גישור לפתרון קונפליקטים
אודות הקורס בעולם תחרותי ובכלל נוצרים במקומות העבודה ובחיים האישיים יריבויות, מתחים, ניגודי אינטרסים, מחלוקות ולעתים סכסוכים. תהליך הגישור מספק כלים להתמודדות עם מצבים אלו, תוך הקניית גישה המשרה אווירה חיובית ומשתפת. כאשר עובדים ואנשים פנויים לעשייה ולא ליריבויות, תפוקתם עולה באופן משמעותי, כמו גם איכות חייהם משתפרת. באמצעות טכניקת הגישור ניתן לפתוח ערוצי תקשורת על מנת להגיע לעמק השווה, בשאיפה להוגנות והדדיות. קורס זה מקנה למשתתפיו ארגז כלים לביצוע אפקטיבי של תהליך גישור, תוך התמקדות בתקשורת הבינאישית ובאלטרנטיבות השונות ליישוב סכסוכים ופתרון קונפליקטים.
הקורס מוכר לגמול השתלמות על פי דרישת המשתתפים, כתנאי למילוי טופס בקשה טרום תחילת הקורס ובהינתן הודעה מראש ע"י המי"ל
מטרות הקורס • הגדלת האפקטיביות הארגונית והאישית באמצעות הקניית מתודולוגיות וכלים בגישור • שיפור ההידברות ומניעת קונפליקטים ויצירת אינטרסים משותפים בין העובדים
מנחת הקורס ד"ר נעמי דדון, עו"ד ומגשרת, מתמחה בגישור עסקי ארגוני, מנחה מובילה בתחום הגישור בהמי"ל
מתודולוגיית למידה הקורס מורכב מבסיס תיאורטי הכולל מודלים חדשניים לצד חלק משמעותי פרקטי, במסגרתו מתאפשר למשתתפים להתאמן על הכלים שניתנים להם במהלך הקורס. הקורס מייצר חוויה אשר מאפשרת למידה, תוך שימוש באמצעים לא קונבנציונליים להעברת מידע רלוונטי בעולמות התוכן הספציפיים.
תכני הקורס
• אלטרנטיבות ליישוב סכסוכים • אתיקה בגישור • מיומנות הקשבה בגישור • מו"מ בגישור • שפת הגוף בתהליכי גישור ותקשורת
• גישור ככלי לניהול קונפליקטים
• גישור ככלי לניהול קונפליקטים
** ייתכנו שינויים קלים בתוכנית |