מבנה הלימודים | | מנחה: עדי כהן
מטרת הקורס: הקניית כלים לניהול מוצלח של קליניקה , וצעדים להצלחה כלכלית ללומדים במקצועות הרפואה המשלימה | ייזום , שיווק , ויצירתיות עסקית | מודלים להצלחה כלכלית.
תכנית הקורס: הקורס בנוי מהרצאות פרונטאליות וכולל הפעלות קבוצתיות ואישיות , תוך דגש על הקניית מבט רב תחומי על הקמת עסק וניהולו השוטף בתחום הרפואה המשלימה.
נושאי הקורס: - מודלים להקמה וצמיחה של קליניקה מצליחה
- מיתוג , שלבים במציאת האני הפנימי של העסק שלכם ומהי יחודיותו
- שווק ומכירות : ניתוח שוק הרפואה המשלימה בארץ | קהל יעד | מטרות ויעדים שיווקיים
- מחזון ליעדים , ותחומי פעילות : מהם המוצרים או תחומי הפעילות בעסק
- מכירות | כיצד למכור | טיפול בהתנגדויות . | - CRM ניהול לקוחות .| התמודדות עם קשיי גבייה ניתוח הסביבה העסקית | המענה לצרכי השוק | אסטרטגיה שיווקית
- סדנת ניהול זמן | - 5 " כובעי העסק" כיצד לנהל את עצמנו בתחומים רבים כל כך
- מינוף הקליניקה | מאפייני תוכנית עסקית |ניתוח הסביבה העסקית |תחזית תזרים מזומנים
- השיווק באינטרנט | שלבים בתכנון ובניית אתר אינטרנט | רשתות חברתיות, התמודדות עם לחצים , והתנגדויות , ואתגרים
- נראות העסק | מכרטיס הביקור ועד עיצוב פנים הקליניקה | כיצד תמתגו עצמכם
- תוכנית עסקית , חשיבותה , ומה אפשר לעשות אתה | מתן כלים לאפקטיביות והצלחה
מבנה הקורס: עמוד התווך של הקורס הוא בלימוד חוויתי שחלקו בסימולציה על הקמת קליניקה , פיתוחה והפעלתה בעולם המדיה הדיגיטלית , אסטרטגיות שיווקיות , תרגילי כיתה , גם מתחום הקואוצ'ינג , והפעלות קבוצתיות , סיעורי מוחין , ועבודה אישית .
מנחה הקורס: עדי כהן: יועץ עסקי , מרצה , מאמן , וייזם , בוגר המחלקה העסקית בהכשרת יועצים עסקיים וניהול בכיר בתות תקשורת בניהולו של אלון גל ,בוגר המחלקה לצורפות בבצלאל , מאמן קראטה בדרגה דאן 4 , עבר עשיר בהיי טק , ובהוראה. |