לראשונה בישראל, חברו "הבצפר" ו-"מנטור" הכוחות המקצועיים, המשפיעים והמנוסים בשוק, ליצירת מסלול שיצמיח את טאלנטים. הניסיון והידע של שני המוסדות יוצרים מסלול מקצועי שמכשיר את הארט דיירקטור הצעיר.
"הבצפר" של חברות הפרסום ו "מנטור" - המכללה לעיצוב גרפי, ניו מדיה וצילום פותחים לראשונה קורס ארט דיירקשן
הקורס מועבר ע"י בכירי הארטדיירקטורים, המעצבים, מומחי הניו מדיה והתקשורת השיווקית בישראל ומאפשר תוך שנה וחצי להגיע להסמכת ארט דיירקטור לתעשיית הפרסום.
האיזון המדויק בין לימודים תיאורטיים להתנסות מעשית תכשיר את בוגרי קורס ארט-דיירקשן לאתגרים החדשים של ענף הפרסום והתקשורת השיווקית. הקורס הראשון ייפתח במאי 2014. המרצים שילמדו בקורס הינם הבכירים בעולם הפרסום והדיגיטל, כאשר את הקורס עצמו ינהלו שני אנשי מקצוע בכירים ומנוסים:
הדס ליבר, כיום סמנכ״לית קריאייטיב ב- JWT Israel , ארט דיירקטורית בעברה במשרדי הפרסום הגדולים בארץ. חיה ונושמת את עולם הפרסום המקומי והבינלאומי, טיפלה במותגים הגדולים ביותר וזכתה בפרסים רבים. שופטת מבוקשת בתחרויות הקריאייטיב והפרסום הנחשבות בעולם ביניהן Cannes Lions ,Clio LIA, Art Directors Club ועוד.
ערן בורוכוב, הבעלים והמייסד של "מנטור". בעל 24 שנות ניסיון בהדרכה. יוצא משרדי הפרסום הגדולים בארץ: קשר בראל (פרסום מקאן-אריקסון כיום), פובליסיס אריאלי, וראובני פרידן. כתב עד כה 36 ספרי הדרכה בתחום הגרפיקה הממוחשבת והעיצוב. מרצה בבצלאל, שנקר, מכון טכנולוגי חולון (HIT), מכללת ויצ"ו חיפה ועוד.
בין תכני הלימוד: יסודות באומנות, טיפוגרפיה, צורה וצבע, איור, צילום, קולנוע ופרסום,
חשיבה יצירתית, מיתוג, טרנדים, קונספט, רעיונאות ויזואלית, חוויית משתמש ועיצוב ממשקים UX/UI עיבוד תמונה בפוטושופ, עיצוב למדיה דיגיטלית באינדיזיין, בניית אתרים, – html 5 אנימציה ויצירת באנרים ב-Flash ועוד.
|
| תערוכת בוגרי "הבצפר" | |
|
לחץ כאן לקרוא אודות "הבצפר"
יגאל בר און, מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום , מסר: "קורס ארט דיירקשן של "הבצפר" נותן את כל היתרונות שמחפש סטודנט לארט-דיירקשן. מצד אחד, מסלול קצר, מאוד ממוקד ומקצועי ומצד שני, הכשרה ע"י מרצים העובדים ביומיום בתחום. ארט דיירקטורים מבכירי התעשייה, מדריכי תוכנות ודיגיטל מהמובילים בשוק, חיבור לענף הפרסום כמו שרק "הבצפר" יכול להציע, יביאו את הבוגרים של הקורס, הכי מוכנים והכי קרוב לשוק העבודה". ערן בורוכוב, הבעלים של מכללת "מנטור" מסר: “נכון להיום, %72 מבוגרינו כבר מצאו את מקומם בתעשייה, כך שבכל אחד ממשרדי הפרסום המובילים ניתן למצוא בסטודיו או במחלקת הארט שלושה מעצבים לפחות (אם לא יותר). לא לחינם הסלוגן של המכללה הוא ״תלמד לעבוד״. אנחנו מלמדים תכלס על מנת ליצור בסופו של יום את המקצוענים של הענף. בלי גימיקים, בלי תכנים שאינם רלוונטיים ועם הרבה תרגול מעשי על פרויקטים אמיתיים. אני מאמין שהחיבור בין "מנטור" ל-"הבצפר" ישרת את מי שמעוניין להשתלב בתעשיית הפרסום בצורה המקצועית והממוקדת ביותר.
|
| סטודנטים מצטלמים סלפי | |
|
קצת על "הבצפר" ו-"מנטור"
"הבצפר" הוקם על ידי משרדי הפרסום המובילים בישראל ופועל למען העלאת הרמה המקצועית של העובדים בתעשיית הפרסום. במהלך שנות קיומו, הפך להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף. אופן העברת התכנים בקורסים השונים מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על בריפים ולקוחות כמו במשרדי הפרסום. ב"הבצפר" קיימים תשעה מסלולי לימוד שונים ומידי שנה לומדים בו מעל ל-400 תלמידים העומדים בתנאי קבלה ומיונים על ידי ועדות מקצועיות. בשנה שעברה התחדש בשלוחה ייעודית למגזר החרדי בבני ברק ובמסלול ראשון מסוגו, בשיתוף גוגל ישראל, ללימודי פרסום ושיווק באינטרנט.
|
| און ונעמה תלמידים בבצפר מספרים לנו על הלימודים במקום | |
|
מכללת "מנטור" הוקמה על ידי ערן בורוכוב, "איש שטח" בעל ניסיון רב בהדרכה, הטמעת תוכנות ותהליכי עבודה, כתיבת תכניות לימודים וספרות מקצועית.
כיום נחשבת "מנטור" לגוף המקצועי ביותר בתחומי הגרפיקה על המחשב וכוללת שני סניפים – בתל אביב ובחיפה, מלמדת ומכשירה, מידי שנה, אלפי סטודנטים/סטודנטיות, גרפיקאים ומעצבים, את מקצועות האינטרנט, הגרפיקה הממוחשבת והדפוס, הצילום והצילום דיגיטלי, המולטימדיה ועוד. "מכללת מנטור" מעסיקה למעלה משישים מרצים ומרצות המתמחים במגוון נושאים ותחומים. כל המרצים שלנו מגיעים מתוך שוק העבודה ועוסקים בתחום אותו הם מלמדים גם בחיי היום-יום שלהם.
לכתבות נוספות בתחום:
ללמוד ארטדיירקשן
על מקצוע מעצב גרפי