ניהול משא ומתן אפקטיבי
אודות הקורס המשא ומתן מתקיים הן במעגלי המשפחה והן במעגלים העסקיים. במהלך יום העבודה עוסק המנהל במשא ומתן פנים ארגוני - עם עובדים, עמיתים ומנהלים בדרגים שונים, כמו גם במשא ומתן חוץ ארגוני - עם לקוחות, ספקים, בנקים, לקוחות, רשויות ועוד. רובנו לא נולדים עם הכישורים המתאימים לנהל משא ומתן אפקטיבי ואין אנו מודעים לכלל האסטרטגיות הננקטות בתהליך זה. בעולם העסקי ניהול משא ומתן אפקטיבי מהווה כלי מרכזי והכרחי להשגת מטרות הארגון והרחבת הפעילות העסקית. הקניית כלים לעובדים ומנהלים לרכישת מיומנויות לניהול משא ומתן אפקטיבי, מובילה להגדלת הפעילות העסקית וההכנסות, הרחבת מעגל הלקוחות והגדלת טווח הפעילות המשותפת עימם. הקורס מקנה ידע נרחב בנושא ניהול המשא ומתן, בדגש על מכירות ורכש.הכלים הנרכשים בקורס מאפשרים לאתר ולטפל בהתנגדויות שונות ובכך להגדיל את הסיכוי לסגירת עסקה, תוך איתור ההזדמנות למכירה הבאה.
מטרות הקורס • לימוד טכניקות מאפשרות לקצר את משך המשא ומתן • זיהוי ומיפוי של התנגדויות וקבלת כלים לטיפול וכן להימנעות מהן. • חיזוק מיומנויות להגדלת את היקף העסקה ואיתור הזדמנויות חדשות. • הקניית כלים לניהול משא ומתן ובחירת האסטרטגיה הרצויה בהתאם לסיטואציה • חיזוק המיומנויות לסגירת עסקה.
מתודולוגיה בקורס ילמדו המשתתפים מודלים, עקרונות ואסטרטגיות לניהול משא ומתן, כל אילו לצד שיטות פרקטיות הניתנות ליישום בשטח. במסגרת הקורס, יוכלו המשתתפים להתאמן על הנלמד באמצעות ניתוחי סיטואציות וסימולציות. הקורס כולל תרגיל מסכם ליישום הנלמד, ועבודה עם טלוויזיה במעגל סגור.
תכני הקורס • אבני יסוד במשא ומתן • השלבים במשא ומתן • השלבים במשא ומתן • סוגים של משא ומתן • גישות שונות למשא ומתן • מונחים מעולם המשא ומתן • מיומנויות תקשורת • תרגול וסימולציה
** ייתכנו שינויים קלים בתוכנית. |