קורס תקציבאות
תקציבאות הוא תפקיד מפתח במשרדי הפרסום שבעבר לא היה קיים. בעבר הפרסומאי היה אחראי לכל מסע הפרסום כיוון והוא היה הרבה יותר מצומצם. עם ההתפתחות הטכנולוגית גדלו אמצעי התקשורת בהם ניתן להפיק מסע פרסום, כתוצאה מכך גדלה גם דרישת השוק לעובדים בתחום הפרסום וממסע של אדם אחד תחום הפרסום הפך לעולם ומלואו. הרבה ממסע הפרסום תלוי בתקציבאי.
מי הוא התקציבאי במסע הפרסום?
התקציבאי במסע הפרסום הוא איש מפתח שמוביל את ההליך של מסע הפרסום מהצעד הראשון ועד רגע עליית הפרסומת בערוצי התקשורת. התקציבאי אחראי לניהול פרויקטים מול לקוחות, הוא הפנים של החברה מול הציבור. הוא צריך לשדר נאמנות לעבודתו, להיות לויאלי, לדעת להעביר בצורה נכונה את רצונותיו של הלקוח במסע הפרסום. הוא כמו גורם מתווך בין הלקוח לחברה וכך למשל הוא ישתתף בפגישות ויציג את עמדות שני הצדדים. תקציבאי צריך לפעול בהגדלת ראש וביוזמה אישית, הוא צריך להיות בעל ראש יצירתי ואופי שיווקי.
אילו תכנים מועברים במסגרת קורס תקציבאות?
במסגרת הקורס מועברים נושאי לימוד רבים שיעזרו לתלמיד ללמוד את הבסיס של התקציבאות ולהעמיק בו. נלמד יסודות על משרד הפרסום וכיצד הוא פועל, עקרונות שיווק, מה היא תקשורת שיווקית, הפעלת חשיבה יצירתית, רפרזנטציות, מיתוג, העבודה של התקציבאי, אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות, התנהלות נכונה מול לקוחות, ניהול תקציבים, משא ומתן, כתיבה, אודות אמצעי התקשורת והמדיה, בחירת קונספט, עבודה בסטודיו וכו´.
מי הוא קהל היעד של קורס תקציבאות?
קהל היעד של קורס תקציבאות הם אנשים מתחום הפרסום, אנשים בעלי תשוקה לתחום, אנשים בעלי קסם אישי, יכולת ליצור קשר טוב ואישי עם אנשים, מעוררי אמון, אנשים סוחפים, אנשים שיכולים להעניק תחושת ביטחון. רצוי מאוד טרם הקורס לבוא עם ידע בסיסי ועם תואר ראשון בלימודים כלשהם. תלמידים שיסיימו קורס זה יוכלו לפנות לאופציות עבודה רבות בתחום הפרסום ולשמש כאנשי מפתח בחברה.