המי"ל - נסגר

 

המי"ל- המרכז הישראלי לניהול- ללמוד, לדעת לנהל.

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
חומה ומגדל 29, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

ניהול תהליכי שיווק



מבנה הלימודים

ניהול תהליכי שיווק
ישום אסטרטגיות שיווקיות בעידן השינוי המתמיד

אודות הקורס
בכל עסק, השיווק מהווה את הממשק העיקרי של הארגון לשוק ולמעשה מהווה סוג של מצפן עסקי. יכולתו של השיווק לשקף נאמנה את המגמות בשוק, קהלי היעד הרלוונטיים והתחרות, כמו גם ליצור אצל הצרכן את ההעדפה למוצר/השירות, עשויה במידה רבה לקבוע את הצלחתו  של הארגון בענף. מהפיכות המידע והדיגיטל הסוחפות את העולם בשנים האחרונות משנות את העולם שלנו: מודלים מסורתיים מתנפצים, אורחות חיים משתנים והתקשורת הבין-אישית והעסקית עוברת מטמורפוזה. בתוך תהליכי שינוי דרמטיים אלו, ארגונים עסקיים נדרשים להמשיך לשמור על רווחיות וכמובן, לצמוח.
קורס "ניהול שיווק בעולם משתנה" מקנה למשתתפים הבנה וחשיבה שיווקית, ומצייד אותם בסט כלים בר-ישום, המאפשר ביצוע מהלכים שיווקיים אפקטיביים, תוך חתירה לבידול, לביסוס המותג ולמובילות הארגון. קורס "ניהול השיווק בעולם משתנה" הוא מסע חוויתי מרתק הכולל בין השאר 3 סדנאות אינטראקטיביות וייחודיות, בהן מתנסים המשתתפים בפרקטיקה מעשית, ליישום מידי בארגוניהם.

מטרות הקורס
• הקניית הידע והיכולות הנדרשים על מנת להכיר ולהבין את סביבת השוק והצרכנים
• גיבוש  אסטרטגיה שיווקית מנצחת ויישומה הלכה למעשה

מנהל אקדמי
עופר שחק, מומחה בייעוץ אסטרטגי לשיווק ותקשורת בארגונים. מרצה בכיר לשיווק בתחומי האסטרטגיה השיווקית, התנהגות צרכנים, מיתוג ושיווק טכנולוגיות. בעל ניסיון רב בפיתוח מערכים ושיטות הדרכה, ניהול והעברת והנחיית קורסים וסדנאות. כיהן בתפקידי שיווק שונים, ב-NMC Music, יורוקום - Starhome, NOKIA (מקבוצת קומברס) וכיום מנהל שיווק באמדוקס. בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים, עם התמחות בשיווק ופרסום.


מתודולוגית למידה
משתתפי הקורס ירכשו במהלכו באופן חוויתי כלים יישומיים - חשיבה שיווקית, יכולת תכנון שיווקי וביצוע מהלכים שיווקיים אפקטיביים, תוך חתירה לבידול, לביסוס המותג ולמובילות. בסיום הקורס ידעו המשתתפים לקרוא נכון את השוק והצרכנים, לגבש אסטרטגיה שיווקית הולמת, לתקשר מסרים מדויקים בערוצים הנכונים, איך ממתגים, מהי המדיה הדיגיטלית ועוד.

תכני הקורס

• ניהול השיווק בעידן השינוי המתמיד
• "סוף מעשה במחשבה תחילה"
• "איך אפצח את השוק שלי?"
• "אוספים כסף מהרצפה"
• "גבולות השוק"
• "רציונאלי או אמוציונאלי?"
• "לא מותג – לא קונה!"
• "עוף בשקל"!
• "יורים בכל התותחים"
• שימור לקוחות – "הנשק הסודי"
• "להגיע אל מעבר לאופק"
• "ההצגה הכי טובה בעיר"
• "מי צייץ באלנבי?"
• תקשורת שיווקית במדיה הדיגיטלית
• נאמנות לקוחות
• התוכנית השיווקית
• מצעד פטישי השיווק

** ייתכנו שינויים בתוכנית הקורס


תנאי קבלה

דרישות קדם
לא נדרש

קהל היעד
מנהלי שיווק ותקשורת בארגונים, מנהלי תחומים, מוצר או מותג בשוק מוצרי הצריכה, השירות ומהשוק העסקי (B2B),
בעלי עסקים קטנים ובינוניים, עצמאים, יזמים


משך הלימודים

משך הקורס
85 שעות אקדמיות (17 מפגשי ערב בין השעות 16:30-21:00)

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.