מבנה הלימודים | | קורס אחד. שתי תעודות. תעודת בוגר קופירייטינג ותעודת מנהל תוכן ומדיה חברתית עולם השיווק, הפרסום, התקשורת, המדיה, הטכנולוגיה, האינטרנט, המובייל, הרשתות: הכול מתרחב, הכול מתעצם, הכול משתנה. ורק מי שבאמת מבין זאת, יצליח. ברוח זו, גם מסלול הקופירייטינג שלנו משתנה ומתרחב בתוכנו. מהיום, הוא המסלול הראשון והיחיד, אשר מאגד שני קורסים במסלול אחד – כדי להכשיר אותך לעבודה גם בעולם הפרסום וגם בעולם התוכן. וכך, אם במהלך הלימודים יתבהר לך כי עולם הפרסום מתאים לך יותר – מצוין. ואם יסתבר לך דווקא כי עולם התוכן מושך אותך יותר – מעולה. בכול מקרה, הקורס שלנו יכשיר אותך לקראת העבודה בשני העולמות החמים והיצירתיים האלה, ויצייד אותך גם בידע הנדרש – וגם בתעודות הנחוצות. קופירייטינג הקורס יכין אותך בצורה המקצועית והטובה ביותר לעולם החדש של משרדי הפרסום. נלמד באופן מעמיק, עיוני ומעשי, באמצעות שיתופי פעולה עם לקוחות אמיתיים, עם משרדי פרסום ועם המסלולים הנוספים בבצפר – איך ליצור ולהמציא את הרעיונות הכי מבריקים ואת התובנות הכי יצירתיות בתחום הקריאייטיב, הפרסום והשיווק, בכול אמצעי המדיה: עיתונות, רדיו, טלוויזיה, שילוט חוצות, גרילה, אינטרנט, מובייל, דיגיטל ועוד. ניהול תוכן ומדיה חברתית נלמד להכיר את הרשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם, פינטרסט, סנאפצ'ט, לינקדאין; לנהל עמודי-מותגים וליצור מעורבות עם כמה שיותר לייקים, תגובות, שיתופים; לכתוב תוכן שיווקי ודיגיטלי, לייצר עמודי נחיתה, בלוגים, באנרים, תוכן, תוכן, תוכן. אז מה לומדים? במקביל לעבודה המעשית, מתבצעים לימוד עיוני ותרגולים, במגוון תחומים שקופירייטרים ואנשי תוכן צריכים להכיר ולדעת. הנה חלק מהתכנים בראשי-פרקים: - מבואות לעולם הפרסום: ההיסטוריה של עולם הפרסום, מבנה משרד פרסום, אסטרטגיה שיווקית, אסטרטגיה פרסומית, ההבטחה הפרסומית, מודל SWOT, הצרכן והצורך, פסיכולוגיה של קהלי יעד, הבריף, התובנה הצרכנית, הקונספט והמסר.
- יצירתיות: לאורך כול הקורס, סדנאות, שיעורי פיתוח ומפגשי היכרות עם החשיבה היצירתית, הרוחבית, הליטראלית, המטאפורית.
- כתיבה: לימוד ותרגול של כתיבה יוצרת, אינטואיטיבית, שיווקית, אינטרנטית, דיגיטלית, חברתית.
- הפרסום הקלאסי: לימוד ותרגול של יצירת קונספט-בורדים, שמות וסיסמאות, פרסום בעיתונות, בשילוט החוצות, ברדיו ובטלוויזיה.
- הפרסום בדיגיטל: לימוד ותרגול של מהלכי אינטראקטיב, אינטגרייטד, דיגיטל, גרילה. סרטים ויראליים, מדיות חברתיות, פעילות "יוצרת שיחה", פיתוח אפליקציות.
- חשוב לדעת: תחום הדיגיטל מתעדכן ומשתנה בכול רגע, ולפיכך, גם התכנים הדיגיטליים בקורס הקופי ובקורס התוכן נבחנים "עם האצבע על הדופק" ומתעדכנים באופן שוטף על פי תכתיבי השוק.
- הכנה לעולם האמיתי: סדנאות פרזנטציה, קורות חיים וקריירה, עבודת הפרילנס. תיקי עבודות: מפגשים קבוצתיים ואישיים לצורך הכנת תיק העבודות – בהתאם לקצב האישי של כול אחת ואחד – החל מתחילת הקורס ועד לסיום העבודה על התיק – בסוף הקורס או לאחר מכן – עם ליווי ואחריות של שני מנהלי הקורס עופר גולן ורוני אפלבוים לכול החיים (כול זמן שהם בחיים).
- פרויקט גמר ותערוכת סיום: פרויקט גמר של קורס התוכן והמדיה החברתית, פרויקט גמר של קורס הקופירייטינג ותערוכת סיום כוללת – חגיגית, מתוקשרת ומרגשת במיוחד.
לומדים ועובדים לאורך כול הקורס, ניתן דגש מרכזי ומעמיק לעבודה אמיתית, כולל ליווי צמוד והנחיות אישיות, הן באמצעות שיעורים בכיתה ומפגשים אישיים, והן באמצעות שיטת הנחייה ייחודית ברשת, המאפשרת לתלמידים להציג את העבודות שלהם, ולקבל תגובות אישיות וביקורת בונה – 24 שעות ביממה!
הביקורת והליווי השוטפים מתבצעים בהנחייתם האישית של שני מנהלי הקורס – עופר גולן ורוני אפלבוים – יחד עם אנשי קריאייטיב ופרסום רבים, המגיעים ממגוון נקודות מפתח בתעשיה.
במסגרת העבודה המעשית: בריפים אמיתיים של לקוחות ומשרדי פרסום, עבודה מול תקציבאים, פלנרים וארט ותוכנית הכשרה למצטיינים במשרדי פר?ום מובילים. בוגרי הקורס כבר עובדים במגוון תחומים, רוצים גם? - קופירייטרים במשרדי פרסום ודיגיטל.
- יוצרי תוכן לאינטרנט, מנהלי עמודי פייסבוק ומדיה חברתית.
- רעיונאים ואנשי תוכן בחברות עסקיות.
- קופירייטרים/אנשי קריאייטיב עצמאים.
- סטנדאפיסטים וכותבים לתוכניות טלוויזיה.
- יוצרים בתחום השירה והפזמונאות.
* מוכר למענק חיילים משוחררים
|