עבודי קריאייטיב סוגר שעריו
בית הספר עבודי קריאטייב מבית חברת הפרסום עבודי אשר פתח לראשונה שעריו בשנת 1989, הודיע בימים אלו על סגירת שעריו. ממייל שנשלח לסטודנטים במקום, הודה בית הספר כי הוא מתקשה לעמוד בהתחייבויותיו הכספיות וכן בתשלום השכר למר>
מגזין
כללי
עבודי קריאייטיב סוגר שעריו
בימים אלו, בית הספר לקריייאטיב, עבודי- קרייאטיב הודיע על סגירת שעריו. זאת לאחר שנתיים בהם דווח לא מעט פעמים על קשיים של בית הספר ותלונות סטודנטים במוסד כנגד ההנהלה.
- מערכת ToStudy
- |
-
30/06/2013
- |
-
10:26
- |
-
3082
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
בית הספר עבודי קריאטייב מבית חברת הפרסום עבודי אשר פתח לראשונה שעריו בשנת 1989, הודיע בימים אלו על סגירת שעריו. ממייל שנשלח לסטודנטים במקום, הודה בית הספר כי הוא מתקשה לעמוד בהתחייבויותיו הכספיות וכן בתשלום השכר למרצים במקום ועל כן הוחלט לסגור את המוסד. יחד עם זאת הובטח לסטודנטים כי בטרם סגירתו יעשה המוסד כל שביכולתו להבטיח כי הסטודנטים יקבלו תעודת סיום הולמת וכן ישלימו תיק עבודות לשם השתלבות בשוק המקצוע.
|
|
סגירתו של בית ספר עבודי קריאטייב- סופו של עידן. |
|
|
אחד מבתי הספר המובילים לפרסום ושיווק
ההודעה על סגירת בית הספר עבודי, שהיה מהמובילים בלימודי תחום פרסום והקופירייטינג, הכה בתדהמה לא מעט אנשים. בית הספר הוותיק הציע קורסים וסדנאות בתחומי הפרסום השונים כמו פרסום, שיווק,קופירייטינג , קריאייטיב, פלנינג, ניהול הפרסום ועוד. במהלך שנות עבודתו, החליף בית הספר הנהלה וכבר לפני שנתיים החלו להתפרסם ידיעות על כך שהמוסד מתקשה כספית לעמוד בתשלומי השכר למרצים ולעמוד בפני התחייבויות כספיות לספקים. בעקבות ההודעה על סגירת בית הספר, נפוצו ברשת אינספור ממים ומודעות סאטיריות על בית הספר.
בתי הספר האחרים לעיצוב ופרסום קופצים על ההזדמנות
וכמו בכל משבר, יש מי שמרוויחים ממנו. בהודעה שפורסמה על ידי בתי הספר 6B ומנטור בעמוד הפייסבוק של אחד מהבלוגים המוכרים בנושאי פרסום, הודיעו מכללות אלו על פתיחת שעריהן לסטודנטים של עבודי קריאייטיב. מבית הספר לעיצוב גרפי בסטודיו 6B נמסר כי המכללה מצטערת לשמוע על סגירת בית הספר עבודי ומזמינה את הלומדים במסלול העיצוב הגרפי בבית ספר שנסגר ליצור קשר עם המכללה בכדי לקבל פרטים על השלמת מסלולי לימודי גרפיקה. גם מכללת מנטור מסרה הודעה בנושא והודיעה כי מי שלמדו בבית הספר במסגרת מסלול העיצוב הגרפי המשותף לשני המוסדות, יוכלו לקבל מלגה בשווי של 5600 ₪ להמשך לימודים וסיומם כפי הנדרש. למי שלא למדו מציעה המכללה מסלולי השלמה נוספים.
תחום הפרסום- תחום פרוץ
סגירתו של בית הספר עבודי, מצביע על מגמה מדאיגה בשוק הפרסום. בשוק זה מספר המכללות הוא גדול, אפשרויות הלימוד הן נרחבות ולא כל המכללות ובתי הספר מוכרים לתעודה פורמאלית. כתוצאה מהתחרות הגדולה, רבים מבתי הספר הוותיקים יותר, מוצאים עצמם בבעיה ונאלצים להיות יצירתיים במיוחד בכדי לשרוד בשוק.
מוסדות המלמדים
קורס פרסום
קבל מידע על
קורס פרסום
ב-3 צעדים פשוטים
מוסדות המלמדים
קורס פרסום
תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...
לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...
במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...
להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...