המכללה לניו מדיה

 

המכללה לניו מדיה - קורסי תקשורת, פרסום ושיווק בעולם הדיגיטלי

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

המכללה לניו מדיה

מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות בקבוצת זאפ, מודה
מחלקת שירות לקוחות zap

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
המסגר 18, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

אנליסט שיווק ודיגיטל



מבנה הלימודים

אנליסט שיווק ודיגיטל
20.02.18 | שלישי | 17:00-21:00

תיאור המסלול:
במסלול אנו מקנים את הידע והיכולות שכל אנליסט צריך לדעת (לא רק בתחום השיווק).
מתחילים מלימוד שפת ה SQL ואקסל מתקדם עד לשימוש בכלי BI מתקדמים , בעולמות המסורתיים (לדוגמא: בנקים , סלולר, קמעונאות) ובעולמות הדיגיטל ( באתרים וברשתות החברתיות) .חלק מרכזי של קורס אנליסט שיווק הינו איסוף המידע וטיוב הנתונים לכדי תשתית אנליטית איתה נוכל לעבוד לצורך פילוח ,סגמנטציה והסקת תובנות עסקיות .את הנתונים והתובנות נלמד להציג על גבי סט דוחות ומצגות.


מעבר לכלים הטכנולוגים, אנחנו נותנים דגש בקורס על הבנת התהליך העסקי וחיבור הנתונים לאסטרטגיה השיווקית בעולם המסורתי ועולם הדיגטלי .

בגלל כמויות המידע האדירות הנאגרות ברחבי העולם מדי יום הביקוש למקצוע זה רק הולך וגובר עם השנים וניתן לראות כיצד המשכורות עולות בעשרות אחוזים כל שנה ברחבי העולם .

הכשרה זו תיתן לך את הכלים והבסיס להצליח בתחום ה Marketing Data Analyst .

הזדמנויות תעסוקה:
תפקיד אנליסט השיווק (Marketing Data Analyst) הינו לכרות מידע מהמאגרים לכדי תובנות שיווקיות והמלצות לביצוע, החל ממחקרים לפני יציאה של מוצר או קמפיין חדש, דרך ניתוח "מחזור חיי הלקוח" ועד להפסקת קמפיין בלתי יעיל. כל זאת תוך שימוש בכלים מתקדמים לניתוח והצגת הנתונים למחלקת השיווק וההנהלה.

בעזרת הכלים והמיומנויות אותם תרכשו תוכלו לנתח את האתר או העסק הפרטי שלכם ו\או להגיש מעומדות למשרות הבאות:
Marketing Analyst/אנליסט שיווק
? Business analyst
Web Analyst/אנליסט דיגיטל
? Data Analyst
? BI Analyst

בסיום מסלול האנליסט יהיו לכם:
- איסוף מידע וטיוב נתונים בעולם השיווק
- ניתוח והסקנת תובנות מתוך סט נתונים
- בניית דוחות ו -  Dashboard
- לכתוב בשפת SQL
- להשתמש ב - Self-Service BI & data visualization (Tableau)
- הבנה של Machine learning
- עבודה מתקדמת עם גיליונות אקסל
- למדוד ולנתח מידע בכלים של Analytics (גוגל , פייסבוק ועוד)

מה לומדים במסלול

מבוא לשיווק
רקע, היכרות עם יסודות לשיווק מבוסס דאטה, הצגת החשיבות של שיווק מבוסס דאטה בעולם הBig Data
מיפוי קהלי יעד באמצעות דאטה וניהול המדעים השיווקיים של המותג מול הצרכן באמצעות דאטה, פסיכולוגיה של צרכנות והצרכן החדש, מודלים אסטרטגיים בשיווק (ניתוח ודוגמאות).

תשתיות וכלים
יסודות שכל אנליסט צריך לדעת ,נלמד מהו מבנה בסיס נתונים,נלמד לכתוב בשפת SQL ואקסל מתקדם.

איסוף ובניית תשתית נתונים
נלמד להפוך נתונים גולמיים לתוצרים עסקיים ע"י איסוף מידע וטיוב נתונים,הסקת תובנות מהנתונים , בניית תשתית נתונים אנליטית ופילוח (סגמנטציה).

ניתוח הנתונים
נלמד איך להפוך נתונים לתובנות ע"י הסקת תובנות עסקיות מהנתונים , שיטות מדידה , בניית KPI
בניית דוחות (Dashboard) ובניית דוחניתוח נתונים עסקית.

כלים מתקדמים
נלמד להשתמש ולפתח דוחות בכלי Self-Service BI & data visualization (Tableau)
ונלמד מבוא ל Machine learningעל בסיס Python.

פרויקט ההכשרה
נתחיל את פרויקט הגמר המסכם נפתח ע"י שימוש ביכולות והכלים שלמדנו עד כה , כל קבוצה תקבל סט נתונים אותו תצטרך להעשיר, לטייב לנתח ולהציג בסיום הקורס.

Digital Analytics - Google & Facebook
הבנה מעשית של מושגים, מדידה ואיסוף נתונים מעולם השיווק והפרסום בעולם הדיגטל,  היכרות מקצועית מעמיקה עם גוגל אנליטיקס וכלי פייסבוק ,בניית המשפך השיווקי, שיפור יחסי המרה וביצוע אופטימיזיות מתקדמות מבוסס נתונים שנאספו לפני ובמהלך הקמפיינים השיווקיים.

מפגש סיכום והצגת פרויקטים
כל קבוצה תציג את פרויקט הגמר המסכם ותמדד על מספר אופנים.

אודות המנהל האקדמי, אורי ליכטמן:
אורי ליכטמן ,מהנדס תעשייה וניהול ,מומחה באנליזה ובשיווק פרסונלי, שותף להצלחת מודלים סטטיסטיים בארגונים גדולים כגון בנקים, חברות תקשורת וחברות קמעונאות .מקים תשתיות BI בטכנולוגיות מתקדמות ,מפתח אפליקציות מובייל בזמנו הפנוי וחיי את עולם ה- .Big Data  כיום מכהן כראש צוות Data Analysts בחברת סטארט-אפ בינלאומית.

פרויקט גמר:
את פרויקט הגמר המסכם נפתח ע"י שימוש ביכולות והכלים שלמדנו עד כה , כל קבוצה תקבל ?ט נתונים אותו תצטרך להעשיר, לטייב לנתח ולהציג בסיום הקורס.


תנאי קבלה

למי המסלול מתאים:
- אקדמאים בתחום הנדסאי תעשיה וניהול, כלכלה ומנהל עסקים, שוק ההון, מדעי המחשב
- יועצים עסקיים/יועצים אסטרטגיים/יועצים שיווקיים/יועצי השקעות/מנהלי תיקי שוק ההון
- מנהלי שיווק דיגיטל, מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית ואנליסטים פיננסיים/ניירות ערך

דרישות קבלה למסלול:
- אוריינטציה אנליטית
- אוריינטציה למחשבים ואינטרנט
- אנגלית ברמה טובה (קריאה)
- היכרות טובה עם אופיס (אקסל, וורד, פאואר פוינט)


משך הלימודים

היקף השעות לקורס:
- היקף: 160 שעות אקדמאיות (120 שעות שעון)
- מספר מפגשים: 30 מפגשים


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.