מבנה הלימודים | | התפתחות הטכנולוגיה והתקדמותה, מחייבת אותנו לרכוש ידע מקצועי בתחום מנועי החיפוש. איתור מידע, קידום אתרים במנוע חיפוש, הינם פרמטרים אקוטיים לחשיפה ושיווק מוצלח של כל ארגון ברשת האינטרנט. בפשטות - מי שלא ידע לקדם את האתר בכלים הטכנולוגיים בתוך תוצאות מנועי החיפוש, יישאר מאחור! בוגרי קורס קידום אתרים, שיווק באינטרנט יחשפו לשיטות קידום אתרים מתקדמות, ויטמיעו את הכלים המקצועיים, המאפשרים ניצול מקסימלי של כל האפשרויות העומדות בפני בעלי אתרים, לחיסכון כלכלי ולהשגת חשיפה גדולה יותר מול המתחרים דרך מנועי החיפוש.
קהל יעד קורס קידום אתרים, שיווק באינטרנט: אנשי מכירות, מנהלי שיווק, אנשי תוכן, מנהלי אתרים.
תוכן קורס קידום אתרים, שיווק באינטרנט: XHTML מבוא ל-CSS מבוא ל-Java Script שימוש במנועי חיפוש קידום אתרים קידום אתרים בתשלום פרמטרים חשובים הקובעים את דירוג האתר מילות מפתח וקישורים, טכניקות מתקדמות פילוסופיית מנוע החיפוש google , yahoo ועוד (מפת האתר, מותר/אסור מידע על התנהגות הגולשים). קליטת האתר: רישום מילות מפתח, שיקולים לבחירה נכונה של מילות המפתח, מעקב אחר הפידבק מפעילות קידום האתר, ניתוח תוצאות. מנגנוני הקישור: שיטות להשגת קישורים, איכות הקישורים, אינדקסים. טכניקות ושיטות מתקדמות: פילוסופיית האתר, אתרים דינמיים, פלש, שימוש במנועים ואינדקסים. כתובת האתר, עידכון והסרת פרטים, השינוי בין הדפים (נחיתה/כניסה) קידום ממומן: פתיחת חשבון, adwords, adcenter, overture (חשבונות, פרסום, מילת מפתח, תקצוב יומי, יחסי המרה וחתכים גיאוגרפיים). פילוסופיית קידום ממומן: תקציב יומי/חודשי, מילות מפתח מתאימות, פרסום נקודתי, פילוח קהל מטרה, מעקב ביצוע וניתוח תוצאות, הסקת מסקנות, מסעות פרסום. עקרונות ניהול תוכן שיווקי בשילוב כלים טכנולוגים ופלטפורמות אינטרנטיות. רשתות חברתיות,פייסבוק,טייוטר,יוטיוב תוכניות שותפים-affiliate program-מאפשר מינוף שיווקי בפחות זמן ומאמץ
מבחנים ותעודות התלמידים המצטיינים ישולבו בפרוייקטים בסטודיו, מול לקוחות, בזמן אמת
פרוייקט סיום קורס קידום אתרים, שיווק באינטרנט: הסטודנט יגיש פרוייקט מקיף בזמן אמת, לצוות ההדרכה ולשביעות רצונם ותינתן תעודה מטעם נשיא טכנולוגיות בנושא: קידום אתרים, שיווק באינטרנט. |