ניהול מערך המכירות כלים ומיומנויות להשגת תוצאות ויעדים רצויים
אודות הקורס עולם העסקים מציב בפני מנהלי מערך המכירות בארגונים, שורת אתגרים אותם ניתן לפצח בעזרת כלים ועזרים מתאימים. בין האתגרים הללו ניתן למצוא את הצורך בקבלת שיטות ומיומנויות חדשות שעשויות להשביח את איכות המכירות של העובדים, תוך הגדלת ערך הפיתרון בעיני הלקוח. כל אלה יחזקו את יכולתו של המנהל להגיע לתוצאות וליעדים הרצויים תוך שיפור ביצועים מתמיד.הקורס פורס בפני המשתתפים מגוון רחב של כלים, מיומנויות וידע בתחום מערך המכירות וניהולו.
מנהל אקדמי עוזי מירון, מרצה ומאמן בכיר בתחום מכירות ומיומנויות השפעה. מנהל אקדמי של תחום המכירות והנטוורקינג בהמי"ל. לעוזי ניסיון מגוון בתחום המכירות והניהול ולמעלה מ 15 שנות ניסיון בשיפור ביצועי מכירות של אנשי מכירות בארגונים, התמחות בשדרוג פעילות אנשי מכירות מהרמה הטקטית לרמה האסטרטגית תוך שימוש בניהול מכירות אפקטיבי.
מטרות הקורס • הזנקת מנהלי המכירות לשורה הראשונה והמובילה של מערך המכירות, באמצעות פיתוח מיומנויות אישיות. • קבלת כלים אפקטיביים לגיוס והדרכת עובדים בעולם המכירות • בניית תוכנית התקדמות לתהליך המכירה ורתימת העובד אליה
בקורס ילמדו המשתתפים תפיסות, מודלים ואסטרטגיות למנהלי מערך מכירות בארגון, כל אילו לצד שיטות פרקטיות הניתנות ליישום בשטח: הפעלות, תרגול מיומנויות, ניתוח סיטואציות וסימולציות . במסגרת הקורס, יוכלו המשתתפים להתאמן על הנלמד ב"תנאי מעבדה", דבר שיסייע להם להטמיע את הכלים בסביבה הטבעית שלהם, בזירה הארגונית.
תכני הקורס
• מנהל מערך המכירות כמנצח על התזמורת
• הגדרת יעדים
• הדרכת הצוות
• תהליכי פיקוח וניהול מערך המכירות
• שיטות תמרוץ ותגמול
• מיומנויות עזר למנהל |