המכללה העסקית של לשכת המסחר והתעשייה בסניף חיפה והצפון יצאה בקורס חדש – קורס קופירייטינג. בואו ושמעו את הפרטים המלאים במאמר הבא!
המילה התקנית למקצוע הקופירייטינג בעברית היא "רעיונאי". מדובר באדם שעוסק במשרדי פרסום או עובד באופן עצמאי כפרילנסר ותפקידו, כשמו כן הוא, לייצר רעיונות פרסומיים בפן המילה והטקסט. הקופירייטר צריך להיות בעל ידע נרחב בכתיבה שיווקית-פרסומית והתאמת הטקסטים לרצון הלקוח – דבר נרכש עם הזמן והניסיון בתחום וכן בסיוע קורסים ולימודים מקצועיים. המכללה העסקית של לשכת המסחר והתעשייה בסניף חיפה והצפון, שהרחיבה לאחרונה את פעילותה, מציעה בין שאר הקורסים המגוונים שלה גם קורס קופירייטינג.
|
|
תלמיד מציג את עבודותיו בקורס קופירייטנג של המכללה העסקית של לשכת המסחר |
|
|
מה היא מטרת קורס קופירייטינג במכללה העסקית של לשכת המסחר והתעשייה?
המכללה העסקית של לשכת המסחר והתעשייה בסניף צפון וחיפה מקפידה בכל הקורסים שהיא מעבירה לסייע לתלמידיה להשתלב בשוק התעסוקה ולעבור הכשרות מקצועיות שיהיו יישומיות בסופו של יום. קורס קופירייטינג במכללה מטרתו להקנות לתלמידים ידע נרחב בכתיבה שיווקית ופרסומית בקשת הרחבה של אמצעי המדיה הקיימים בימינו – טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות, רדיו וכו´. הקורס מסייע לתלמיד לבנות תיק עבודות ראשוני שישמש אותו בהמשך דרכו כקופירייטר.
|
|
קופירייטר צריך לדעת כיצד לכתוב תכנים וטקסטים המתאימים לכל סוג פרסום - גם שלטי חוצות |
|
|
מי הוא קהל היעד של קורס קופירייטינג במכללה העסקית?
הקורס פתוח לקהל הרחב אך מיועד בעיקר לאנשים מתחום השיווק והפרסום שרוצים להרחיב את עיסוקם או לנתב אותו לכיוון הקופירייטינג. אנשים בעלי כשרון כתיבה מולד יוכלו למצוא בקורס זה ביטוי לכישרונם והפיכתו לקריירה מרתקת. אנשי תקציבאות, עובדים בתחום המרקום, הגרפיקה, המכירות והעיתונאות יוכלו גם הם למצוא בקורס קופירייטינג נושאי לימוד רבים שירחיבו את אופקיהם המקצועיים והלימודיים.
|
|
הצצה לשיעור קופירייטינג במכללה העסקית של לשכת המסחר |
|
|
מה בתוכנית הלימודים של קורס קופירייטינג במכללה העסקית של לשכת המסחר?
הקורס מועבר על ידי רוני דסקל, מרצה מוכרת במוסדות להשכלה גבוהה וקופירייטרית בעצמה בנוסף להיותה מנהלת קריאטיבית. הקורס בן 22 המפגשים ו66 שעות אקדמיות יתקיים בחיפה בימי שישי ועל כן יאפשר גם לאנשים עובדים להעשיר את השכלתם. תלמידים בקורס יחשפו למידע השלם והמלא על הכשרתם כקופירייטרים – מה הוא תהליך העבודה במשרדי הפרסום, כיצד לבנות בריף, כיצד להתמקד במסר פרסומי, החשיבות והיצירה של כותרת מושכת, מבנה וסוגים של מודעות, חשיבה יצירתית, דגש על טקסטים וכתיבתם בצורה שתמשוך את הלקוח להמשיך ולהתעמק, יצירת פרופיל חברה, שיוור ישיר, סלוגנים, פרסום בשלטי חוצות, כתיבת רדיו, פרסומות, שיווק באינטרנט ועוד.