מבנה הלימודים | | מנהלת תוכנית : הגב׳ פנינה שקד
רקע: מנהלי /ות הלשכה שייכים למגזר מעניין מאוד, בהיותם קרובים לראש הפירמידה(מנכ״לים, מנהלי חטיבה, ראשי יחידות ותחומים ועוד) ועל כן נדרשים לעבודה אסרטיבית, קבלת החלטות בזמן אמת, סינון שיחות לא רצויות ובעיקר יכולת הנעה של הסובבים לפעילות שמקדמת את מטרות הארגון. בעידן המודרני, המתאפיין בהתייעלות ובהתמקצעות, הארגונים הופכים להיות עתירי ידע ומחייבים מעבר מפונקציות של מזכירות, לפונקציה מרכזית רב תחומית היא “מנהלת הלשכה״. מנהל/ת הלשכה נדרש/ת לזמן פתרונות יצירתיים ולקבל החלטות, ובכך לדאוג לייעול ושיפור תפקודו של המשרד שבתחום אחריותה, כמו כן נדרש/ת לידע רב תחומי, לכישורי ניהול, לנקיטת יוזמה וליצירת אוירה בונה ויעילה במשרד.
מטרות הקורס: הקורס מכשיר מנהלי/ות לשכה לארגונים השונים ולחברות עסקיות ופרטיות בעלות אוריינטציה לניהול, שירות לקוחות וחשיבה עסקית.
נושאי הלימוד: ניהול המשרד, ניהול רשומות, ישיבות: ארגון, פרוטוקול, כתיבה עסקית עברית/אנגלית ניתוח, תכנון ושיפור תהליכי עבודה שיפור מיומנויות מחשב: העמקת ידע בתוכנת Word , העמקת ידע בשימושי תוכנת ב Excel , תוכנת Outlook , תוכנת Powerpoint , חיפוש מידע מקוון באינטרנט, הקלדה בשיטה עיוורת עברית /אנגלית, מאגרי מידע ואבטחתם. יסודות הניהול בארגון, סגנונות ניהול, הנעה והפעלת צוותי עובדים, ראיון עבודה: מיומנויות ראיון, סדנה בדיני עבודה, סדנת שפת הגוף, ניהול משאבי אנוש - יסודות ניהול עסקי ואוריינטציה עסקית, מושגי יסוד בכלכלה, סדנת אומנות המכירה, יסודות הפרסום, חשיבה יצירתית, סדנה ביסודות יחסי הציבור, שירות לקוחות וסגנונות לקוח, יסודות הבנקאות, סדנאות התפתחות, תקשורת בין אישית, אינטליגנציה רגשית, ניהול קונפליקטים, יסודות גישור. משתתפי הקורס מחויבים בידע קודם במערכות ההפעלה כתנאי להצטרפותם. |