logo
הקורסים הם פנים ארגוניים ומתקיימים בארגונים בכל רחבי הארץ
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס מכירות – אומנות המכירה - מיועד לארגונים וחברות



מבנה הלימודים

הקורס מיועד לארגונים וחברות המעוניינים בקורס עבור קבוצת אנשי מכירות בארגון (לא מיועד ללקוחות פרטיים).

רקע
הצורך לעמוד בתחרות, להתמודד בשוק אגרסיבי ולהשיג יעדי מכירה מחייב את איש המכירות להצטיין בעבודתו ומשימה זו היא אפשרית. להיות איש מכירות זהו מקצוע ולהשגת מקצועיות והצלחה חשובים הידע והמיומנויות בצד הפרקטיקה והניסיון. במהלך הלימוד יושם הדגש על מקצוענות במכירה והקניית ידע וכלים לניהול מכירה מנצחת.

למי מיועדת הסדנא
הסדנא מיועדת לאנשי מכירות בתפקידים שונים כמו: מוכרים בחנויות, אנשי תצוגה, יועצי מכירות, מוכרים בשוק הקמעונאי והמוסדי, אנשי מכירות BTB ועוד.


מטרת הלימוד
הקניית ידע ותרגול מיומנויות מכירה וניהול מו"מ עם הלקוח
תרגול טכניקות וכלים מעשיים לשיפור יכולת המכירה של המשתתפים

מתכונת הלימוד
הלימוד יהיה מעשי ויישומי והמשתתפים ייקחו בו חלק פעיל, יתרגלו את הנלמד ויבצעו סימולציות מכירה של המוצרים/שירותים אותם הם מוכרים בעבודתם. התרגול יעסוק במצבי אמת של מכירה תוך התייחסות למאפייני הלקוחות הקונים את מוצריהם/ שירותיהם, תרגול ההתנגדויות הרלוונטיות אליהם וכד´.

הקורס הוא פנים ארגוני. תכני הלימוד יותאמו לצרכי החברה/ארגון הספציפיים. לפני בצוע הקורס תתבצע הכנה מקדימה להכרת החברה, אופי המכירה, הלקוחות וכד´. כך יהיה ניתן להתאים את הלימוד והתרגול למכירת מוצרי/ שרותי החברה, לבעיות היום יום במכירה וכן לשים דגשים בתחומים/נושאים החשובים לחברה.


נושאי הלימוד

תהליך המכירה:
- שלבי המכירה ומהם מרכיבי המכירה המנצחת
- מכירה מוצלחת: כללי פעולה מקצועית והתנהגות מנצחת.
- תכונות איש המכירות ועבודתו כיועץ- נכון ולא נכון
מיומנויות במכירה:
- פנייה ללקוח ופתיחת שיחת מכירה: מה ואיך
- זיהוי ואיתור צרכי לקוחות ותשאול – כיצד עושים זאת
- טכניקות להצגת המוצר, התאמה ללקוח ושכנוע
- דרכים לטיפול בהתנגדויות - ובטיפוסי לקוחות.
- מיומנויות בניהול מו"מ עם הלקוח
- תקשורת בלתי מילולית ושפת הגוף בעבודת איש המכירות
- טיפים למכירה עם ערך מוסף ללקוח
- תקשורת מוכרת- מיומנויות בתקשורת בין אישית ויצירת כימיה עם הלקוח
- שימור לקוחות ויצירת לקוח חוזר- איך עושים את זה
- מתן השרות ככלי מכירה

אימון
ניתן לקיים גם אימון אישי במקום העבודה לאנשי המכירות. בפגישות האימון ילווה המאמן את איש המכירות בעבודתו יצפה בתהליכי מכירה שהוא מבצע וייתן משוב, ילמד מיומנויות, ייתן טיפים במכירה ועוד.


מועדי הקורס
מועדי הקורס יתואמו עם החברה / עסק ויתקיימו בימים ושעות הנוחות ומתאימות להם. הקורסים מתקיימים בארגונים בכל רחבי הארץ.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.