לאור החשיבות הגוברת ותחומי האחריות המתרבים, הקורס במכללה לניהול ופיננסיים מותאם
להקנות ללומדים בו את הכלים הדרושים לתפקוד מקצועי ויעיל הן בפן השירותי, הן בפן הניהולי והן
בפן התקשורתי בתוך הארגון ומחוצה לו. בנוסף, כמו רוב תחומי העבודה כיום גם המזכירה נדרשת
להחזיק במיומנויות טכנולוגיות רבות, בכלל זה מיומנויות מחשב, הנחוצות לביצוע העבודה השוטפת.
גם אלו נרכשות במסגרת הקורס מטרות הקורס: הקורס במכללה לניהול ופיננסיים מציע 2 מסלולי לימוד, מתוך מטרה ברורה להקנות ידע ומיומנות
בתחומי העיסוק השונים. בעידן המודרני ידע זה הכרחי בראש ובראשונה לצורך קבלה לעבודה ועמידה
בתנאי הסף ובהמשך כמובן גם לצורך התנהלות מקצועית ופרודוקטיבית במסגרת התפקיד. מסלולי
הלימוד הינם: מזכירה בכירה/מנהלת לשכה, התמחות משפטית)לבחירה התמחות משפטית: למעוניינות להשתלב במערכת המשפט, אשר כוללת בתוכה משרדי עורכי דין פרטיים, בתי משפט,
פרקליטות המדינה, לשכות עורכי הדין ומחלקות משפטיות במגזר הציבורי והפרטי. במסגרת
ההתמחות נרכש רקע נחוץ בתורת המשפט לצד הכרה של הטרמינולוגיה המשפטית.
מסלולי הלימוד יחד מאפשרים השתלבות כמעט בכל תחומי העבודה כיום בשוק העבודה בישראל,
ואף בעולם.
נושאי הלימוד: מנהלת לשכה
* מבנה ארגוני
* ניהול משרד עבודה משרדית
* תהליכי תקשורת
* אמצעי תקשורת מודרניים ניסוח מכתבים
* יישומי מחשב
* חשבונאות אנגלית עסקית
* מיומנויות עבודת המזכירה
* טיפול בלקוחות
* ניהול עסקי
מזכירה משפטית
* התמחות משפטית: )40 שעות אקדמיות(
* מבוא לתורת המשפט
* תפקידי המזכיר/ה במשרד עורכי דין
* הכרת מערכת בתי המשפט בישראל
והמחלקות בבתי המשפט
* פתיחת הליכים בבתי המשפט
* מסמכים משפטיים
* דיני עונשין – המשפט הפלילי
* עסקאות במקרקעין
* עיקול זמני וצווים זמניים
* נזיקין ופיצויים |