להקים סטרט-אפ זו משימה קשה ולא תמיד יודעים איפה להתחיל. בקורס סטרט-אפ ניתן ללמוד כיצד לעשות זאת כבר מהשלב הראשון
להתחיל עסק או סטרט-אפ זו משימה הדורשת הרבה מאוד מוטיבציה והתמדה, אולם להיות בעל עסק סטרט-אפ משלך אומר להיות הבוס של עצמך ולקבוע בעצמך את הכללים. הקמה של סטרט-אפ דורשת הרבה עבודת הכנה: פגישות עם אנשים, ניצול נכון של קשרים, ניצול של משאבים, רעיון מקורי שיכול לעבוד והשקעה כספית לא קטנה. על מנת לנצל את מלוא הפוטנציאל, ולא לראות את כל הכסף שהשקעת יורד לטמיון, כדאי מאוד להיכנס לעסק הזה חמוש בהרבה מאוד ידע, והכי טוב ללמוד מניסיון של אחרים כדוגמת קורס סטרט-אפ המעניק ידע יקר בתחומים שונים:
נושאים משפטיים בהקמת סטרט-אפ
כאשר מקימים חברת סטרט-אפ צריך לקחת בחשבון הרבה מאוד כללים ועקרונות משפטיים חשובים על מנת להימנע מתביעות או אי נעימויות העלולות לבלום את התפתחות הסטרט-אפ. בקורס סטרט-אפ לומדים הסטודנטים מהן העלויות המשפטיות הכרוכות בהקמה של עסק, מאילו טעויות משפטיות נפוצות כדאי מאוד להימנע, כיצד רושמים חברה בארץ ובחו"ל, עריכת הסמים וחוזים משפטיים, ועוד נושאים שונים הקשורים למיסוי כמו שיקולי מס, תכניות תשלומים לעובדים, ניהול דוחות כספיים, עבודה מול משקיעים ועוד.
|
|
בדרך אל הסטרט-אפ |
|
|
בניית תכנית עסקית לסטרט-אפ
בנוסף להיבטים המשפטיים הכרוכים בהקמת סטרט-אפ, ישנם גם היבטים הקשורים לניהול התכנית העסקית של העסק שתעזור לו להתרומם מן הקרקע ולהתחיל להרוויח. בקורס זה ניתן ללמוד כיצד בונים תקציב המתאים לחברת סטרט-אפ, כיצד מנהלים תזרימי מזומנים ומקבלים החלטות לפיהם, כיצד להפיק דוחות תקופתיים, כיצד לבנות תכנית עסקית בהתאם למטרות העסק, הכרה של מודלים עסקיים שונים, בניית אסטרטגיה עסקית, איסוף מידע ועוד.
שיווק של סטרט-אפ
עוד אספקט חשוב בהקמה של סטרט-אפ שניתן ללמוד בקורס הוא כיצד לשווק את העסק שלך. עסק חי על לקוחות ועל מנת להגיע אליהם יש להכין תכנית שיווקית מסודרת לפי מטרות וניתוח נכון של קהל יעד. בקורס לומדים מהי אסטרטגיה שיווקית וכיצד מכינים אותה, כיצד מבדלים את העסק מעל שאר המתחרים, עקרונות והבדלים בין שיווק בארץ לבין שיווק בחו"ל, פילוח נכון של השוק ועוד.