ג´ון ברייס תקיים כנס שרות
כמעט כל ארגון היום, מחזיק בידיו מוקד של שירות לקוחות. אולם מוקדים אלו, ככל שהם חשובים, מהווים בעיה בלתי נגרמת לארגון בשל רמת התחלופה הגבוהה בהם של נציגי שירות. בכנס יוצגו הבעיות העכשוויות של מוקדי השירות יחד עם התפת>
מגזין
כללי
ג´ון ברייס תקיים כנס שרות
כנס בנושא השירות המאורגן ע"י ג´ון ברייס- מכללת הייטק שיערך בתאריך ה-23 ליולי בא להציג באופן אובייקטיבי, לראשונה בישראל, את אתגרי ניהול מוקדי שירות הלקוחות במשק הישראלי ולהציע פתרונות ומגמות בתחום.
- מערכת ToStudy
- |
-
23/07/2013
- |
-
10:55
- |
-
3353
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
כמעט כל ארגון היום, מחזיק בידיו מוקד של שירות לקוחות. אולם מוקדים אלו, ככל שהם חשובים, מהווים בעיה בלתי נגמרת לארגון בשל רמת התחלופה הגבוהה בהם של נציגי שירות. בכנס יוצגו הבעיות העכשוויות של מוקדי השירות יחד עם התפתחויות חדשות בתחום, מתודות הדרכה יעילות שיסייעו להכין את המוקדן החדש במינימום זמן לעבודתו וכן מערכות מעקב ותפקוד של נציג השירות במוקד. כמובן שהכשרות אלו צריכות להיעשות בהתאם למאפייניו של הנציג הלומד הספציפי וגם לכך יוקדש זמן במסגרת הכנס.
למידע נוסף על קורס ניהול מוקד שירות טלפוני
להביא את מיטב התובנות בפני העוסקים בדבר
מארגני הכנס מטעם המכללה, טוענים כי הכנס מהווה הזדמנות חד פעמית גם להיחשף לכל העוסקים בתחום ההכשרה והעבודה עם נציגי שירות וגם להכיר טכנולוגיות לימוד חדשות ומעקב אחרי ביצועי הנציגים השונים. מטרת הכנס היא להעניק כלים נוספים ותובנות נוספות על ניהול טוב יותר ויעיל יותר של מוקדי השירות בארגון. הכנס כמובן מהווה גם הזדמנות למפגש בלתי אמצעי עם כל החברות העוסקות בתחום ומשתמשות במוקד שירות ולמעשה מציע הזדמנות לנטוורקינג מוצלח מאוד בתחום זה.
למידע על קורס ניהול מוקד טלפוני במי"ל בשיתוף פעולה עם ג'ון ברייס
|
|
מוקד שירות טלפוני- לב ליבו של הקשר בין הלקוח לארגון ולכן יש לנהלו בצורה המיטבית. |
|
|
מרצי הכנס
בכנס יקחו חלק משתתפים שונים וירצו בו מספר אנשי מפתח מטעם ג'ון ברייס מכללת הייטק בנושאים שונים. כך למשל, הגברת יעל דורון תדבר על התאמת מתודות למידה לנציג באופן ספציפי, מר שחר טביב שיציג טכנולוגיות לימוד ושיפור ביצועים במוקדי השירות של היום, והגברת אביבית בן סימון אשר תסקור מערכת הקרויה steerU המשמשת כמערכת שלמה של למידה, הטמעה, הדרכה ותמיכה למשתמש הבודד בסביבת העבודה הטבעית שלו. כל האמצעים הללו, כך מקווים מארגני הכנס, יפתחו את העיניים של מנהלי מוקדי השירות ויסייעו להם לבחור כלים ותוכנות שיסייעו למוקד להיות יעיל יותר, לימודי יותר וגם מציע ערך מוסף לעובדים בו.
ג'ון ברייס- מכללת הייטק
מכללת ג'ון ברייס היא אחת מן המכללות הוותיקות ביותר ללימודי תחומי המחשב השונים ובעלת סניפים בתל אביב, חיפה וירושלים. המכללה מבית מטריקס מציעה הכשרות בתחומי התכנות, העיצוב הגרפי, IT, אבטחת מידע, וכן מעניקה הכשרות בתחומי ספציפיים לחברות שונות.
למידע נוסף על כל מסלולי הלימוד של ג'ון ברייס מכללת הי טק, הכנסו אל:
https://www.tostudy.co.il/mosad-maslulim.aspx?id=69
תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...
לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...
במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...
להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...