מבנה הלימודים | | בפיקוח משרד התמ"ת
מבוא במהלך העשורים האחרונים חלה התקדמות משמעותית ביותר במכלול תחומי השיווק והמכירות , התחרות הפכה את השיווק למנוף כלכלי מרכזי , בתקופתנו הולך וגובר הביקוש לאנשי מכירות מיומנים , שהרי מכירה אישית וקידום מכירות מהווים מרכבים מרכזים ביותר בתמהיל השיווק . מקדמי מכירות היו גם צינור מידע חשוב ביותר המקשר בין הלקוחות לבני דרגים רלוונטיים בארגון , וגם בעלי תפקיד חשוב בעיצוב הצרכים של הלקוחות והשפעה על עמדותיה , בסיום המסלול תוכל להתקדם ולהגיע לתפקידים בכירים כמו , מנהלי מכירות או מנהלי שיווק .
מטרת הקורס הכשרה בתחומי השיווק דרך הקניית ידע תיאורטי ומעשי של יסודות השיווק.
השתלבות בשוק העבודה המסיימים יוכלו להשתלב בתפקידי מכירות במאות ארגונים נותני שירות בעלי אוריינטציה מכירתית. בנוסף , ניתן להשתלב בעבודה במחלקות שיווק בארגונים, במשרדי פרסום וקידום מכירות ועוד. תנאי קבלה ? השכלה תיכונית מלאה התמחות בשיווק וקידום מכירות – בפיקוח משרד העבודה : ? תורת המקצוע ? תורת השיווק ? פסיכולוגיה של הצרכן ? חשיבה כלכלית ? אסטטיקה והתנהגות ? יצירתיות ? כושר ארגון ? אסרטיביות ? מיומנות בתפעול מאגרי מידע ? הצגה אטרקטיבית של נושא ? מיומנויות בניסוח ? תפעול וניהול במחסן סחורה ? היבטים תכנים של מכירה תודעת שירות ושיווק ? ניהול מערך השיווק ? מבנה שוק המוצר ? נהלי מכירה ועבודה ? פרויקט גמר
|