איך נראית מדינה בת 100?
"הבצפר" ואתר "קריאייטיבס" , משיקים תחרות משותפת, תחת הקונספט - יום העצמאות ה-100 למדינת ישראל. במסגרת התחרות, יתבקשו מעצבים, גרפיקאים, רעיונאים ואנשי קראייטיב לעצב את כרזת (פוסטר) יום העצמאות ה-100 של מדינת ישראל. ב>
מגזין
כללי
איך נראית מדינה בת 100?
"הבצפר" ואתר"Creatives" משיקים תחרות כרזות ייחודית תחת הכותרת "100 שנים למדינת ישראל". במסגרת התחרות יתבקשו המתמודדים להציג כרזות מעוצבות לרגל יום העצמאות ה-100 למדינת ישראל אשר יחול רק בעוד 35 שנים, 20 העבודות המוצלחות ביותר יוצגו בתערוכה ייחודית שתתקיים בדיזינגוף סנטר.
- מערכת ToStudy
- |
-
17/12/2013
- |
-
12:19
- |
-
3419
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
"הבצפר" ואתר "קריאייטיבס" , משיקים תחרות משותפת, תחת הקונספט - יום העצמאות ה-100 למדינת ישראל. במסגרת התחרות, יתבקשו מעצבים, גרפיקאים, רעיונאים ואנשי קראייטיב לעצב את כרזת (פוסטר) יום העצמאות ה-100 של מדינת ישראל. בכרזה יהיה עליהם לתת ביטוי אישי לאופן בו הם רואים את מדינת ישראל בשנת ה- 100 להקמתה . על מנת להשתתף כל שיש לעשות הוא לגלוש לאתר קריאייטיבס, להירשם לתחרות ולשגר את הכרזה. עם סיום תהליך השיפוט יפורסמו שמות הזוכים באתר התחרות ובעמוד הפייסבוק של הבצפר.
כיצד התחרות תעבוד?
לכל מי שמעוניין להשתתף בתחרות- ממעצבים ועד אנשים עם סתם כשרון יוצא דופן, נדרש לצלם כרזה מתאימה בנושא מדינת ישראל בשנת ה-100 להקמתה, להכנס אלתר קריאייטיבס ולהעלות את המודעה לשם. כל המודעות המועמדות תוצגנה בקטגוריית מועמדים לרשות הגולשים. התחרות, תחל ב – 10.12.13, ותימשך כחודש וחצי, כאשר תוצאות התחרות יקבעו על ידי סגל שופטים של אתר קריאייטיבס, יגאל בראון, מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום, עופר גולן ורוני אפלבוים, מנהלי קורס קופירייטינג ב"בצפר", פיני מזרחי ואישים נוספים מענף העיצוב והפרסום. בנוסף יינתן משקל להצבעות הגולשים באתר Creatives ובפייסבוק.
|
|
מתוך עמוד הנחיתה לתחרות -צילום מסך מאתר קריאייטיבס. |
|
|
במה אפשר לזכות?
הזוכים ב- 20 מקומות הראשונים ייהנו מחשיפת הפרויקט בתערוכה ייחודית אשר תערך ב 1.2.14 בדיזינגוף סנטר בתל אביב. בנוסף, הזוכים בשלושת המקומות הראשונים יזכו במלגות לימודים ב"בצפר" ולוח Wacom מקצועי, חביב הקהל יזכה בחבילת פונטים, ומקומות 5-10 יזכו בפרסים נוספים.
|
|
אחת הכרזות המשתתפות בתחרות 100 שנים לישראל. |
|
|
אודות התחרות מנקודת מבטו של מנכ"ל הבצפר
לדברי יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום, "אחת המשימות החשובות ביותר של 'הבצפר' ואיגוד חברות הפרסום הוא לאתר אנשים יצירתיים ולהכשיר אותם לעבודה בתחום. באתר קריאייטיביס מצאנו זהות ערכים שהביאו אותנו לשיתוף פעולה זה. אנו נמשיך לשקוד על פעילויות שיעודדו את קידום היצירה כדי שלכולנו תהיה תעשייה פורה, יצירתית ושוקקת יותר."
|
|
כרזה נוספת שהועלתה לתחרות באתר. |
|
|
על הבחירה לקיים את התחרות באתר קריאייטיבס
לדברי מייסדי אתר קריאייטיבס, מצאנו ב-"בצפר" של חברות הפרסום מכנה משותף מובהק עם אתרנו, קידום, חשיפה והגברת התעסוקה של קהילת הקריאטייב בישראל. לאור זאת, החלטנו לשתף פעולה בתחרות מקורית אשר תבחן את כל הפרמטרים הנדרשים לייצור כרזה מוצלחת ובכללם: יצירתיות, מקוריות, כשרון, מקצועיות, קונספט ועיצוב".
לקריאה נוספת בנושא..
שת"פ בין זד אקדמי והבצפר
אונו בשת"פ עם הבצפר
תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...
לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...
במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...
להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...