רוצים להיות מומחים בתחום השיווק והפרסום? ביחרו אחד מהקורסים המוצעים לכם בעמוד שלפניכם, השאירו פרטים באמצעות צור הקשר שמופיע לצד המוסד הלימודי בו תרצו ללמוד קורס שיווק ופרסום ונציג ייצור עימכם קשר בהקדם האפשרי עם כל המידע הכי עדכני על קורסים בתחום השיווק והפרסום.
שיווק הוא ללא ספק הנשמה והכוח שמאחורי ההצלחה של אינספור מוצרים, וזאת כי אין זה משנה אם מבקשים לקדם מוצר כושל או גאוני, מוצר טריוויאלי או ייחודי, וזאת כי לא פעם השלב שמבדיל בין רעיון להצלחה הוא אך ורק אופי השיווק. אי לכך, אם גם אתם מבקשים לעסוק באחד התחומים היותר חמים, מרתקים, חכמים, מגוונים וחשובים כיום, אם גם אתם מבקשים להיכנס לתחום שתמיד יש בו עוד לאן להתקדם, או פשוט מבקשים ללמוד את התחום על מנת לסייע למוצר הפרטי שלכם להגיע לגדולות, הרי שטוב לדעת שלצד לימודי תואר ראשון, גם ניתן לעבור אך ורק קורס ייעודי בתחום, וכבר לקבל שלל כלים חשובים ביותר.
קורס שיווק הנו קורס חשוב ביותר, ואף תחום אשר חולש על מגוון נרחב של תחומים חשובים. אי לכך, טוב לדעת שאם גם אתם מבקשים ליהנות משירותים מובילים בתחום, אם גם אתם מבקשים להשקיע זמן קצר ולהיות מומחים בנישה, הרי כל שנותר לכם להבין זה אלו סוגי קורסים בשיווק קיימים, כמה זמן אורך כל תחום, עם איזו תעודה ניתן לצאת בסוף קורס, האם אתם משתייכים לסוג האנשים שלימודים אלו נכונים עבורם וכדומה, כאשר בכול שלב ניתן ליצור קשר עם נציגי הקורס ופשוט ליהנות ממידע חשוב ומרתק.
קורס שיווק
כפי שציינו קורס בשיווק חולש על מגוון תחומים מרתקים ביותר, ועל כן אם מבקשים לקבל טעימה, נציין שתחום זה מתייחס לניהול פיזי של חנות, למחקרים של קהלי יעד ופילוח שוק, לפיתוח עסקי לצד שיווק גלובלי, לשיטות מנצחות עבור שיווק בווידאו, לשלל טקטיקות מוכחות עבור מכירה וכדומה. אי לכך, לצד העובדה שגם ניתן להשקיע הרבה יותר זמן ולבחור באופציה של תואר ראשון בתחום, הרי שגם טוב לדעת שהיתרון של קורס על פני תואר טמון בשלושה מוקדים עיקריים: ראשית באופן שכזה ניתן להתעמק באופן הרבה יותר יסודי בתחום שמעניין אתכם מבלי להתפזר לכל עבר. שנית ניתן להשקיע הרבה פחות זמן ולבסוף נציין שהעלויות זולות באופן משמעותי.
לימודי שיווק
כבר ציינו שלימודי שיווק עשויים להתמקד במדיה האינטרנטית ולחלופין באוריינטציה ניהולית, ועל כן אם אתם נמצאים בפני פרשת דרכים ומתלבטים איזו אופציה יותר נכונה הן עבור האישיות שלכם והן עבור התפקיד שמחכה לכם, הרי שראוי לציין את שני ההבדלים העיקריים שבין שתי האופציות. ובכן ראשית נציין שהקורסים שמבוססים על האינטרנט יכללו הרבה יותר למידת תוכנות, ניהול מדיות חברתית, בניית
פרופילים, יצירת אנימציות קלילות ושיווקיות וכדומה, ואילו הקורסים שמבוססים על אוריינטציה ניהולית, כבר יכללו בחינת אסטרטגיות שיווקיות, בניית מערך טיפים לקראת מכירה, בחירה הנישה הנכונה ביותר עבור שיווק ועוד.
תכני הלימוד בקורס שיווק
תחום השיווק עשוי לכלול מגוון נרחב של נושאים ממגוון נישות, ובמקביל הוא גם עשוי להתמקד בנישה הרבה יותר ממוקדת. אי לכך, על כל אחד להבין איזה סוג של ידע הוא מבקש לרכוש ובהתאם לבחור את המוסד הלימודי המתאים ביותר. עם זאת, כן אגדנו מספר תחומים שנהוג ללמוד בשלל הקורסים, ועל כן לאחר מעבר קליל על כלל הרשימה, אתם מוזמנים לקבל תמונה הרבה יותר רחבה. להל רשימת הנושאים הבאה:
-הצגה אפקטיבית
-מיתוג ובידול
-עמדות לקוחות וצרכנים
- דיוור אלקטרוני
-בניית תמהיל שיווקי
-קידום מכירות
-שיווק בפייסבוק
-ניהול קמפיין פרסומי
-פיתוח S.W.O.T
-Google Analytics
-פלטפורמת google+
-ניהול משא ומתן
-טיפול בלקוחות תובעניים
-שיתוף ב YouTube
איפה לומדים קורס שיווק?
לימודי שיווק נלמדים בכל רחבי הארץ, אך יש להבדיל בין המוסדות השונים, הן מבחינת היקף השעות, צוות המרצים והנושאים הנלמדים והן מבחינת מיקום, הרזומה של המקום וסוג השיווק בו יותר מתמקדים. להלן רשימת המקומות בהם אתם מוזמנים ללמוד, כאשר לאחר שמוצאים את היעד הרצוי, יש לבחון האם הוא אכן עונה כעל כלל המטרות האישיות:
- מכללת ספיר (צמוד לשדרות)
- הקריה האקדמית אונו
- המכללה האקדמית נתניה
- המרכז האקדמי פרס ברחובות
- המרכז ללימודים אקדמאים באור יהודה
- המרכז האקדמי כרמל בחיפה
- מכללת רמת גן
- תפנית- בית ספר למנהלים מטעם האוניברסיטה הפתוחה
- אוניברסיטת בר אילן
- עתיד – מכללות ובתי ספר למדעים וטכנולוגיה בדרום ובצפון
- קבוצות יוזמות בירושלים, המרכז וחיפה
- בית הספר ליזמות עסקית
- מכון טכנולוגי חולוןHIT
- הבצפר
- האקר יו
- גון ברייס
*יש לשים לב שארבעת המוסדות האחרונים מתייחסים אל מוסדות אשר מתמקדים בשיווק שיותר מושתת על המדיה האינטרנטית.
מיהו קהל היעד ללימודי קורס שיווק?
תחום השיווק פונה למגוון נרחב של אנשים. ראשית נציין שניתן למצוא את כל אותם אנשים אשר מתעניינים בתחום והם חשים שתחום זה אכן נכון עבורם מבחינה תעסוקתית, ועל כן לפני שהם שצברו כל ניסיון, הם מבקשים להתמקד בתחום, במיוחד כאשר הדבר אינו כרוך בהשקעת זמן מרובה. כמו כן יש לקחת בחשבון שאנשים מסוג זה עשויים לקחת יותר מקורס אחד, וזאת על מנת להחזיק ביותר דרכים בהן ניתן יהיה בבוא היום לתקוף את תחום השיווק ולהפיק ממנו את המרב.
מצד שני, ניתן למצוא שקורס זה גם מושך לא מעט אנשים אשר כבר מגיעים מתחום השיווק, אך הם מבקשים לחזק כמה כלים נוספים ואף מבקשים להשיג תעודה מסודרת, ולו כי הם יודעים שברגע שהם יעשן כן, מקום העבודה שלהם יאפשר להם להתקדם אל עבר משרה יותר שווה בה הם חושקים.
לבסוף נציין שישנו סוג נוסף של קהל יעד, אנשים שפיתחו סוג של שירות או מוצר אותו הם מבקשים לקדם ולמכור, ובאותה נשימה הם מבקשים להימנע מתשלום עבור איש מקצוע, או לחלופין הם מבקשים שליטה מלאה עבור כל מה שנוגע לקידום, ועל כן הם בוחרים להחזיק בכלי נוסף – בוחרים לעבור קורס בשיווק.
מהם תנאי הקבלה לקורס שיווק?
ברוב המקומות ניתן להסתמך על ראיון אישי, אך גם יש מקומות שדורשים ניסיון בסיסי בתחום. כמו כן, כיוון שגם יש קורסים הרבה יותר מקיפים, ואף ניתן לבחור ללכת על לימודי תואר ראשון בתחום, הרי שגם ניתן למצוא שיש דרישות הרבה יותר גבוהות, כגון הצורך להציג ממוצעי בגרות גבוהים לצד ציוני פסיכומטרי שנמצאים הרבה מעל הממוצע. מכאן שכל אחד מוזמן לשפר נתונים או פשוט לבחון חלופות.
משך הלימודים בקורס שיווק
באופן כללי, מלבד מקרים יוצאים מהכלל, ניתן למצוא שהלימודים די קצרים, כלומר הם נעים בין 65 לבין 800 שעות אקדמיות, ואילו במקרים היותר קיצוניים, גם ניתן למצוא קורסים אשר אורכים כ250 שעות אקדמיות.
תעודה/ הסמכה מקצועית לבוגרי הקורס
לרוב הסטודנטים יוצאים עם תעודת הסמכה מטעם מוסד הלימודים הנבחר, כאשר מי שבוחר לעשות תואר ראשון, כבר ייצא עם תואר B.A.
אפשרויות תעסוקה לבוגרים
תחום השיווק הנו נרחב ומגוון ועל כן ניתן למצוא עבודות מול מגוון גופים גדולים, לצד מגוון גופים קטנים. כמו כן ניתן להיות עצמאיים בתחום וכמובן שגם ניתן להיות שכירים. ניתן להיות מנהלי מוצר, פרסומאים, מנהלי שיווק, מנהלי מותג, אנילסטים, מנהלי צוותי מכירות והשורה עוד ארוכה, כך שללא ספק מדובר בתחום רב גווני ומרתק, בו תמיד יש לאן להתקדם.