מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.
על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791
קורס מאמני מכירות בארגונים (משולב השתלמות)
מבנה הלימודים | | מאמני מכירות בארגונים
כולל השתלמות בשירות לקוחות מיטבי תכנית לימודים משולבת
מטרת התכנית • מתן כלים אפקטיביים לעבודה בארגונים ממוקדי מטרה בתחום השיווק. • מיועד לקבוצות ולארגונים המעוניינים להעניק כלים אפקטיביים לאימון ממוקד במכירות.
נושאי הלימוד • הקניית כלי אימון בסיסיים המאפשרים הבנת האימון והקניית כלים להובלת תהליך ממוקד בארגון. • יצירת "חוזה" אימוני אל מול הנהלת הארגון. • הבנת משמעות האימון ומהותו. • סולם הצלחה – מעורבות אנטגרטי, מחויבות – אחריות, זיהוי ותגובות. • סגנונות תקשורת, סגנונות מנהלים, סגנונות החלטה של אדיג'ס.
השתלמות בשירות לקוחות מיטבי (משולב בתוכנית)
מטרת ההשתלמות: רכישת מיומנויות במתן שירות מיטבי בעזרת לימוד תיאורטי ומעשי, תוך התוודעות לתיאוריות מגוונות, והתנסות בסימולציות ורכישת כלים ישומיים רלוונטיים לשטח. דרך הלימוד במפגשים משלב ידע תיאורטי והתנסות חוויתית.
מבנה ונושאי המפגשים: • תאוריות ומודלים בתחום השירות • התפתחות נושא שירות בארץ ובעולם • חדשנות בתפיסות שירות וישומן בתהליך הגלובליזציה • כלים ומיומנויות במתן שירות מיטבית • מודל ארבעת השלבים בשירות • שפת גוף ושימושה במתן שירות • אסרטיביות וטיפול בלקוחות קשים • פיתוח והטמעת תפיסת השירות בקרב העובדים • מתן שירות פרונטלי, טלפוני והמילה הכתובה • כלי מדידה לבחינת שירות מיטבי • סימולציות והתנסויות במצבי שירות שונים • מיפוי ואבחון נושא שירות |
|
משך הלימודים | | מבנה הקורס: 85 שעות אקדמיות, פעם בשבוע מבנה ההשתלמות : 60 שעות אקדמיות, פעם בשבוע.
סה"כ תכנית משולבת (כולל השתלמות) – 145 שעות אקדמיות יום בשבוע 5 שעות אקדמיות במפגש .ימי חמישי החל מפברואר 2015
שכר לימוד משולב – 5510 ₪ , המחיר אינו כולל דמי הרשמה ע"ס 300 ₪ |
|
תעודה / הסמכה | | תעודת קורס: לבוגרים שיעמדו בדרישות הקורס תוענק תעודה של היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ במכללה האקדמית גליל מערבי. המכללה בהליך הכרה של לשכת המאמנים.
תעודת השתלמות: לבוגרים שיעמדו בדרישות הקורס תוענק תעודה של היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ במכללה האקדמית גליל מערבי. |
|