לעיצוב גרפי השפעה מכרעת על הצלחתו של קמפיין – באם הוא טוב, הפעם הראשונה בה יפגשו עיניו של קהל היעד הפוטנציאלי עם מודעה או פרסומת המציגות שירות או מוצר, תגרום לו להתעניין, להקשיב למסר. אז מה לומדים בקורס עיצוב גרפי?
קורס עיצוב גרפי מטרתו ללמד את הסטודנטים לפענח רעיון ולתת לו יישום גרפי, תוך שימוש נכון בשפה הגרפית ובתוכנות הגרפיות והטכנולוגיות השונות, באסתטיקה, העברת אינפורמציה באמצעות הויזואלי, כל זאת תוך מקום וחשיבות לביטוי האישי וליצירתיות.
נושאים הנלמדים במהלך הקורס
במהלך הקורס לומדים הסטודנטים מגוון נושאים המעשירים את עולמם בתחום.
לימודי מחשב ותוכנות
מיומנויות המחשב הינן חשובות ביותר לתחום זה ועל כן יש לחדדן במהלך הקורס. כמו כן, לומדים הסטודנטים על שימוש במגוון תוכנות גרפיות כמו אילוסטרייטר, אינדיזיין ופוטושופ - תוכנות המסייעות להם לתכנונם וביצועם של הפרויקטים השונים.
|
|
מיומנויות המחשב הינן חשובות ביותר לתחום זה ועל כן יש לחדדן במהלך הקורס. |
|
|
דפוס
שלב ההבאה של החומרים לדפוס נלמד על שיטותיו, החומרים השונים, עיצוב המותאם לדפוס ודפוס דיגיטלי.
יסודות העיצוב
על חשיבה צורנית, כיצד לייצר תכנון עבודה שלו ביטוי צורני, מבוא ליסודות העיצוב, כיצד מאפיינים רעיונות גרפיים, מושגים צורניים שונים במגוון טכניקות, צבע וצורה כמשפיעים על המסר הויזואלי, יחסים בין צבעים חללים צורות ומשקלים בעיצוב ועוד.
רישום
שחוק ולבד, קומפוזיציה, הצללה, שימוש בחומרים, צבעים וטכניקות שונות ועוד.
טיפוגרפיה
חקירת מבנה האות בעברית ולועזית, עבודה עם גופנים שונים והעברת מסרים באמצעות שימוש בטיפוגרפיה.
תלת מימד
הבנת המרחב התלת מימדי, פיתוח של ראייה שהיא ראייה תלת-מימדית, הבנה והפנמה של תהליכים הנוגעים לעיצוב עבור שילוט, אריזות, תערוכות ועוד.
עיצוב אתרים
בניית קונספטים עבור אתרים - ממשק משתמש, אנימציה, תסריט, בימוי, תנועות מצלמה, אינטראקטיב וסלולר ועוד. כמו כן, היכרות ושימוש בתוכנת פלאש ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות ושפת תכנות אינטרנטית.
חשיבה גרפית
כיצד יש לפתח רעיונות לכדי מימוש וויזואלי שלהם תוך שמירה על אסתטיקה.
עיצוב של דמות
כיצד לעצב דמות כחלק ממותג או קמפיין - בניית קווים לדמותה, מסרים וכיצד כל אלו מתבטאים וויזואלית.
צילום
יסודות של צילום החיוניים להבנת השפה הגרפית, התנסות בצילום סטודיו על הקשרו השיווקיף הכנת סט צילום כולל כלל האלמנטים - רעיון, תאורה, סטיילינג וכל אלו - עד לשלב ההדפסה.
חשיבה פרסומית
הסטודנט מקבל כלים המסייעים לו לחשיבה פרסומית בין אם בהיבט של ניתוח והבנת הקמפיינים או בשלב של התכנון שלהם כך שיתאימו לכל הפורמטים של הקמפיין מבחינת המסר, הוויזואליות שלו, הנגישות שלו אל קהל היעד ועוד.