מטרת הקורס למה ללמוד ניהול קמפיין Facebook ורשתות חברתיות ? הרשתות החברתיות הולכות ומתבססות כאחת מפלטפורמות השיווק החשובות באינטרנט, והפער בין עסקים השולטים בקידום ברשת החברתית לבין אלו שלא הולך ומתרחב. אמנם עקרונית כל אחד יכול לפתוח דף עסק בפייסבוק ולקדם אותו בתשלום, אבל כדי להגשים את מטרות השיווק ולשפר את החזר ההשקעה של הקמפיינים בפייסבוק, יש להכיר את אפשרויות הפרסום, המיקוד והמעקב של הרשת החברתית ולדעת להתאים אותם לצורכי העסק .
מרצה הקורס: אלעד מנטל בעלי חברת SPARK MEDIA, המתמחה ביצירה וניהול עולמות תוכן. מרצה בתחומי השיווק הדיגיטלי, יועץ ומלווה עסקים וסטרטאפים בבניית תהליכי מיתוג ושיווק. קופירייטר ומשווק בקצב גבוה
דרישות הקורס אנגלית בסיסית מבנה הקורס שיעור מס 1: יסודות הפרסום, הכרת מושגים ומונחים בסיסים, מיתוג ואסטרטגיה שיעור מס 2: ניהול עמוד עסקי ללקוח, הכרת ממשק הניהול, ניתוח סטטיסטיקות שיעור מס 3: הקמה וניהול קמפיינים בפייסבוק, הכרת ממשק ניהול העמודים של פייסבוק, סוגי קמפיינים, קידום, ניתוח סטטיסטיקות שיעור מס 4: מחקר ושימוש מתקדם בקהלים, שימוש ברשימות תפוצה, יעדים שיעור מס 5: שימוש בכלי פרסום, שימוש בקודי מעקב והטמעתם באתרים, ניהול מודעות, יצירת קהלים מרשימות תפוצה, ניהול לקוחות באמצעות Manager Business שיעור מס 6: ניתוח ואופטימיזציה, משמעות תוצאות הקמפיין, כיצד מבצעים אופטימיזציה ומשפרים את הקמפיין, עמידה ביעדים שהוגדרו שיעור מס 7: יו טיוב, לינקדאין, טוויטר ועוד, ייחוד כל רשת, איפון הרשתות שיעור מס 8: פרסום באינסטגרם ורשתות נוספות, כיצד מפרסמים, דפי נחיתה שיעור מס 9: הבדלי קמפיינים בין פייסבוק לאינסטגרם, באילו עוד רשתות חברתיות ניתן לפרסם?, סיכום קורס |