המדיה החברתית הפכה לחלק מהותי וחיוני בחיי הפרט והארגון כאחד. המדיה החברתית מהוה כלי שיווקי חזק מאוד בעולם המודרני ומאפשרת יצירת קשר ישיר ומדויק עם קהל הלקוחות הרצוי. קבלו מידע על מספר בתי ספר מובילים בתחום הכשרות המקצועיות למנהל מדיה חברתית במאמר הבא
מדיה חברתית הפך להיות מושג שגור בפינו שבעצם מייצג שירות אינטרנטי שמאפשר לגולשים ברחבי העולם לתקשר האחד עם השני, לשתף תכנים כגון טקסטים, תמונות, וידאו, משחקים וכו´. המדיה החברתית תפסה תאוצה גדולה מאוד בשנים האחרונות והפכה לאחד הכלים השימושיים והפופולאריים ביותר בעולם כולו. הפייסבוק, למשל, מהווה את המדיה החברתית הפופולארית ביותר בעולם, בימינו, ומהווה מלבד כלי תקשורת בין חברים גם כלי שיווקי וכלי חשוב לפיתוח מותג ולפרסום. התנופה של המדיות החברתיות הביאה לדרישה גדולה ללימודים בתחום וכיום קיימים בתי ספר רבים שמציעים קורס בניהול מדיה חברתית.
|
|
מנהל מדיה חברתית מהווה את אחד מאנשי השיווק והפרסום החשובים ביותר בארגון בימינו |
|
|
מה לומדים בקורס ניהול מדיה חברתית?
קורס ניהול מדיה חברתית מאפשר לבוגריו להשתלב במקצוע דינאמי שמתפתח מדי יום ביומו ובעל דרישה גדולה בשוק העבודה. ארגונים רבים מחפשים אדם שינהל להם מותג, ישווק ויפרסם בקרב רשתות חברתיות למיניהן. כלומר, מדובר בעיסוק בתחום השיווק, על פי רוב. בעקבות ההתפתחות הגדולה של המדיה החברתית קיימת דרישה מאוד גדולה לתחום זה והיא מהווה תקן ומשרה לכל דבר בחברות רבות. מנהל מדיה חברתית צריך להיות בעל הידע הנדרש ותפקידו מהווה חלק חשוב בהתנהלות המשרד. במאמר הבא תוכלו לקרוא על מס´ בתי ספר מובילים המציעים לימודי ניהול מדיה חברתית:
סומו – מרכז לימודי מדיה חברתית
סומו הוא אחד מכמה מרכזי לימודים שקמו עבור תחום ניהול המדיה החברתית. בית הספר מציע מספר הכשרות עיקריות בתחום ניהול המדיה החברתית – מסלול עיוני, מסלול מקיף מלא וכן קורס מדיה חברתית לעובדי נדל"ן. הלימודים מתקיימים בתל אביב ובכפר סבא ונותנים מענה לקהל יעד רחב של אנשי שיווק, קופירייטרים, מעצבים, אנשי פרסום ועוד. מיטב המרצים מרוכזים בקורסים אלו בכדי להעניק לתלמידים את ההכשרה המלאה והמקיפה ביותר ולהפוך אותם למנהלי מדיה חברתית בשוק הדינאמי והמתפתח הזה. יתרון גדול בקורסים של סומו הינה העובדה הפשוטה כי לא נדרש ידע מוקדם מלבד הכרות בסיסית עם הרשתות החברתיות המובילות הקיימות כיום באינטרנט כגון לינקדאין, פייסבוק, טוויטר וכו´. במסגרת הקורס יחשפו התלמידים לתחום השיווק של מותג במדיה חברתית, ליסודות בקידום אורגני, פייסבוק, אפליקציות, YOUTUBE, טוויטר, לינקדאין, בלוגים, מידענות, PPC ועוד.
רוצים לשמוע עוד על סומו – מרכז לימודי מדיה חברתית? לחצו כאן!
ג´ון ברייס
אין ספק שמספר אחת בהכשרות המקצועיות בתחומי המחשוב למיניהם הינה חטיבת ההדרכה של Matrix – ג´ון ברייס, ואכן בין מגוון ההכשרות המקצועיות שמציעה המכללה ניתן למנות גם קורס מנהל מדיה חברתית. ג´ון ברייס פרושה במס´ סניפים – תל אביב, חיפה, ירושלים ונצרת ומאפשרת לתלמידים מצפון, מרכז ודרום ללמוד את תחומי המחשוב. כחלק מנושאי הלימוד בקורס מנהל מדיה חברתית בג´ון ברייס ניתן למנות: עולם הניו מדיה והשפעתו על התעשיות השונות, תפקידו של מנהל מדיה חברתית בארגון, קידום מותגים ושירותים, יחסי ציבור, ניהול קמפיין אפקטיבי, שיווק בפייסבוק, טוויטר, YOUTUBE, לינקדאין, פורומים, בלוגים ועוד. בוגרי קורס זה בג´ון ברייס עתידים להשתלב במגוון משרות כמנהלי מדיה חברתית בארגונים וחברות.
קבלו מידע מלא על ג´ון ברייס – הקליקו כאן!
המכללה לניו מדיה
המכללה לניו מדיה מתמחת בתחום המדיה החדשה שמונה על אחת כמה וכמה את עולם המדיה החברתית. הלימודים במכללה מתקיימים הן בתל אביב והן באור יהודה שמהווה חלק מקבוצת NDI TECH שמהווה מהחלוצות בתחום ניהול המדיה החברתית בישראל. המכללה מציעה קורסים במסלול בוקר ומסלול ערב ואף מתאימה קורסים ייחודיים ללקוחות וכוללת גם קורסים ציבוריים. הקורס המקיף ביותר המועבר במכללה הוא קורס מנהלי מדיה חברתית שמיועד לכל אדם בעל קשר ישיר או עקיף לתחום – מנהלי שיווק ושירותים, תקציבאים, אנשי מרקום, מנהל אתר אינטרנט וכו´. הידע הקודם הנדרש הוא הכרות בסיסית עם רשתות חברתיות והאינטרנט. במהלך הקורס יחשפו התלמידים לweb 2.0 והשפעתו על המדיה החברתית, התנהלות ארגונית במדיה חברתית, פייסבוק, YOUTUBE, בלוגים, לינקדאין, תוכניות שותפים, עולם הסלולר, קידום ממומן ואורגני בגוגל, כתיבה שיווקית ועוד.
רוצים עוד פרטים על הקורסים של המכללה לניו מדיה? לחצו כאן!