הקדמה ההתפתחויות, ההתמודדויות העסקיות והחידושים בכל תחומי החיים מעמידות בפני המנהל אתגר ניהולי אשר מחייב הרחבת אופקים מתמדת בתחומי הניהול השונים. רכישת בסיס איתן במיומנויות ניהוליות עדכניות והקניית כלים יישומיים הם חיוניים להצלחה בקריירה העסקית ולהצלחת הארגון. על מנת להתמודד עם הדרישות המורכבות של התפקיד הניהולי פיתחנו קורס ייחודי המשלב תחומי ניהול שונים וייחודיים הקורס פונה לקהל היעד הרחב אשר מעוניינים להקים עסק עצמאי ומרוויח או לקדם את עסקם הקיים,וכמו כן לאלה המעוניינים להתקדם או להתקבל לתפקידים ניהולים בכירים. מטרות מסלול הלימודים : פיתוח יכולת אישית ומקצועית בניהול עסקי פיתוח חשיבה שיטתית, יכולת ניתוח והערכה של בעיות ניהול הקניית טכניקות וכלי ניהול מתקדמים הבנת עולם העסקים המודרני בכלל והמשק הישראלי בפרט נושאי לימוד עיקריים במסלול הלימודים:
סמסטר א'- שיווק וקידום מכירות – הקניית ידע רחב במיומנויות ניהול השיווק וחשיפה לתיאוריות יישומיות תורת השיווק פסיכולוגיה של הצרכן חשיבה כלכלית יצירתיות כושר ארגון אסרטיביות מיומנות בתפעול מאגרי מידע הצגה אטרקטיבית של נושא מיומנויות בניסוח תפעול וניהול במחסן סחורה היבטים תכנים של מכירה תודעת שירות ושיווק ניהול מערך השיווק מבנה שוק המוצר עקרונות מכירה-סגנון ,יצירת קשר,הצגת המוצר. יישום המכירה –טיפול בהתנגדויות ,סגירת מכירה ובקרה שיווקית פרויקט גמר סמסטר ב'- ניהול אסטרטגי הקניית ידע תיאורטי ויישומי בתחומי הניהול ניהול אסטרטגי-פיתוח כישורים לקבלת החלטות ופתרון בעיות שוק ההון-סוגי ניירות ערך,ניתוח תיקי השקעות כלכלה לחשבונאות וניהול-הקצאת משאבים,היצע וביקוש ,הבנה כלכלית מימון וקבלת החלטות-יידע פיננסי לקבלת החלטות תפעוליות ועסקיות ניהול בינלאומי-משא ומתן בינלאומי,ארגונים רב לאומיים ,ניהול גלובאלי כלי ניהול במערכת הממוחשבת- POWERPOINT, אקסל ,OUTLOOK ,אינטרנט,וורד סמסטר ג'
ניהול משאבי אנוש- הקניית ידע בהיבטים אסטרטגים עסקיים וניהולים בתחומי המשאבי אנוש. עקרונות בניהול משאבי אנוש-גיוס,קליטה,הדרכה ותגמול יחסי עבודה ודיני עבודה ניהול צוות- כלים וגישות,תקשורת בין-אישית מוטיבציה של עובדים-עקרונות ,תורת התהליך תפקידי המודל-תכנון,ארגון ובקרה גישות המנהיגות-שילוב,ניהול ומנהיגות כלים ניהוליים-תכנון,בקרה,ניהול זמן,ניהול ישיבות,דיווח וקבלת החלטות יזמות עסקית-ייחודי למכללה לניהול כלים לבחינת רעיון עסקי בניית תכנית עסקית-שיווק תפעול,כספים – הכנת מודל כולל לתכנית עסקית הקמת חברה -כללים פורמליים- שיקולים בבחינת כדאיות עסקית תמחור ובקרה, עקרונות בקריאת דוחות כספיים הנחיית כתיבת תוכנית עסקית שיטות ההוראה הקורס משלב הרצאות פרונטליות, סדנאות, ניתוחי אירועים ותרגול עצמי של המשתתפים במהלך הקורס ישולבו מרצים אורחים מתחומים שונים, המשתלמים יידרשו להכין תוכנית עסקית כחלק ממטלות הקורס. דרישות לקבלת דיפלומה של רשת המכללות הארצית- המכללה לניהול: 1.עמידה בבחינות גמר בסיום כול סמסטר בציון 65 ומעלה 2.הגשת פרויקט גמר- בסיום המסלול 3. נוכחות חובה של 85% לפחות |