קורס פרסום ושיווק
מעוניינים ללמוד את כל עולם הפרסום ולעסוק בו? עכשיו יש לכם את ההזדמנות לעשות זאת עם קורס פרסום ושיווק! לכל הפרטים!>
מגזין
שיווק, פרסום ומכירות
קורס פרסום ושיווק
תפקידם של אנשי המכירות כולל פרסום, קידום מכירות ותכנון תכניות שיווק על מנת ליצור עניין במוצרים או בשירותים שונים. במסגרת עבודתם, ישתפו פעולה עם ארטדירקטורים, סוכני מכירות וחברי הצוות הפיננסי. הכנסו!
- לידור אבקסיס
- |
-
21/12/2016
- |
-
16:09
- |
-
3330
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
אם פירושה של המילה מכירה הוא: פעולה עסקית שמטרתה העברת בעלות של חפץ או נכס מסויים, בתמורה לתגמול כלכלי, אז ה"שיווק" הוא מונח של הפעילות שבעצם, מקדמת את תהליך המכירה. תהליך השיווק והפרסום כולל בתוכו מספר תהליכים ופלטפורמות איתם נעשים כל הפעולות על מנת להגיע למספר גדול של מכירות. כאשר תחום השיווק פרץ לעולמנו התמקד בעיקר בתחום העיסקי, אך לאחר מכן, לאחר שהתברר שעקרונותיו הם שייכים לכל תחום שהוא, יושם במגוון גדול של תחומים כמו: פוליטיקה, מדיניות ועוד.. מעוניינים בקורס פרסום, שיווק ומכירות? כאן באתר הלימודים ToStudy ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ עליו, שכולל את תוכניות הלימודים השונות, תנאי הקבלה וקהל היעד, מוסדות שמלמדים את הקורס, וכמובן הכישורים והתכונות השונות שחייבים להיות לכל מי שירצה לעסוק בתחום הפרסום והשיווק. לכל הפרטים..
פעולות מרכזיות בעבודתם של מנהלי השיווק, הפרסום והמכירות
במסגרת עבודתם, מנהלי השיווק עוסקים בפעולות רבות ומגוונות, שהמרכזיות שבהן כוללות: עבודה בצמוד למנהלי מחלקות בכדי לדון בנושאים כמו: תקציבים וחוזים, תוכניות שיווק ובחירת אמצעי השיווק. תכנון מסעות קידום מכירות. משא ומתן וחוזים פרסומיים. ביצוע מחקרים בשוק לגבי הזדמנויות עסקיות. לפתח אסטרטגית תמחור עבור מוצרים ושירותים בשיווק עבור לקוחות היעד של החברה. פגישה עם לקוחות למתן ייעוץ שיווקי וטכני ועוד..
|
|
בכדי לעסוק בתחום הפרסום עליכם יהיה לדעת מגוון נרחב של נושאים שחלקם קשורים לעולם העיצוב והדיגיטל!
|
|
|
לרשימת מוסדות ללימודי פרסום ושיווק באתר הלימודים ToStudy לחצו כאן
תכנית הלימודים
תכנית הלימודים לקורס פרסום יכולה להשתנות ממוסד למוסד, ויכולה לכלול קורסים משולבים במכירות שיווק ופרסום וגם להתמקד בכל אחד מהתחומים כקורס בפני עצמו. התכנית משלבת בין לימודים עיוניים למעשיים בכדי לייצר הבנה מקיפה ומעמיקה יותר של תהליכי שיווק ומכירות באמצעות נושאים שמלמדים אודות סוגיות פרסום וקידום בשוק התחרותי, רוכשים את העקרונות לבניה של תוכנית ממוקדת לשיווק, שמותאמת לצרכי העסק. מפתחים שיטות לעבודה על פי יעדים מוגדרים ובקרה ולומדים שיטות לתקשורת עסקית ולמכירות. משך הלימודים יכול להשתנות ממוסד למשנהו, בדרך כלל ימשך בין חצי שנה לשנה שלמה, שבסיומה, תוענק תעודת גמר למשתתפים שיעמדו ביעדי הקורס מטעם המוסד בו בחרו ללמוד.
מוסדות מקצועיים ללימודי קורס פרסום ושיווק באתר הלימודים ToStudy
הבצפר – הלימודים מתקיימים בתל אביב
מכללת רמת גן – היחידה ללימודי חוץ ברמת גן
המכללה למינהל – שלוחות חיפה, פתח תקווה, אשדוד, אילת ובאר שבע
המרכז להשתלמויות בבר אילן – הלימודים מתקיימים ברמת גן
אטליה – הלימודים מתקיימים בירושלים
כישורים ותכונות חשובות עבור לימודים ועבודה בתחום השיווק והמכירות
רוצים לדעת אם אתם מתאימים ללימודי ועבודה בפרסום, שיווק ומכירות? הנה מספר תכונות שמאפיינים את מנהלי השיווק והמכירות: יכולות אנליטיות - מנהלי שיווק ומכירות חייבים להיות מסוגלים לנתח מגמות בתעשייה לקביעת האסטרטגיות המבטיחות ביותר עבור הארגון שלהם. כישורי תקשורת - מנהלים חייבים להיות מסוגלים לתקשר בצורה יעילה עם צוות העבודה הרחב שמורכב ממנהלים או אנשי צוות במהלך תהליכי הפרסום, קידום המכירות, והשיווק. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר בצורה משכנעת עם הציבור.
יְצִירָתִיוּת - מנהלי שיווק, מכירות ופרסום, חייבים להיות מסוגלים ליצור רעיונות חדשים ומלאי דמיון.
כישורים בין-אישיים - מנהלים אלה חייבים להתמודד עם מגוון של אנשים בתפקידים שונים, הן בתוך הארגון והן מחוצה לו.
יכולות ארגוניות - מנהלי שיווק, פרסום ומכירות חייבים לנהל את הזמן והתקציב שלהם בצורה יעילה תוך הפניית והנעת אנשי צוות.
לכתבות מומלצות נוספות
>>> קורסים בתחום השיווק
>>> פרסום - תואר או קורס?
>>> יתרונות בידיעת שיווק ומכירות
>>> ללמוד פרסום
יש לכם עסק שזקוק למינוף? היום כבר לא חייבים לרוץ למשרד פרסום בשביל זה! בעידן הפייסבוק, כל שעליכם לעשות הוא לרכוש את המיומנויות המשך...
באמצעות הדבר המופלא הזה ששמו אמזון (Amazon), תוכלו לנצל את השוק הגלובלי שאין לו גבולות, להעלות מוצר ולו הבסיסי ביותר למכירה, ולהמשך...
מרגישים שאתם יכולים לייצג את האחרים בהרבה יותר טוב מאיך שהם מציגים עצמם? יש לכם יכולות רטוריות גבוהות במיוחד? תמיד אמרו לכם שאתהמשך...
ארט דירקטורים או מנהלים אמנותיים, אחראים על הסגנון הויזואלי והתמונות במגזינים, עיתונים, הפקות קולנוע וטלויזיה. כמו במאים, הם עוהמשך...