מבנה הלימודים | | קורס מזכירות בכירות קורס המזכירות נועד על מנת לתת לך את הכלים הדרושים לניהול המשרד המודרני.
הגדרת מושגים ומונחים במינהל וארגון התכתבות פנים ארהגדרת מושגים ומונחים במינהל וארגון מבנה הארגוני- מטרתו והעקרונות סוגי ארגונים – זיהוי והגדרה של סוגי ארגונים במינהל הגדרת מושגים בתקשורת בארגון ומרכיביה התקשורת הבינאישית – היחס לממונה, ללקוח, לחברים בעבודה התקשורת בכתב – משמעות התקשורת בכתב כחלק ממערכת התקשורת הגדרה ופירוש מושגים בתחום האזרחות תפקידי המזכירה במשרד הציוד, המיכון ואמצעי התקשורת במשרד תכתובת עסקית – ניסוח קורות חיים, מכתבים פשוטים, שגרתיים, יזומים ומכתבי תשובה הכרת דפוסי הכתיבה המנהלית שיטות מתווה וחלקי המכתב עקרונות הכתיבה המנהלית תחומי אחריות וסמכות שבתפקיד המזכירות ברמות השונות תכנון וארגון של המערך המשרדי עיבוד ועדכון מידע התכתבות פנים ארגונית התכתבות מסחרית – ניסוח ועריכה הכרת מסמכים מנהליים תדמית – שפת הגוף, התאמת צבעים, לבוש נכון, איפור
|