תחום חדש כובש את עולם הפרסום והשיווק בישראל, "המדיה החברתית". בעידן בו עיקר השיווק הדיגיטלי מתקיים ברשתות החברתיות כגון: פייסבוק, טוויטר או לינקאדין - יותר אנשים לוקחים את העניין בצורה מקצועית ומייעלים את שיטות השיווק והפרסום באותן רשתות.
בעידן הטכנולוגי והחברתי בו אנו חיים, כל אחד ואחת מאיתנו מצייץ ב-"טוויטר", וכל אחד ואחת מאיתנו דואג לשתף את כל גולשי האינטרנט במגוון נרחב של אירועים וחוויות מתוך חייו. המדיה החברתית ברשת האינטרנט, שהחלה את דרכה באמצע העשור הקודם, הפכה בשנים האחרונות לאמצעי השיווק המוביל ביותר ברשת, בין אם מדובר בצרכי פרסום ושיווק של מותגים גדולים מהחיים, ובין אם מדובר בצרכי שיווק של עסקים גדולים, בינוניים וקטנים כאחד. וכמו כל דבר בחיים, גם בתחום המדיה החברתית, כאשר מתעורר הצורך (היצע), מייד אחריו מגיע שלב הביקוש, ובמקרה הזה ביקוש לבעלי מקצוע מנוסים ומיומנים בתחום המדיה החברתית.
|
|
שיטות השיווק משתנות בין רשת חברתית אחת לשניה |
|
|
למי מתאים תחום המדיה החברתית?
תחום המדיה החברתית מיועד לכל אחד ואחת מכם, המעוניין לרכוש כלים מקצועיים לצרכי הבנת המדיה ודרכי השימוש בה למטרות מסחר ושיווק כאחד. העלייה החדשה בכמות הנרשמים לקורסי המדיה החברתית, מצביעה על מגמה רווחת בענף הפרסום והשיווק (המקוון והלא מקוון), ומאפשרת לכל אחד ואחת מכם, להשתלב כבר היום בתעשיית הפרסום הגדולה ביותר של המחר. קורסי המדיה החברתית מיועדים בעיקר לבעלי עסקים המעוניינים לקדם את עסקיהם ברחבי הרשת, לאנשים המעוניינים להשתלב בתעשיית הפרסום והשיווק המודרנית, למנהלי שיווק בארגונים וחברות שונות ועוד.
|
|
פייסבוק. הרשת החברתית הפופולארית ביותר כיום בעולם. |
|
|
הפשטות שבהרשמה לקורסי מדיה חברתית
קורסי המדיה החברתית השונים המוצעים לכם כיום, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם להשתלב באחד מהתחומים המרתקים, היצירתיים והרווחיים ביותר ברשת האינטרנט. קורסי המדיה החברתית אינם דורשים מכם ידע מקצועי מוקדם (מעבר לידע בסיסי בהפעלת מחשב), אינם דורשים מכם מבחני קבלה ובעיקר אינם דורשים מכם כסף גדול (אותו תתחילו להרוויח מייד לאחר סיום הקורס, במידה ותדעו לנצל את ההזדמנויות העומדות לרשותכם).
מכללת SUMO- מכשירה אנשים לעסוק בתחומי המדיה החברתית
השינויים בהרגלי הגלישה של כל אחד ואחת מאיתנו, בעקבות התעצמות הרשתות החברתיות וכוחן העולה ברשת האינטרנט, חייבו גם להיערכות מחודשת בכל הקשור להרגלי הצריכה של קהל הגולשים, לרבות, שינוי בתפיסות השיווק והפרסום ברשת האינטרנט.
מכללת SUMO, הפועלת בתחום קורסי המדיה החברתית, זיהתה באופן מיידי את הצורך בשינוי חשיבתי ותפיסתי בכל הקשור לשיווק נכון ואפקטיבי ברשת האינטרנט, ומזה מספר שנים פועלת בתחום הכשרת מנהלי מדיה חברתית ומנהלי שיווק ופרסום במדיה החברתית. (כאן יבוא שמו) אחד מבעלי המכללה ואחד המרצים המובילים בה, מסר לנו כי (כאן יבוא הציטוט שלו). מכללת SUMO המכשירה את אנשי השיווק והפרסום של המחר, היא למעשה המכללה המובילה כיום בתחום לימודי המדיה החברתית בישראל, והשאיפה המקצועית של בית הספר היא להנפיק מספר רב של בעלי מקצוע מיומנים ואיכותיים, היודעים לזהות את מגמות השיווק העתידיות לנו בשנים הקרובות בתחומי המדיה החברתית.
מהם קורסי הדגל של מכללת SUMO?
מכללת SUMO המתמחה בהכשרת אנשים לעיסוק מקצועי בתחומי המדיה החברתית, מעמידה לרשותכם מגוון קורסים מקצועיים הכוללים בין היתר:
• קורסים עסקיים לחברות- קורסים מקצועיים המותאמים באופן אישי לצרכי החברה או הארגון. במסגרת קורסים אלו תוכלו להכיר מקרוב את כלל אפשרויות השיווק במדיה החברתית ובהתאם לכך לקחת החלטות חשובות בארגון.
• קורס שיווק במדיה החברתית- קורס מקצועי ומקיף המפרט את כלל דרכי השימוש במדיה החברתית לצרכי מסחר ושיווק.
• קורס שיווק בסמארטפונים- עולם האינטרנט עובר ישירות לכף היד של הלקוח באמצעות טאבלטים, מכשירי סמטארפון ועוד. קורס זה נועד להקנות לבוגריו את כל הכלים המקצועיים שיאפשרו להם לבצע מהלכי פרסום ושיווק מתקדמים.
כמו כן, תמצאו במכללת SUMO קורסים נוספים העוסקים בין היתר בתחום השיווק בוידאו (יו-טיוב), קורס לינקאדין, קורס פוליטיקה במדיה החברתית ועוד שלל קורסים נוספים. כל המרצים בקורסים השונים הינם ממיטב אנשי המקצוע בתחום הפרסום, השיווק והאינטרנט.
|
|
טל נבארו מספרת על מכללת סומו וגם על תחום המדיה החברתית |
|
|
כיצד נערכת מכללת SUMO לעליה בכמות הנרשמים?
על מנת לענות על הביקוש ההולך וגובר בקרב המתעניינים הרבים בתקופה האחרונה בתחומי המדיה החברתית, פיתחה עבורכם מכללת SUMO מערך שלם של אמצעי למידה הכוללים בין היתר: קורסים ממוקדים בתחומי שיווק שונים, שירות אישי לכל סטודנט, שפת לימוד צעירה המותאמת לשפת השיווק במדיה החברתית, תכנים ומערכי שיעור המתעדכנים בהתאם לצרכי השיווק באפיקי המדיה החברתית, שיתוף בוגרי הקורסים בפרויקטים שונים בתחום המדיה החברתית ועוד.
|
|
כיתת לימוד במכללת SUMO |
|
|
שירות ההשמה שמפעילה מכללת SUMO
בנוסף לערך הלימודי- מקצועי במהלך הקורסים השונים המוצעים לכם על ידי מכללת SUMO, תוכלו ליהנות גם ממערך השמה המסייע לכם להיקלט במגוון חברות וארגונים הזקוקים לבעלי מקצוע בתחום המדיה החברתית. מכללת SUMO מפעילה עבורכם מערך שלם של התקשרויות מול חברות גדולות במשק הישראלי, וכמו כן, מפעילה עבור בוגרי הקורסים השונים, מנהלת השמה ייעודית, המכוונת את בוגרי הקורס למקומות עבודה רווחיים וראויים.
זה הזמן להכיר מקרוב את ענף הפרסום והשיווק של המחר, זה הזמן להוביל את רשת האינטרנט מהצד הפעיל ביותר שלה- המדיה החברתית, כי בסופו של דבר היא לכאן לטובת כולנו!
|
|
רגינה קאשי רודנשטיין, בוגרת מכללת המכללה מספרת על הקורס למדיה חברתית |
|
|
למידע נוסף על מכללת סומו לחצו כאן