מבנה הלימודים | | ניהול תהליכי שיווק ישום אסטרטגיות שיווקיות בעידן השינוי המתמיד
אודות הקורס בכל עסק, השיווק מהווה את הממשק העיקרי של הארגון לשוק ולמעשה מהווה סוג של מצפן עסקי. יכולתו של השיווק לשקף נאמנה את המגמות בשוק, קהלי היעד הרלוונטיים והתחרות, כמו גם ליצור אצל הצרכן את ההעדפה למוצר/השירות, עשויה במידה רבה לקבוע את הצלחתו של הארגון בענף. מהפיכות המידע והדיגיטל הסוחפות את העולם בשנים האחרונות משנות את העולם שלנו: מודלים מסורתיים מתנפצים, אורחות חיים משתנים והתקשורת הבין-אישית והעסקית עוברת מטמורפוזה. בתוך תהליכי שינוי דרמטיים אלו, ארגונים עסקיים נדרשים להמשיך לשמור על רווחיות וכמובן, לצמוח. קורס "ניהול שיווק בעולם משתנה" מקנה למשתתפים הבנה וחשיבה שיווקית, ומצייד אותם בסט כלים בר-ישום, המאפשר ביצוע מהלכים שיווקיים אפקטיביים, תוך חתירה לבידול, לביסוס המותג ולמובילות הארגון. קורס "ניהול השיווק בעולם משתנה" הוא מסע חוויתי מרתק הכולל בין השאר 3 סדנאות אינטראקטיביות וייחודיות, בהן מתנסים המשתתפים בפרקטיקה מעשית, ליישום מידי בארגוניהם.
מטרות הקורס • הקניית הידע והיכולות הנדרשים על מנת להכיר ולהבין את סביבת השוק והצרכנים • גיבוש אסטרטגיה שיווקית מנצחת ויישומה הלכה למעשה
מנהל אקדמי עופר שחק, מומחה בייעוץ אסטרטגי לשיווק ותקשורת בארגונים. מרצה בכיר לשיווק בתחומי האסטרטגיה השיווקית, התנהגות צרכנים, מיתוג ושיווק טכנולוגיות. בעל ניסיון רב בפיתוח מערכים ושיטות הדרכה, ניהול והעברת והנחיית קורסים וסדנאות. כיהן בתפקידי שיווק שונים, ב-NMC Music, יורוקום - Starhome, NOKIA (מקבוצת קומברס) וכיום מנהל שיווק באמדוקס. בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים, עם התמחות בשיווק ופרסום.
מתודולוגית למידה משתתפי הקורס ירכשו במהלכו באופן חוויתי כלים יישומיים - חשיבה שיווקית, יכולת תכנון שיווקי וביצוע מהלכים שיווקיים אפקטיביים, תוך חתירה לבידול, לביסוס המותג ולמובילות. בסיום הקורס ידעו המשתתפים לקרוא נכון את השוק והצרכנים, לגבש אסטרטגיה שיווקית הולמת, לתקשר מסרים מדויקים בערוצים הנכונים, איך ממתגים, מהי המדיה הדיגיטלית ועוד.
תכני הקורס
• ניהול השיווק בעידן השינוי המתמיד • "סוף מעשה במחשבה תחילה" • "איך אפצח את השוק שלי?" • "אוספים כסף מהרצפה" • "גבולות השוק" • "רציונאלי או אמוציונאלי?" • "לא מותג – לא קונה!" • "עוף בשקל"! • "יורים בכל התותחים" • שימור לקוחות – "הנשק הסודי" • "להגיע אל מעבר לאופק" • "ההצגה הכי טובה בעיר" • "מי צייץ באלנבי?" • תקשורת שיווקית במדיה הדיגיטלית • נאמנות לקוחות • התוכנית השיווקית • מצעד פטישי השיווק
** ייתכנו שינויים בתוכנית הקורס |
תנאי קבלה | | דרישות קדם לא נדרש
קהל היעד מנהלי שיווק ותקשורת בארגונים, מנהלי תחומים, מוצר או מותג בשוק מוצרי הצריכה, השירות ומהשוק העסקי (B2B), בעלי עסקים קטנים ובינוניים, עצמאים, יזמים |