להיות איש יחסי ציבור זה להיות מולטי טאסקר ובעל יכולת לנהל אינספור זירות מדיה במקצועיות תוך היכולת לומר את הדבר הנכון במקום הנכון, להפוך משבר להזדמנות, ולנהל מערכת יחסים עם התקשורת. איש יחסי הציבור מוביל אסטרטגיה תקשורתית רחבת היקף המתחילה ברשתות החברתיות עוברת דרך התקשורת וזאת תוך ניצוח מושלם על מסרים תקשורתיים שמאתרים את כל הטוב בלקוח. אז אם אתם אלה שיודעים להסתכל עשרה צעדים קדימה, רוצים לנהל את השיח התקשורתי, ללחוש באוזנו של המנכ"ל את המילים הנכונות במסיבת העיתונאים, לדעת לגעת באנשים, לעשות שינוי – לנו יש את הכלים להפוך אתכם למנהלי יחסי הציבור הטובים ביותר. בקורס ילמדו גם יסודות השיווק והפרסום, כי איש יחסי ציבור חייב להבין שיווק ופרסום, כמו גם תהליכי עבודה ומונחים של מקצוע יחסי הציבור והדוברות בארץ ובעולם. נושאים נלמדים: •מבוא ליחסי ציבור •הובלת קמפיינים ON LINE ו OFF LINE – כיצד בונים מערכת יחסי ציבור בתקשורת וברשתות החברתיות. •חייו של מותג •מפת התקשורת בישראל •סדנאות כתיבה עיתונאית •כתיבת בלוגים ופוסטים •כתיבת מסרים והכנת דף מסרים •סודות עולם השיווק •תקשורת שיווקית •אסטרטגיה תקשורתית •סדנת פרזנטציה בשיטות בינלאומיות •פייסבוק, אינסטגרם, ולינקדין – עולם יחסי הציבור ברשתות החברתיות •ניהול משברים תקשורתיים •זיהוי משברים במדיה החברתית וניהולם •הכנת מרואיינים להופעה בתקשורת •מפגשים עם עיתונאים בכירים •סיורים במשרדי יחסי ציבור ואולפנים •דוברות פוליטית •ספינים תקשורתיים •פילוח קהלי יעד ואיסוף מידע •תוכן שיווקי ושימושו בעולם היח"צ •יחסי ציבור למגזר השלישי •גלובליזציה •עבודה מול לקוחות בינלאומיים •בניית תוכנית יחסי ציבור שנתית •שימוש בכלים אינרטרנטיים לקידום אסטרטגית הלקוח – אאוטבריין •הכנת מסיבת עיתונאים •שיתופי פעולה וחסויות •סיורי עיתונאים בארץ ובחו"ל •יחסי הגומלין בין פרסום ויחסי ציבור ובין התקשורת למשרד יחסי ציבור •ניתור התקשורת – סדנת זיהוי וניתוח ידיעות בתקשורת •ניתוח קמפיינים מהארץ והעולם •עבודה מול לקוחות אמתיים •פרויקטים מסכמים * מוכר לפיקדון חיילים משוחררים * הלימודים מוכרים לנקודות זכות ופטור מקורסים בתואר ראשון במוסדות אקדמאיים מובילים
|