מבנה הלימודים | | Studio Free Media – סדנאות תקשורת לעבודה בתקשורת הישראלית כיצד ניכנס לתקשורת הישראלית ללא קשרים בערוץ 2, גלגל"צ ו- Ynet. עיתונות כתובה, משודרת, כתובה ודיגיטלית : טלוויזיה, עיתון, אינטרנט ורדיו פרסום : קופירייטינג בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות דוברות, יחסי ציבור ואסטרטגיה פייסבוק ותקשורת : השפעה על התקשורת באמצעות הרשתות החברתיות התחקיר, הראיון והכתבה הכנת תיק עבודות לקראת כניסה לתקשורת :כתבות שטח כתובות, מצולמות ומשודרות שמכין הסטודנט התאמה אישית לסטודנט על פי עבודותיו בקורס לתחום המתאים לו לקראת השתלבותו בתקשורת : טלוויזיה, רדיו, עיתון, אינטרנט, פרסום, יחסי ציבור ודוברות
הנושאים שיילמדו בסדנה: 1. כותרת תקשורתית: לימוד ותרגול נוסחאות ייחודיות ליצירת כותרת מנצחת לשלל נושאים אקטואליים יומיומיים בהם עוסקת התקשורת הכתובה, המשודרת והדיגיטלית. 2. יצירת כתבה: יצירת כתבות תקשורתיות ותרגול בקבוצות. 3. יצירת ראש החץ התקשורתי שלנו: בניית הסיפור התקשורתי באמצעות כתבה, כותרת וכותרת משנה. 4. ויז'ואל : התאמת הצילום והוידאו לתוכן שלנו, שיהפכו את הכתבה שלנו ל"חודרת תקשורת" 5. אינטרנט והתקשורת : שימוש ברשתות חברתיות על מנת לשתול תכנים בתקשורת המרכזית 6. דוברות, יחסי ציבור ואסטרטגיה: בניית הודעה לעיתונות וכיצד נמכור את הסיפור לכתב. עבודה מול ערוצי המדיה המרכזיים : ערוץ 2,Ynet וכו' 7. פולואפ ותקשורת המונים: כיצד נגרום לאייטם שלנו להתגלגל בין מספר ערוצי תקשורת מרכזיים ולהגיע למיליוני צרכני תקשורת בישראל 8. מבנה התקשורת וכיצד נכנסים לעבוד בה בלי קשרים: המצטיינים בסדנה יקבלו עזרה בכניסה לתקשורת 9. פרסום : קופירייטינג, בניית באנרים, בניית קמפיין פרסומי והוצאתו לפועל 10. בניית קמפיין תקשורתי+ פרסומי: שילוב כל התכנים שנלמדו לקמפיין שאותו נעלה בתקשורת הישראלית ("עבודה על רטוב")
הלימודים בסטודיו מתקיימים בסדנאות מעשיות במסגרתן תוכלו להוביל קמפיינים שונים ומשפיעים וללמוד רבות על עולם התקשורת. הסדנאות כוללות עשרה מפגשים כל אחת, כל מפגש נמשך שלוש שעות והלימודים עצמם מתקיימים בשעות הערב, באווירה מקצועית ותקשורתית
|