למרבה הפלא, עד שנת 1992 קופירייטינג - מקצוע מורכב, מעמיק וייחודי נתפס כ ´משהו´ שכל אחד שיודע לכתוב בחרוזים יכול לעשות. בשעה שבעולם המערבי מקצוע הפרסום בכלל והקריאייטיב בפרט העמיק את שורשיו המקצועיים ונלמד באוניברסיטאות ומכללות, בישראל, התחום לא נלמד באופן ממוסד ולא זכה להכרה לה הוא ראוי.
כל זה השתנה כאשר תרצה גרנות ז'ל ומוטי מורל, קופירייטרים מחוננים מהמוערכים ביותר בהיסטוריה של הפרסום בישראל – חוללו מהפכה מקצועית והקימו במשותף את מכללת ACC לפרסום ותקשורת. מאותו רגע, ענף הפרסום בישראל הפך את המכללה למרכז גיוס אנשי קריאייטיב הראשי והעיקרי שלו. רף הקבלה הגבוה, העדפה של איכות על פני כמות, כמו גם חתירה למצויינות, מחוייבות לחדשנות ושיטות לימוד מיוחדות, הפכו
את בוגרי ACC למבוקשים ביותר הן בתחום הפרסום והן במגוון תחומי תקשורת נוספים.
מאז ועד היום הכשירה המכללה למעלה מ – 1500 בוגרים שעברו בהצלחה את מבחני הקבלה ומהווים כיום את חוד החנית של יוצרי התוכן והקופירייטרים בענף הפרסום בישראל. למעשה, רוב מנהלי הקריאייטיב הפועלים בענף הם בוגרי ACC, והם גם אלו המגיעים היישר מהמשרד אל כיתת הלימוד, כדי להמשיך את חזון המייסדים ולהכשיר את דור היוצרים הבא בתחומי הקריאייטיב והתוכן.