המסחר האלקטרוני הפך כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מחיינו, וכולנו רוכשים מוצרים דרך האינטרנט. למעשה, המסחר האלקטרוני הינו הענף הכלכלי בעל הצמיחה הגבוהה ביותר בעולם אשר גם יוצר מקצועות חדשים ומבוקשים. קורס זה מכשיר מנהלי e-Commerce אשר יכולים להשתלב בכל ארגון או חברה. הקורס מעניק כלים פרקטיים לתכנון, להקמה ולניהול של מערך מכירות מקוון. יתרונו הגדול של קורס מנהלי e-commerce בבית הספר חשיפה נעוץ בכך שהוא מתמקד בחשוב, בעדכני ובשימושי בצורה היעילה ביותר – והדבר בא לידי ביטוי ברור במגוון נושאי הלימוד בו. מקום הלימודים קמפוס אוניברסיטה הפתוחה הכפר הירוק – צפון תל אביב
נושאי הלימוד : Amazon - הקמת חנות באמזון • רישום סימן מסחרי באמזון • משלוח למחסני אמזון ושימוש במחסן הלוגיסטי של אמזון • מדיניות אמזון • סוגי קמפיינים ופרסום באמזון E-bay - הקמת חנות באי-ביי • מדיניות אי-ביי • שיטת המכירה הפומבית / מכירה קבועה • הקמת חנות באי-ביי • שירות לקוחות • סוגי פרסומים באי-ביי חנויות עצמאיות - הקמת חנות עצמאית על בסיס פלטפורמת shopify • הבנה מתי ולמי זה מתאים • כיצד לחבור לפלטפורמה מתאימה לארגון (ווקומרס, מג'נטו) • תכנון מדיניות ואסטרטגיה של החנות • ניהול קטלוג המוצרים שלנו Facebook הקמת דף פייסבוק לחנות האלקטרונית שלנו וקידומו באמצעות Facebook. בדיקות דוח"ות המרה. מחקרי שוק • כיצד לבצע מחקר שוק נכון ולהבין היכן יש ביקוש למוצר שלנו • איסוף מודיעין תחרותי ממתחרים ושיפור המוצר שלנו • איזה בידול השוק מבקש? לוגיסטיקה • תכנון מערך לוגיסטי מתאים עבור הארגון שלנו • תכנון מלאי נכון • כיצד עובדים המכס והמיסוי הבינלאומי
|