בכל יום אנו מתהלכים ברחובות העיר – בין אם זה לעבודה, יציאה עם חברים, הליכה למכולת וכו´ ונחשפים למאות חנויות במהלך השנים אשר מציגים אלפי פרטי לבוש. אזמה בעצם גורם לנו להיכנס דווקא לחנות זו ולא לאחרת?
בעלי בתי עסק רבים מודעים יום לעובדה כי חלון הראווה לבית העסק שלהם הוא הדבר העיקרי אשר גורם לאנשים להיכנס לחנות או לעסק שלהם – והגיוני זה, שכן זה הדבר הראשון שלקוחות פוטנציאלים רואים בטרם נכנסים לחנות. כמה מאיתנו נכנסו לחנות בגדים ללא חלון ראווה? או כזו עם חלון ראווה מזעזע? מעטים אם בכלל. חלון הראווה הוא כרטיס הכניסה של החנות או בית העסק ומכאן חשוב מאוד שיהיה מעוצב בצורה מרהיבה, מקורית, מיוחדת ומזמינה.
כרטיס הכניסה
כאמור, חלון הראווה משמש ככרטיס הכניסה של החנות עצמה. בחלון אמורים לראות את מגוון המוצרים שהחנות או בית העסק מציעים למכירה, אולם הם אמורים להיות מוצגים בצורה כזו שתזמין \ תפתה את המתבונן לכל הפחות להיכנס לחנות ולכל היותר לקנות את המוצר. חלון ראווה מוצלח מייצר חווית קנייה והזדהות אצל המתבוננים ובכך הופך אותם ללקוחות פוטנציאליים. חשוב להבין, חוש הראיה אצל אנשים הוא החוש המפותח ביותר והוא זה בו אנו עושים את השימוש הרב ביותר, ועל כן, הבסיס לקניית כל מוצר מתבססת על חוש הראיה – כלומר, במקרה שלנו, על מה שאנו רואים בחלון הראווה.
|
|
חלון ראווה מוצלח מייצר חווית קנייה והזדהות אצל המתבוננים |
|
|
נושאי לימוד
במהלך קורס עיצוב חלונות ראווה ילמדו המשתתפים את הנושאים הבאים: מבוא לתאורה, בניית מעמדים להצגת נעלים בגדים ושאר אביזרים בחלון הראווה, צורה צבע וקומפוזיציה בדו מימד ובתלת מימד, בובות בחלון ראווה, מעמד המיוחד לתכשיטים, מיצוב חנויות, התאמת עיצוב חלון הראווה לקו העיצובי והשיווקי של בית העסק/ חנות, תולדות העיצוב והאומנות, בניית מודלים, אומנות השיווק הוויזואלי, אמצעים פסיכולוגיים וויזואליים לקידום מכירות, חומרים בחלונות ראווה, פיסול ועיצוב בחומרים ממוחזרים, חלוקת החלל בחלון הראווה, הקורס מלווה בסיורים מקצועיים - הכרת סגנונות שונים של עיצובי חלונות ראווה ועוד.
מטרת הקורס
קורס עיצוב חלון ראווה יקנה למשתתפים בו הבנה מעשית על איך ליצור גירוי וויזואלי אצל המתבונן, כמו כן, הקורס יעזור בהקניית זווית עיצוב והבנה מעשית על דרכי המשיכה מצד המתבונן. הקורס יעניק לכם את הכלים לעצב את כרטיס הכניסה של החנות כך שתוכלו לזכות בתשומת לב הלקוח בתחרותכם עליו כנגד מאות חנויות אחרות.