מבנה הלימודים | | אתה מסוגל לשלוף רעיונות שיקשטו את שלטי החוצות ומסכי הטלוויזיה של מדינה שלמה, לגרום לסבתא מאשקלון ולילד מהרצליה להתגלגל מצחוק מאותה הבדיחה, לעשות מופע להטוטנות מדהים ממילים בלבד, לספר את אותו סיפור ישן כאילו לא סופר מעולם. בקיצור, קופירייטר בנשמה.
תפקידו של הקופירייטר (או בעברית רעיונאי) במשרד פרסום, הוא להביא רעיונות קריאטיביים לפרסום המוצרים והמותגים השונים – הוגה הפרסומות. עבודתו כוללת המצאת סלוגנים, רעיונות למודעות עיתונות, שילוט חוצות, תשדירי רדיו, סרטוני פרסומות בטלוויזיה ועוד.
לימודי קופירייטינג בעבודי קריאייטיב הינם לימודים מעשיים, שמטרתם להקנות ידע וכלים מעשיים לעבודה בכל אחת מהמדיות השונות. אנו מאמינים שהדרך היחידה לשלוט בשלל המדיות היא ללמוד אותן לעומק ולהתנסות בהן עד לכדי מצוינות, ההתנסות האין סופית ביצירת רעיונות קריאטיביים עבור כל מדיה משיגה עבורנו ועבור תעשיית הפרסום סטודנטים מקצועיים ומוכשרים אשר מסוגלים להשתלב בתעשייה בקלות ולהובילה בהצלחה שנים רבות .
הקורסים המועברים במסגרת לימודי קופירייטינג: קורס קריאייטיב בפרינט, כתיבת סרטוני טלוויזיה, קורס תשדירי רדיו, סדנת שמות וסיסמאות, קורס אסטרטגיה, קורס קריאיטיב באינטרנט, קורס פרסום גרילה, יצירת קמפיין 360 ועוד. לצד הקורסים המעמיקים מועברות סדנאות קצרות והרצאות אורח שמטרתן להעמיק את הידע ולהכין את הסטודנטים לשוק העבודה בצורה הטובה ביותר. כל קורס מסתיים בפרזנטציה, ממנה יוצא הסטודנט עם עבודה לתיק העבודות שלו, המהווה את כרטיס הביקור וכרטיס הכניסה שלו לתעשיית הפרסום. תיק עבודות מקצועי חייב להיות מורכב מעבודות מבריקות מכל תחומי המדיה השונים, הסיבה העיקרית שבוגרי לימודי קופירייטינג בעבודי קריאיטיב מתקבלים למשרדי הפרסום היא בגלל שתיק העבודות שלהם מוכיח מיומנות וכשרון בכל אחת ממדיות הפרסום. |