מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.
על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791
ניהול מערכות משרדיות
מבנה הלימודים | | מבוא: המזכירה היא מנהלת המשרד, ובמסגרת תפקידה נדרשת לידע מקצועי וליכולת עבודה בצוות והפעלתו. המזכירה אחראית על תפעול טכנולוגיות מודרניות ובתפקידה חולשת על קבלת מידע והפצתו, בזאת היא מחויבת למיומנות רב תחומית. המסלול נועד להכשיר את משתתפיו למזכירות בכירה וניהול משרד ו/או יחידה ו/או מחלקה בארגונים ובמוסדות השונים במשק. במכללה המשותפת מופעלים מסלולי התמחות מגוונים המאפשרים לכל בוגר/ת להשתלב בעבודה כמעט בכל תחום במשק בישראל ובעולם.
מטרת התכנית: הקניית ידע וכלים מקצועיים בתחום ניהול המשרד המודרני; הכנה לבחינות משרד העבודה ורווחה לקראת תעודת מקצוע מזכירה סוג 1; הכשרת הסטודנטים לעבודה בסביבה ממוחשבת. לאפשר לסטודנטים לבחור באחת מהתמחויות ההמשך המבוקשות במשק: התמחות משפטית, התמחות רפואית, התמחות בביטוח, התמחות בשיווק ואומנות המכירה והתמחות בחשבונאות.
מבין נושאי הלימוד: מנהל – מושגי יסוד: ארגונים בישראל והמבנה הארגוני. ניהול מערכות משרדיות: עבודה משרדית, תהליכי תקשורת, אמצעי תקשורת מודרניים. תכתובת מנהלתית: ניסוח מכתבים מסוגים שונים. מיומנויות מחשב: יישומי מחשב כגון: עיבוד תמלילים, גיליון אלקטרוני, מבוא לאינטרנט. יסודות בחשבונאות: מבוא להנהלת חשבונות בארגון. אנגלית עסקית: תרגול והיכרות עם מושגי יסוד באנגלית לשימוש בעבודה המשרדית. סדנאות לשיפור מיומנויות עבודת המזכירה: סדנה ליחסי ציבור וקבלת קהל; סדנת טיפול בלקוחות ואיכות השירות; סדנת ניהול זמן. סדנת ניהול תקשורת במשרד ותקשורת בינאישית; התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה.
|
|
תנאי קבלה | | 12 שנות לימוד; ראיון קבלה; בחינת מיון. |
|
משך הלימודים | | הלימודים נערכים בשעות הערב כשנה וחצי אקדמאיות (לא כולל פגרות וחגים). בין פעם ל-3 פעמים בשבוע – בכפוף לתוכנית. |
|
תעודה / הסמכה | | מסיימי המסלול שיעמדו בדרישות הקורס יזכו לתעודת הסמכה מטעם המכללה המשותפת "מזכירה סוג 1". לעומדים בבחינות הגמר של משרד העבודה יוענקו שתי תעודות: תעודת גמר – ניהול מערכות משרדיות תעודת מקצוע – מזכירות סוג 1. |
|
התמחות | |
|
|