מבנה הלימודים | |
מרצה הקורס: אלעד מנטל בעלי חברת SPARK MEDIA, המתמחה ביצירה וניהול עולמות תוכן. מרצה בתחומי השיווק הדיגיטלי, יועץ ומלווה עסקים וסטרטאפים בבניית תהליכי מיתוג ושיווק. קופירייטר ומשווק בקצב גבוה
דרישות הקורס אנגלית בסיסית מבנה הקורס שיעור מס 1: היכרות עם עולם השיווק והמיתוג המסורתיים, יסודות השיווק, אסטרטגיה שיווקית, אסטרטגיות שיווק ופרסום דיגיטליות שיעור מס 2: Display campaign (באנרים ופופ-אפים), Google analytics שיעור מס 3: WordPress –ניהול אתר אינטרנט, בניה מהירה ופשוטה של עמודי נחיתה ממירים שיעור מס 4: קידום, שיווק ופרסום באמצעות קידום תכנים (אאוטבריין, טאבולה) ובלוגים, ניהול תוכנית שיווק, ROI , כספים, תמחור שיעור מס 5: ניהול לקוח בדיגיטל – ניהול תוכנית שיווקית,ROI , כספים, תמחור, חוק ומשפט, מיתוג, Email marketing שיעור מס 6: התמחות ב SEO (קידום אורגני), בניית תוכנית אסטרטגית לקידום אתר בגוגל, כתיבת תכנים לקידום האתר בגוגל וניהול עבודה מול ספקי תוכן, מחקרי מילים מתחרים שיעור 7: אופטימיזציה למנועי חיפוש – SEO, קידום עסקים לוקאליים – חיפוש מבוסס, מיקום בגוגל, קידום במובייל, מדדים ומדידה, קידום תנועה אורגנית מפייסבוק לאתר שיעור 8: התמחות בשיווק ופרסום חברתי, בניית אסטרטגיית תוכן לקידום ברשת, ניהול לקוח, גאנט פעילות שוטפת, ניהול משברים ברשת, יצירה וצביעת קהלים שיעור 9: פרסום ממומן בפייסבוק – הנעת תהליכי מכירה באמצעות , כלי הפרסום של פייסבוק, הקמת עמוד עסקי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק |