מבנה הלימודים | | מנהלת אקדמית: ד"ר רינת שאנן סצ'י, מרכזת הוראה בלימודי תואר שני באוניברסיטה הפתוחה
מרכז מקצועי: מר דרור צורף, (B.A.), מומחה בתחום הניהול והשיווק, יועץ בכיר לחברות וארגונים
בין המרצים האורחים: ד"ר גיא יוגב, מומחה לשיווק; מר מתי פירמן, מנכ"ל חברת Manpower Business Solutions; מר ברק רום, מנכ"ל משרד יחסי הציבור ברק רום; מר שי גורן, שותף בחברת UP Digital House, חברה העוסקת בטרנספורמציה של ארגונים לעולם הדיגיטל; גב' ליאת בן-רפאל, מנהלת שיווק Google ישראל; גב' אנה ויינר, מנהלת שיווק לעסקים Google ישראל; מר אריאל אשכנזי, מנהל המדיה החדשה בחברת Manpower. רקע אודות קורס ניהול שיווק ופרסום
בעולם כיום, המשתנה ללא הרף, השיווק בכל ארגון, עסקי או אחר, נעשה משמעותי יותר, אך גם מורכב יותר. תפקיד ניהול השיווק הבכיר והמאתגר דורש ידע נרחב, רב תחומי, עיוני ומעשי כאחד, לצד יכולת אישית גבוהה. הצלחת החברה כולה תלויה ביכולת מנהל השיווק לאפיין ולתכנן מהלכים אסטרטגיים ותכניות שיווק, להוציאן לפועל ביעילות ולבקר אותן, לשם השגת המטרות ויעדי החברה.
בקורס זה נחשוף בפניכם את הפנים הרבות של תחום השיווק והפרסום ונסייע לכם לרכוש ידע ולאמץ כלים שישפרו את ביצועיכם ויתרמו להתקדמותכם האישית ולהצלחת החברה כולה. התכנית כוללת את הנושאים המתקדמים והעדכניים ביותר בעולם השיווק כיום ומועברת על ידי צוות מרצים מקצועי של מנהלים ויועצים מהעולם העסקי.
מטרות קורס ניהול שיווק ופרסום • הקניית ידע על תהליכים, אסטרטגיות ושיטות מועילות בניהול השיווק בצד מודלים וכלים יישומיים בתחומי השיווק, הפרסום והמכירות • פיתוח חשיבה שיווקית מתקדמת באמצעות חשיפת המשתתפים לטכניקות ולמיומנויות מקצועיות עדכניות, לצורך שיפור ביצועיהם בשטח • הכרת כלי שיווק ופרסום חדשניים, מבוססי טכנולוגיה לקידום עסקים ובהם שיווק באמצעות רשתות חברתיות, וכלי גוגל. • כתיבת תכנית שיווקית הלכה למעשה, בה יוטמע הידע שנרכש בקורס, בליווי מרצה בכיר, כולל מפגשי יעוץ אישי
קהל היעד
הקורס מיועד לאנשי שיווק העוסקים בניהול השיווק, הפרסום והמכירות, ו/או לאנשים המיועדים לתפקידים אלו, המעוניינים לרכוש ידע מקצועי וכישורים מעשיים שיסייעו להצלחתם בעבודתם המאתגרת ולהתקדמותם. הקורס מתאים הן למי שמעוניין להרחיב את מטען הידע שלו בתחומו ולשכלל את כישוריו והן למעוניינים לרכוש ידע וניסיון מעשי בתחום חדש ומרתק.
נושאי לימוד עיקריים בקורס ניהול שיווק ופרסום תכנית הלימודים כוללת שלוש מודולות שתועברנה במשולב לאורך הקורס:
יזמות וניהול עסקי • יזמות, הקמת העסק הקטן, ניהול העסק ופיתוח עסקי • אסטרטגיה עסקית תחרותית בסביבה תחרותית דינאמית • החלטות פילוח, בידול, מיצוב • ניהול מו"מ עסקי • מיומנויות ניהול: מיומנויות בתקשורת בין-אישית, פרזנטציה והצגה אפקטיבית , תדמית ושיווק עצמי • ניהול עובדים: עבודת צוות, פתרון קונפליקטים, הנעת עובדים ופיתוח מוטיבציה, תהליכי הערכה בארגון ושיחת משוב שיווק ומכירות • מהות השיווק ותפיסות שיווקיות מרכזיות, מושגי יסוד בשיווק תחרותי • התנהגות צרכנים, ניהול קשרי לקוחות וניהול חווית לקוח • תמהיל השיווק: מדיניות מוצרים, מותגים ושירותים, מדיניות מחירים, מדיניות הפצה וערוצי שיווק • ניהול מוכרים ומכירות • מחקר שוק ומודיעין עסקי • שיווק לעסקים - B2B
קידום עסקי ופרסום בעידן הדיגיטלי • מדיניות פרסום ותקשורת שיווקית • שיווק ומכירות בעולם האינטרנט • קידום העסק באמצעות המדיות החברתיות: Facebook, TheMarker Cafe, LinkedIn ועוד • הכרת כלי Google, כולל: Google Analytics, Google AdWords, Google keyword tool ועוד • מודיעין תחרותי באינטרנט – חיפוש מידע ויצירת פרופיל עסקי • מסחר אלקטרוני • מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור
שיטת הלימוד
קורס ניהול שיווק ופרסום כולל הרצאות פרונטליות, דיונים, משחקי תפקידים, ניתוח אירועים, הרצאות אורח, סדנאות מעשיות וצפייה בסרטים מקצועיים. המשתתפים יקבלו את ספרי "ניהול השיווק" של קוטלר, קלר והורניק בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה. קורס מתוקשב
הלימוד בקורס ניהול שיווק ופרסום מלווה באתר קורס (סגור) ובו חומרי הרחבה והעשרה רבים וביניהם מאמרים מכתבי העת המובילים בתחום, כתבות מהעיתונות המקצועית, קישור לאתרים מקצועיים מומלצים ועוד.
דרישות קורס ניהול שיווק ופרסום • נוכחות ב-80% מהמפגשים • נוכחות בכנס לומדים מקצועי שיתקיים בשלוחת רמת אביב/רעננה • נוכחות במפגש הסיום של הקורס • הגשת פרויקט גמר - תכנית שיווקית והצגתה.
קורס זה מוכר לפיקדון חיילים משוחררים
מס' הקורס: 63008
|