מסלול שיווק ופרסום באינטרנט אחד המקצועות היותר מבוקשים היום בתעשיית השיווק והפרסום הוא מנהל קמפיינים באינטרנט. המקצוע נדרש במשרדי פרסום, במחלקות שיווק בחברות מסחריות, בחברות מדיה, וכעצמאים היודעים לנהל קמפיינים שיווקים ופרסומיים. הבצפר של חברות הפרסום מביא לך את המסלול המקיף והרחב ביותר שיכשיר אותך לעבוד במקצוע מתגמל ומאתגר. טובי אנשי המקצוע מהתעשייה ילמדו אותך את התורה המעשית ויתרגלו אותך כדי להביא אותך ליכולת מקצועית העומדת בסטנדרטים הכי גבוהים הנדרשים לביצוע התפקיד. פרסום display, קידום אתרים, רשתות חברתיות, וידאו ברשת, אפילאייט, אי מייל מרקטיניג, קידום תוכן, הם רק חלק מהתוכן של המקיף של הקורס. תלמד את יסודות השיווק, איך לבנות אסטרטגיה פרסומית ולבצע מהלכים משולבים שיקדמו את הלקוח ויניבו לו תוצאות. מבנה הקורס 1.מבואות בשיווק ופרסום: •יסודות השיווק •התנהגות צרכנים •אסטרטגיה שיווקית •קראייטיב ורעיונאות •סדנת מיתוג •סדנת פרזנטציה 2. לימודי ניהול הפרסום והשיווק בדיגיטל: •אסטרטגיית שיווק ואסטרטגיית פרסום דיגיטלית •Display Campaign (באנרים ופופ-אפים) •Content Marketing Strategy – אסטרטגיית תוכן •Mobile Application – תכנון אפליקציות מובייל ללקוח •Affiliate Marketing – פרסום ושיווק באמצעות שותפים •Email Marketing •Re-marketing – שיווק ופרסום באמצעות צביעת קהלים, פילוח וטרגוט •Google Analytics •E-commerce – מסחר דיגיטאלי •WordPress – ניהול אתר אינטרנט •בניית דפי נחיתה – בניה מהירה ופשוטה של עמודי נחיתה ממירים •תוכן – קידום, שיווק ופרסום באמצעות תכנים וקידום תכנים (אאוטבריין, טאבולה), בלוגים •UI/UX – הבנת ממשקי משתמש והתנהגות גולשים •וידאו ברשת – פרסום ושיווק באמצעות וידאו, פורטלי וידאו, תכני וידאו •Programmatic Media – קניית מדיה אוטומטית באמצעות ממשקים דיגיטליים •Excel מתקדם למשווקים •ניהול לקוח בדיגיטל – ניהול תכנית שיווק, ROI, כספים, תמחיר, חוק ומשפט 3. התמחות ב PPC •בניית קמפיין אישי ב Google Adwords וניהולו לאורך כל הקורס •חקר מילות מפתח וניתוח מתחרים •קידום ממומן ב – Google AdWords ברשת החיפוש והתוכן •ניתוח, מדידה ושיפור תוצאות באמצעות Google Analytics •שיווק מחדש (Re-Marketing) •בנייה וניהול דפי נחיתה אפקטיביים •Google Tag Manager •אינטגרציה – קידום סרטונים ב-YouTube •קידום תמונות בגוגל •ניהול הקמפיין בפועל •הכנה והגשה לשני מבחני GAP בינלאומיים של Google 4. התמחות בSEO – קידום אורגני •בניית תוכנית אסטרטגית לקידום אתר בגוגל •כתיבת תכנים לקידום האתר בגוגל וניהול עבודה מול ספקי תוכן •אופטימיזציה למנועי חיפוש – SEO •מחקרי מילים ומתחרים •קידום תנועה אורגנית מפייסבוק לאתר •קידום עסקים לוקאליים – חיפוש מבוסס מיקום בגוגל, קידום במובייל •מדדים ומדידה •פרויקט מסכם 5. התמחות בשיווק ופרסום Social/חברתי •בניית אסטרטגיית תוכן לקידום ברשת •ניהול לקוח, גאנט פעילות שוטפת •ניהול משברים ברשת •פרסום ממומן בפייסבוק – הנעת תהליכי מכירה באמצעות כלי הפרסום של פייסבוק •הקמת עמוד עסקי בפייסבוק •מיתוג בפייסבוק •אפליקציה בעמוד עסקי •linkdIn, Instagram, Snapchat ועוד… •Power Editor •Business Manager
אילו תפקידים מחכים לבוגרי הקורס? בוגרי המסלול המלא של פרסום ושיווק באינטרנט יוכלו לעבוד:
- כמנהלי לקוחות דיגיטל במשרדי פרסום
- מנהלי שיווק ופרסום באינטרנט
- קנייני מדיה בחברות אינטרנט
- מנהלי קמפיינים בחברות אינטרנט
- מקדמי אתרים בחברות אינטרנט וחברות פרסום
- מנהלי תוכן וקמפיינים ברשתות חברתיות
- מנהלי אפילייאט מרקטינג
* מוכר לפיקדון חיילים משוחררים * הלימודים מוכרים לנקודות זכות ופטור מקורסים בתואר ראשון במוסדות אקדמאיים מובילים.
|