למה ללמוד תקשורת שיוקית?
עולם המדיה והפרסום תופס מקום נרחב בחיי היום יום של כולנו, יותר ממה שאנו מודעים לכך . כמות הפרסומות שאנו סופגים משידורי הטלוויזיה והרדיו, מהעיתונות ומשלטי החוצות משפיעים על מה שאנו אוכלים, הבגדים שאנו לובשים, הגדג´טים האלקטרוניים שאנו מעריצים ואף על הדרך בה אנו תופסים את הסביבה בה אנו חיים והדרך בה אנו מתנהגים. מקצועות הפרסום והתקשורת השיווקית הפכו בשנים האחרונות למבוקשים יותר ויותר ומוסדות חינוך נוספים החליטו לפתוח פקולטות העוסקות בנושאים אלה, חלקם מאפשרים לימודי יסודות ומסלולים המתמחים במדיות שונות וחלקם מתמקדים יותר בשיווק ופרסום. >
מגזין
כללי
למה ללמוד תקשורת שיוקית?
אנשי השיווק משפיעים על תפיסת העולם וסגנון החיים שלנו. בעידן הדיגיטלי התרחב תחום המדיה והפרסום והפך למקצוע מבוקש שיכול לספק ליצירתיים ביניכם מגוון קריירות נחשקות
- מערכת ToStudy
- |
-
25/10/2011
- |
-
14:58
- |
-
4685
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
עולם המדיה והפרסום תופס מקום נרחב בחיי היום יום של כולנו, יותר ממה שאנו מודעים לכך . כמות הפרסומות שאנו סופגים משידורי הטלוויזיה והרדיו, מהעיתונות ומשלטי החוצות משפיעים על מה שאנו אוכלים, הבגדים שאנו לובשים, הגדג´טים האלקטרוניים שאנו מעריצים ואף על הדרך בה אנו תופסים את הסביבה בה אנו חיים והדרך בה אנו מתנהגים. מקצועות הפרסום והתקשורת השיווקית הפכו בשנים האחרונות למבוקשים יותר ויותר ומוסדות חינוך נוספים החליטו לפתוח פקולטות העוסקות בנושאים אלה, חלקם מאפשרים לימודי יסודות ומסלולים המתמחים במדיות שונות וחלקם מתמקדים יותר בשיווק ופרסום.
ידע נרחב במגוון תחומים
לימודי התקשורת השיווקית והפרסום מרתקים וחושפים את הסטודנטים לידע נרחב ממגוון מדעי הרוח והחברה. בכדי לייצר תוכן שיווקי מוכר יש להבין את הדרך בה בני האדם תופסים את המציאות, התרבות והקודים החברתיים המקובלים על הישראלים ובעולם המערבי בכלל וכן הפסיכולוגיה שמאחורי הקלעים. ברוב מוסדות החינוך המלמדים תואר בפרסום ותקשורת שיווקית משלבים מרצים המגיעים מעולם זה ויכולים להעביר ידע מניסיונם האישי בתחום. רבים מהם אף מוכרים ובעלי שם בתחומם.
|
|
בלימודי פרסום ותקשורת שיווקית נחשפים לאמצעי וערוצי התקשורת הרבים והמגוונים |
|
|
התנסות מעשית ויצירתיות
אחד השיקולים החשובים שיש לקחת בחשבון באם מעוניינים ללמוד תואר בתקשורת שיווקית ופרסום הוא הפן היצירתי של מקצועות אלו. עוד במהלך הלימודים נדרשים הסטודנטים להכין עבודות מעשיות לצד השיעורים העיוניים. עבודות אלו יכולות בהמשך לשמש כתיק עבודות, כאשר מחפשים עבודה בתחום. כיום, כאשר סף הרגישות של האנשים הולך ונעשה נמוך יותר בשל ריבוי הגירויים סביבנו, צריך עולם הפרסום להמציא את עצמו כל הזמן מחדש. כתוצאה מכך, מבקשים רבות משרדי הפרסום וחברות השיווק להזרים דם חדש למערכת על ידי צירוף אנשים צעירים מוכשרים ויצירתיים שייצרו חומרים מקוריים.
|
|
משלבים יצירתיות בעבודה |
|
|
יש דרישה בשוק
בעידן התקשורת הדיגיטלית, עובר תחום הפרסום גלגולים חדשים והופך לאגרסיבי, חודרני ומרכזי יותר. משרדי פרסום צצים כמו פטריות אחרי הגשם וכמעט וכל חברה המכבדת את עצמה מחזיקה מחלקת שיווק, ששומרת על קשר הדוק עם משרדי פרסום ודואגת לשמר את שם החברה בתודעת הציבור. בוגרי תואר בפרסום ותקשורת שיווקית יכולים גם להשתלב במשרדי יחסי ציבור וכן בצוות אסטרטגיה של אנשים ידועים בציבור וסלבריטאים.
מוסדות המלמדים
תואר ראשון בתקשורת שיווקית
קבל מידע על
תואר ראשון בתקשורת שיווקית
ב-3 צעדים פשוטים
מוסדות המלמדים
תואר ראשון בתקשורת שיווקית
תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...
לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...
במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...
להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...