תפנית

 

בית ספר למנהלים

logo
הלימודים מתקיימים און ליין (בZoom)

מפת הגעה

מרכז ארצי
רבוצקי 108 רעננה
המשך...
קמפוס חיפה
שדרות אבא חושי 15, חיפה
המשך...
קמפוס רמת אביב
קלאוזנר 16, תל אביב
המשך...
קמפוס ראשון לציון
אבני החושן 2, ראשון לציון
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

פרסום בעידן הדיגיטלי



מבנה הלימודים

 מנהלת אקדמית: ד"ר רינת שאנן - סצ'י, מרכזת הוראה בלימודי תואר שני באוניברסיטה הפתוחה

מרכז מקצועי: מר דרור צורף, (B.A.), מומחה בתחום הניהול והשיווק, יועץ בכיר לחברות וארגונים

בין המרצים האורחים:
ד"ר גיא יוגב, מומחה לשיווק;
מר מתי פירמן, מנכ"ל חברת Manpower Business Solutions;
מר ברק רום, מנכ"ל משרד יחסי הציבור ברק רום;
מר שי גורן, שותף בחברת UP Digital House, חברה העוסקת בטרנספורמציה של ארגונים לעולם הדיגיטל.
גב' ליאת בן-רפאל, מנהלת שיווק Google ישראל;
גב' אנה ויינר, מנהלת שיווק לעסקים Google ישראל;
מר אריאל אשכנזי, מנהל המדיה החדשה בחברת Manpower.

רקע אודות הקורס:

הפרסום הפוסט-מודרני שינה את פניו וכולל היום מדיות מגוונות, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים. הפרסום הינו כלי מרכזי בהוצאה לפועל מוצלחת של תכניות השיווק של חברות וארגונים ועיסוק בו מקצועי ומאתגר ודורש ידע תיאורטי ומעשי רב. התמחות זו בפרסום נועדה לחשוף בפניכם את הפנים הרבות של התחום ולסייע לכם לרכוש ידע תיאורטי רלוונטי ולאמץ כלים מעשיים שיתרמו לעניין שלכם בתחום ולהתקדמותכם האישית. בקורס קידום עסקי  בעידן הדיגיטלי ופרסום באינטרנט ילמדו ויתרגלו אנשי מקצוע מובילים בתחומי הפרסום המסורתי והאינטרנטי.

מטרות הקורס
• הקניית ידע בתחום הפרסום תוך מתן דגש לפרסום באינטרנט
• רכישת כלים יישומיים לשימוש יעיל באינטרנט כערוץ שיווק ומכירה
• הכרת המדיות החברתיות וכלים טכנולוגיים חדשניים נוספים לקידום עסקים

קהל היעד:

קורס קידום עסקי בעידן הדיגיטלי ופרסום באינטרנט מיועד לעוסקים בתחום הפרסום ו/או לאנשים המיועדים לתפקידים בתחום זה, המעוניינים להרחיב אופקים ולרכוש ידע מקצועי וכישורים מעשיים שיסייעו להצלחתם בעבודתם.

נושאי לימוד עיקריים:
• ניהול הפרסום באינטרנט
• קידום עסקים באמצעות רשתות חברתיות וכלי Google
• קביעת יעדי הפרסום והגדרת קהל המטרה לתקשורת
• בניית תקציב הפרסום
• החלטות מסר
• החלטות מדיה
• מדידת יעילות הפרסום
• המסחר האלקטרוני
• קריירה בעולם הפרסום
• מודיעין תחרותי באינטרנט – חיפוש מידע ויצירת פרופיל עסקי
• מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור

שיטת הלימוד:
הרצאות פרונטאליות המשלבות חומר עיוני, ניתוח מסעות פרסום, צפייה בפרסומות רבות וסדנא מעשית.
המשתתפים יקבלו את ספרי "ניהול השיווק" של קוטלר, קלר והורניק בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
קורס מתוקשב:

הלימוד בקורס קידום עסקי בעידן הדיגיטלי ופרסום באינטרנט מלווה באתר קורס (סגור) ובו חומרי הרחבה והעשרה רבים וביניהם מאמרים מכתבי העת המובילים בתחום, כתבות מהעיתונות המקצועית, קישור לאתרים מקצועיים מומלצים ועוד.

דרישות קורס:
• נוכחות ב-80% מהמפגשים
• נוכחות בכנס לומדים מקצועי שיתקיים בשלוחת רמת אביב/רעננה
• הכנת פרזנטציה בקבוצות במסגרת סדנא

הקורס נלמד במסגרת מסלול ניהול השיווק והפרסום.

מס' הקורס: 70514


תנאי קבלה

• 12 שנות לימוד ומעלה – תינתן העדפה לבעלי תואר אקדמי

משך הלימודים

הקורס נלמד במתכונת של שני מפגשים בשבוע בהיקף של 65 שעות לימוד אקדמיות.


תעודה / הסמכה

לעומדים בדרישות קורס קידום עסקי בעידן הדיגיטלי ופרסום באינטרנט תינתן תעודה מטעם לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.