מבנה הלימודים | | אתה חיית אסטרטגיה, יודע לחשוב כמו ילד אבל מבין גם את אימא שלו, מצליח לזהות הלהיט הבא בארץ, ומספיק לך מבט חטוף במוצר על המדף כדי לדעת שאף גבר מעל גיל שבע עשרה לא ירכוש אותו. אתה יודע שפרסומת צריכה להיות יצירתית, מצחיקה שנונה או מרגשת אבל שבשורה התחתונה היא צריכה למכור. סיימת תואר ראשון בתקשורת ועכשיו אתה מחפש את מה שייקח את אשכול הכישורים הזה ויהפוך אותו למקצוע מאתגר ומרתק בתעשיית הפרסום.
כל מהלך פרסומי הינו מהלך אסטרטגי עבור המותג. התקשורת השיווקית על כל רבדיה, לרבות הפרסום, עושה את הדיאלוג עם קהלי היעד, לכן עליה להיות מדויקת ולהשיג את מטרותיו האסטרטגיות באשר הן. הפלנר הוא זה שמכיר את המותג, מנתח בכל רגע נתון את מעמדו בשוק ומתכנן עבורו את הצעד הבא. התקציבאי הוא זה שמנהל למעשה את התקשורת של העסק מול סביבתו הרלוונטית – צרכנים, ספקים, והציבור הרחב בכלל. למעשה אפשר לדמות את תפקידו של התקציבאי כמי שמקבל לידיו נכס בדמות מותג, אותו הוא מחויב לטפח, לפתח ולמקסם לאורך כל חייו.
לימודי פלנינג ותקציבאות משלבים תיאוריה ופרקטיקה, על מנת לאפשר לבוגרינו לסיים את המגמה כפלנרים ותקציבאים לכל דבר. הצוות המקצועי שלנו, המורכב מאנשי הפרסום המובילים את הענף בישראל, יכשיר אתכם באופן המעשי ביותר לעבודה במשרד פרסום. ואלו הנושאים הנלמדים בקורס תקציבאות ופלנינג: תמהיל השיווק, מבוא לפרסום, נוף המדיה המשתנה, בריף לקוח מול בריף קריאייטיב, יצירתיות, אסטרטגיה, מבוא לפלנינג, הבריף הקריאיטיבי, תובנת צרכן, מחקר כמותי, אסטרטגית מיתוג, מחקר איכותני, עבודת טראפיק, טיפול בקונפליקטים ועוד. |