קמפיין מעורר הדים
הקמפיין שעלה בסוף חודש ינואר ושנועד למשוך מועמדים ליום הפתוח של המכללה, מתחיל במספר אמירות בוטות מאוד ומעוררות מחלוקות- "אומרים שאנחנו עצלנים", אומרים ש"אנחנו משועממים", "אומרים שאנחנו דור חסר סבלנות", ועוד. חלק מהצ>
מגזין
כללי
קמפיין מעורר הדים
המסלול האקדמי המכללה למנהל יצא בקמפיין חדש שבעיקר פונה לצעירים. הקמפיין משתמש בלא מעט מושגים ואמירות על הדור הנוכחי, שחלק יחשבו כי מדובר באמירות שנויות במחלוקת, בעוד אחרים יגידו כי הקמפיין פוגעני ולא משיג את מטרתו. ומה אומרים במסלול האקדמי? אנחנו מנסים לשבור סטיגמות באמצעות הקמפיין.
- מערכת ToStudy
- |
-
04/02/2014
- |
-
15:32
- |
-
2594
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
הקמפיין שעלה בסוף חודש ינואר ושנועד למשוך מועמדים ליום הפתוח של המכללה, מתחיל במספר אמירות בוטות מאוד ומעוררות מחלוקות- "אומרים שאנחנו עצלנים", אומרים ש"אנחנו משועממים", "אומרים שאנחנו דור חסר סבלנות", ועוד. חלק מהצעירים שראו את הקמפיין דווקא ממש לא אהבו את התכנים שלו בעוד אחרים טוענים כי זהו מהלך מבריק כי זה פונה בדיוק לנקודות החולשה של הצעירים היום שמאוד מזלזלים בהם ומה שהם יכולים לתרום לחברה ולשוק העבודה.
רצינו להראות באמצעות הקמפיין שאנחנו חושבים אחרת
נשיא המסלול האקדמי של המכללה למנהל, אמר בתגובה לטענות על הקמפיין, כי המטרה הייתה לשבור סטיגמות על הדור של היום ולהראות את היתרונות שלו. דלבריו, מדובר בדור שאפתן מאוד, אינטליגנטי מאוד שחשובים לו דברים מהותיים מאוד כמו ביטוי עצמי והתבלטות במה שהם עושים, תשומת לב אישית אליהם, הם הדור שמתגייס למילואים בכל פעם שקרואים להם והם היו המנהיגים העיקריים של הפגנות יוקר המחייה. מדובר בדור יוצא דופן שרק צריך לדעת איך לפנות אליו. לכן, הוא טעון, הקמפיין בא מתוך מקום של הערכה ולא זלזול.
סרטון הפרסומת המדובר ומעורר המחלוקת למסלול האקדמי- המכללה למנהל
|
|
תנו לנו את הדרך- משם אנחנו כבר ניקח את זה. |
|
|
האקדמיה של היום צריכה להתייחס ללומדים שלה אחרת
נשיא המכללה טען כי הם עלו עם הקמפיין הזה בניסיון להוכיח שהם מבינים שהלומדים של היום זה לא מה שהיה פעם. אם פעם צעירים היו מגיעים ללמוד ושותים את החומר בכיתה של 100-200 איש בשקיקה, היום כל אחד מהם רוצה יחס אישי יותר, הזדמנות לשאול שאלות ולהבין את החומר מקרוב, אם בכלל כי הרוב היום מעדיפים להישאר בכלל בבית וללמוד דרך האינטרנט. גם העניין של לשבת בספרייה ולעשות עבודות כבר הרבה פחות או מסייע לסטודנטים והמכללה מבינה זאת היטב.
אקדמיה יישומית אבל גם יקרה
הבעיה היחידה בכל הקמפיין המושקע מאוד ומעורר המחשבה של המסלול האקדמי, היא שאף אחד לא מזכיר שאת הלימודים היישומים שלהם צריך לממן איכשהו. לפחות בהיבט הכספי, המכללה ממש לא מבינה לליבם של הצעירים שגם סובלים מיוקר המחייה ועדיין בשביל ליהנות מחוויית הלימודים יאלצו לשלם מעל ל-100 אלף ₪ תמורת לימודי התואר שלהם.
לקריאה נוספת בנושא...
המכללה למנהל בשת"פ
מסלול פסיכולוגיה מתחדש
תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...
לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...
במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...
להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...