הנוכחות השיווקית של חברות בעולם ה-New Media הפכה ל-MUST. העולם המשתנה של השיווק והפרסום באינטרנט עובר בשיח החברתי ברשתות. מאות ארגונים כבר הבינו שחייבים להיות שם! בארץ כבר מעסיקים במשרה מלאה מנהלי מדיה חברתית מתוך הכרה בחשיבות הנושא.
מטרת הקורס היא להכשיר אותך להיות מנהל מדיה חברתית, לתת לך את כל הכלים להיקלט בארגון או אצל נותן שירות ולהיות יעיל מיום העבודה הראשון .
משתתפי הקורס ילמדו כיצד לפתח אסטרטגיה שיווקית, לקדם מותגים ושירותים, לנהל יח"צ וקמפיינים אפקטיביים ברשת, לעודד מכירות ולפתוח ערוץ שירות לקוחות יעיל המייצר נאמנות. במהלך הקורס יחשפו המשתתפים לשיטות שיווק מגוונות כך שיוכלו ליישמן בפעילותם במדיה החברתית באופן מיידי (פייסבוק, גוגל +, טוויטר, לינקדאין, יוטיוב, בלוגים, פורומים ועוד). בוגרי הקורס יוכלו להשתלב במעגל העבודה במשרדי הפרסום והיח"צ המובילים, בסוכנויות מדיה חברתית, או כמנהלי מדיה חברתית בחברות וארגונים.
קהל היעד * המעוניינים לבצע הסבה מקצועית ולרכוש מקצוע מבוקש * מנהלי פרסום ומנהלי שיווק * בעלי אתרי אינטרנט ועסקים, המעוניינים לנצל את המדיה החברתית ולקדם את שירותיהם באמצעות רשתות חברתיות * העוסקים במלאכת שיווק און-ליין המעוניינים להרחיב ידע מקצועי * יועצים בתחומי שיווק, פרסום , מסחר אלקטרוני, אינטרנט ומערכות מידע, המעוניינים להרחיב את השכלתם
תכני הקורס • מבוא למדיה החברתית • זהות מקוונת • סדנא לכתיבה שיווקית • פייסבוק • טוויטר • גוגל פלוס • לינקדאין • אתרי שיתוף וידאו • אתרי שיתוף והצבעות • פרסום ממומן במדיה • בלוגים • שיווק ב Mobile • אתיקה ברשת • מנהל הניו מדיה
הקורס מתקיים בחיפה ובתל אביב וכן בירושלים.
**חדש! מתכונת משולבת– קורס מומחי מדיה חברתית וקידום אתרים בסניף ירושליים בלבד. |