מנהלת אקדמית: ד"ר רינת שאנן - סצ'י, מרכזת הוראה בלימודי תואר שני באוניברסיטה הפתוחה
מרכז מקצועי: מר דרור צורף, (B.A.), מומחה בתחום הניהול והשיווק, יועץ בכיר לחברות וארגונים
בין המרצים האורחים: ד"ר גיא יוגב, מומחה לשיווק; מר מתי פירמן, מנכ"ל חברת Manpower Business Solutions; מר ברק רום, מנכ"ל משרד יחסי הציבור ברק רום; מר שי גורן, שותף בחברת UP Digital House, חברה העוסקת בטרנספורמציה של ארגונים לעולם הדיגיטל. גב' ליאת בן-רפאל, מנהלת שיווק Google ישראל; גב' אנה ויינר, מנהלת שיווק לעסקים Google ישראל; מר אריאל אשכנזי, מנהל המדיה החדשה בחברת Manpower.
רקע אודות הקורס:
הפרסום הפוסט-מודרני שינה את פניו וכולל היום מדיות מגוונות, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים. הפרסום הינו כלי מרכזי בהוצאה לפועל מוצלחת של תכניות השיווק של חברות וארגונים ועיסוק בו מקצועי ומאתגר ודורש ידע תיאורטי ומעשי רב. התמחות זו בפרסום נועדה לחשוף בפניכם את הפנים הרבות של התחום ולסייע לכם לרכוש ידע תיאורטי רלוונטי ולאמץ כלים מעשיים שיתרמו לעניין שלכם בתחום ולהתקדמותכם האישית. בקורס קידום עסקי בעידן הדיגיטלי ופרסום באינטרנט ילמדו ויתרגלו אנשי מקצוע מובילים בתחומי הפרסום המסורתי והאינטרנטי.
מטרות הקורס • הקניית ידע בתחום הפרסום תוך מתן דגש לפרסום באינטרנט • רכישת כלים יישומיים לשימוש יעיל באינטרנט כערוץ שיווק ומכירה • הכרת המדיות החברתיות וכלים טכנולוגיים חדשניים נוספים לקידום עסקים
קהל היעד:
קורס קידום עסקי בעידן הדיגיטלי ופרסום באינטרנט מיועד לעוסקים בתחום הפרסום ו/או לאנשים המיועדים לתפקידים בתחום זה, המעוניינים להרחיב אופקים ולרכוש ידע מקצועי וכישורים מעשיים שיסייעו להצלחתם בעבודתם.
נושאי לימוד עיקריים: • ניהול הפרסום באינטרנט • קידום עסקים באמצעות רשתות חברתיות וכלי Google • קביעת יעדי הפרסום והגדרת קהל המטרה לתקשורת • בניית תקציב הפרסום • החלטות מסר • החלטות מדיה • מדידת יעילות הפרסום • המסחר האלקטרוני • קריירה בעולם הפרסום • מודיעין תחרותי באינטרנט – חיפוש מידע ויצירת פרופיל עסקי • מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור
שיטת הלימוד: הרצאות פרונטאליות המשלבות חומר עיוני, ניתוח מסעות פרסום, צפייה בפרסומות רבות וסדנא מעשית. המשתתפים יקבלו את ספרי "ניהול השיווק" של קוטלר, קלר והורניק בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה. קורס מתוקשב:
הלימוד בקורס קידום עסקי בעידן הדיגיטלי ופרסום באינטרנט מלווה באתר קורס (סגור) ובו חומרי הרחבה והעשרה רבים וביניהם מאמרים מכתבי העת המובילים בתחום, כתבות מהעיתונות המקצועית, קישור לאתרים מקצועיים מומלצים ועוד.
דרישות קורס: • נוכחות ב-80% מהמפגשים • נוכחות בכנס לומדים מקצועי שיתקיים בשלוחת רמת אביב/רעננה • הכנת פרזנטציה בקבוצות במסגרת סדנא
הקורס נלמד במסגרת מסלול ניהול השיווק והפרסום.
מס' הקורס: 70514
|