מגזין
כללי
ACC וטינק פותחים מכללה
לראשונה בארץ, בני נוער בעלי ראש קריאטיבי – שיווקי יכולים להכיר את עולם הפרסום מקרוב. התוכנית מכוונת לכל בני הנוער בישראל, וגם למי שמגיע מרקע כלכלי קשה ינתנו מלגות לימודים.
- מערכת ToStudy
- |
-
20/05/2012
- |
-
16:10
- |
-
2800
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
מכללת ACC על שם תרצה גרנות ומשרד הפרסום Teenk (טינק) משיקים יחדיו תוכנית לימודים חדשה ורעננה במכללת Teenk ACC College. מדובר במכללה החלוצה ללימודי פרסום בקרב בני נוער – מתוך המחשבה שהנוער של היום בונה את עולם המחר, הוא הקריאייטיב והוא גם הקהל האותנטי שחש את השטח באופן הטוב ביותר. שיתוף הפעולה החדשני הזה נוצר כתוצאה מהרצון להקנות לבני הנוער הללו כלים שימושיים לשכנוע וליצירתיות, כלים שישמשו אותם מעתה ואילך בתחום זה ובכל תחום אחר בחיים. כך, מתוך המכללה הזו, יקום דור אנשי המקצוע של העתיד שיעמדו באתגרים השיווקיים של המחר.
מיהם הגופים שעומדים מאחורי המכללה החדשה?
חברת Teenk מעמידה ייעוץ שיווקי, על פי ידע שמצטבר בפאנל עצום של אלפי בני נוער שפועלים בפרויקטים שונים של חברת טינק. היא כבר מפעילה כ- 5,000 מובילי דיעה בני הגילאים 15-21 במדיות האינטרנט, בלוגים, רשתות חברתיות וכן מקימה פאנלים ייחודיים ושגרירי שטח עבור מותגים. ACC הינה מכללה אשר הכשירה כבר מאות בוגרים בתחום הקריאייטיב, אשר מהווים את חוד החנית של ענף הפרסום שבישראל.
|
|
חברת Teenk מעמידה ייעוץ שיווקי עפ"י ידע שמצטבר בפאנל של אלפי נערים שפועלים בפרויקט של חברת טינק. |
|
|
ממה תורכב תוכנית הלימודים במכללה החדשה?
בראש תוכנית הלימודים יכהן ראש מחלקת הנוער ב- Teenk, והוא יהיה רכז התוכנית. מכללת Teenk ACC College תקיים כ- 12 מפגשים – מפגש אחת לשבוע, כשכל מפגש בן שעתיים – והלימודים, כיאה לאנשים לומדים – יתקיימו בשעות אחר הצהריים. בין השאר הלומדים ייחשפו לנושאים כמו פרסום במדיות החברתיות, מדיה אינטראקטיבית ומדיה דיגיטלית, היכרות עם ענף הפרסום, גרילה ועוד נושאים שעל הפרק, כשהדגש מושם על ההתנסות המעשית – תוך הכנת פרויקט גמר בנושא חברה – פרויקט שיוצג בתערוכה.
לחזות את פני העתיד
כשפני עולם הפרסום משתנים בתדירות תכופה, נבחרת הבכירים של עולם הפרסום בבית הספר ע"ש תרצה גרנות ז"ל – המנהלת המקורית והמייסדת המיתולוגית של חברת ACC מעניקים מפתחים את שיתוף הפעולה בין הפרסומאים הותיקים של היום יחד עם הפרסומאים הצעירים מקרב בני הנוער. החזון של שני הגופים כולל כמובן הענקת מלגות גם לבאים מרקע מצוקה כלכלית, על מנת שיהיו יכולים למנף את ההזדמנות לממש את יכולותיהם וכישוריהם ולהעצים את עצמם.
תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...
לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...
במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...
להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...