מסלול הלימודים אינטנסיבי ודחוס, במטרה להכין אתכם לתחרות שם בחוץ. כל המורים במכללה הם אנשי פרסום בכירים, אשר מגיעים אליכם לכיתה, היישר ממשרד הפרסום. מהלך הלימודים בנוי על פי יחידות שונות, המתנקזות בסופה של הדרך להקניית היכולת לעסוק בקופירייטינג, ישר מרגע סיום הקורס.
יחידה 1- חשיבה/כתיבה יצירתית.
יחידה 2- מחקר ואסטרטגיה (פלנינג).
יחידה 3- פרינט (גלויות, מודעות, שלטי חוצות למיניהם, תחנות אוטובוס, שלטי קירות ועוד).
יחידה 4- קד"מ, שיווק חוויתי, גרילה.
יחידה 5- רדיו.
יחידה 6- יצירת תוכן ופיתוח פורמטים לטלוויזיה (ריאליטי, שעשועונים, סדרות ועוד).
יחידה 7- תסריטאות (פרסומות, סרטים קצרים, סדרות אינטרנט, סרטונים ויראלים ועוד).
יחידה 8- אינטראקטיב, דיגיטל ומדיה חברתית. (כולל פיתוח אפליקציות).
יחידה 9- Creative lab – עבודה מול לקוחות אמיתיים על קמפיינים אמיתיים.
תערוכת סיום: תערוכות עבודות סטודנטים בהשתתפות מנהלי קריאייטיב ואנשי תקשורת רבים.
בתהליך משולב, מושם דגש רב על האסטרטגיה הפרסומית, מולידת הקונספט, על הבנת הצרכן, התנהגויותיו, גחמותיו ומניעיו, ניבוי תגובות של צרכן למסרים וכדומה. שיטת הלימוד מתבססת על סדנאות ועל תרגולות פתוחות בכיתה. זאת משום שהדרך הטובה ביותר ללמוד קופירייטינג ופרסום היא ללמוד מטעויות של אחרים, לנתח ולחטט.
איך מתקבלים? יש מבחני מיון, בכתב ובעל פה. המיון מוקפד, כדי לנסות לחפש אנשים העשויים מהחומרים הנכונים. ללא התניית השכלה קודמת. אחוז המתקבלים אינו גבוה. בשיתוף פעולה מיוחד של המכללה עם משרדי פרסום מובילים - מובטחות משרות סטאז' עם משכורת לבוגרים/ות מצטיינים/ות של תוכנית הקופירייטינג שנפתחת בחודש ספטמבר 2012. *הלימודים מוכרים לצורך מענק לחיילים משוחררים. |