תואר ראשון בתקשורת נחשב מזה זמן רב לאחד מהמבוקשים ואהודים ביותר בארץ, וצעירים רבים מבקשים ללומדו. כעת ניתן לשלב את לימודי התואר הראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת אינטראקטיבית. התקשורת האינטראקטיבית היא אחד מהתחומים הדינמיים והמרתקים ביותר המשויכים לתחום התקשורת, ותחת הגדרתה הנרחבת ניתן למנות תדמית חברה, מיתוג, אריזות, פרסום, טיפוגרפיה וכרזות. התקשורת האינטראקטיבית מונעת מגישה אסטרטגית וזה מה שמייחד אותה.
רקע על תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת אינטראקטיבית
מסלול לימודי תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת אינטראקטיבית בוחן באור שונה ויוצא דופן את המדיה החדשה וכיצד היא נוגעת/משפיעה על תחומי המידע, התקשורת, הצרכנות והעיתונות. הקורסים המוצעים במסגרת לימודי תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת אינטראקטיבית מכילים את התחומים הכי עדכניים בענף, ובנוסף אליהם עוברים הסטודנטים התנסויות וסמינרים שמכשירים אותם לקראת היותם אנשי תקשורת. מאחר ומדובר בלימודי חטיבה, בוחרים הסטודנטים באיזה תחום התמחות הם מעוניינים.
התמחות בתקשורת אינטראקטיבית
תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת אינטראקטיבית פותח בפני הסטודנטים צוהר לעולם התקשורת האינטראקטיבית, ובסיומו של התואר יוכלו להשתלב בכל הנגזרות של התקשורת הדיגיטלית. הודות להתמחות בתקשורת אינטראקטיבית במסגרת לימודי תואר ראשון בתקשורת יכירו הבוגרים את התקשורת הדיגיטלית לפני ולפנים. ארגז הכלים שיוענק להם ילווה אותם ללא ספק למשך כל חייהם ולאורך הקריירה שלהם בעולם התקשורת האינטראקטיבית.
תכני מסלול תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת אינטראקטיבית
בשלושת הסמסטרים האחרונים בוחרים הסטודנטים כאמור את ההתמחות שלהם, וקודם לכן הנושאים שהם ילמדו משותפים לכל תואר תקשורת וביניהם יכללו תחומים כגון סטטיסטיקה, יסודות החשיבה ההומניסטית, מבואות לתעמולה, אתיקה בתקשורת, תקשורת תרבות וחברה, כתיבה ועריכה עיתונאית ועוד, ובמסגרת התמחותם ייכללו הנושאים הבאים, האינטרנט מהיבטים חברתיים ותרבותיים, מדיה וצרכני מדיה, היבטים פסיכולוגיים בשימוש באינטרנט, חוויות מדיה אינטראקטיבית ועוד.