עם הצלחה קשה להתווכח, בכל הנוגע לתחום התקשורת נדמה שלימודי תקשורת לתואר ראשון נמצאים במיקום מאוד פופולרי. אחת מהסיבות לפופולאריות הגואה היא חדירתו של תחום התקשורת לחיינו באופן אינטנסיבי. העובדה שכיום ניתן לעשות תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות במדיה ותרבות פופולרית מהווה הזדמנות פז לכל מי שרוצה ללכוד ברשתו כמה שיותר התמחויות, מה שכמובן יהפוך אותו ליותר מבוקש בשוק העבודה.
מהות תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות במדיה ותרבות פופולרית
תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות במדיה ותרבות פופולרית יכולים לקדם ולמנף את הקריירה של כל סטודנט בוגר התואר. הודות להכשרה המקיפה וחובקת העולם שהוא מקבל במהלך התואר יכיר הבוגר את כל הנפשות הפועלים בתחום, מי נגד מי, עקרונות ותהליכים שונים, ההיררכיה של המדיה התקשורתית, מנה ואופן התפקוד של אמצעי התקשורת. ההכשרה הזו תכין אותם לנחיתה רכה הישר במוקד העניינים. לימודי תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות במדיה ותרבות פופולרית אם כן יקנו את המיומנויות והכישורים הנדרשים לצורך עבודה בענף התקשורת בארץ ואף בעולם.
פשר השילוב של תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות במדיה ותרבות פופולרית
על פניו השילוב יכול להישמע תמוה, אבל אחרי שתחשבו על זה קצת, תגלו עד כמה התמהיל הזה גאוני. במסגרת לימודיהם ירכשו הסטודנטים ידע שלא יסולא בפז אודות עולם התקשורת ועולם הניהול, כשההתמחות שלהם תהיה כאמור במדיה ותרבות פופולרית. לימודי התקשורת יעניקו להם תיאוריות ומודלים בתקשורת, דיני תקשורת וכדומה, בעוד שלימודי ניהול יקנו לבוגרי תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות במדיה ותרבות פופולרית רקע ביסודות התנהגותיים בניהול, יסודות כלכלה בניהול ועוד. ואילו ההתמחות במדיה ותרבות פופולרית תאפשר להם לעבוד בתפקידי מפתח הקשורים לייזום וניהול תכנים במדיה פופולרית.
מה לומדים במהלך תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות במדיה ותרבות פופולרית?
במסגרת לימודי תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות במדיה ותרבות פופולרית ילמדו הסטודנטים קודם גל תקשורת וניהול, ומכאן נובעים הנושאים הרבים כגון תקשורת המונים, תקשורת חזותית, דיני תקשורת, אסטרטגיה שיווקית, מדיניות מוצרים ומותגים, צילום ועריכת כתבות ופרסומות, כתיבה והפקה של תכניות בידור לטלוויזיה, זהות ומקום בתקשורת הישראלית, בניית אתרי אינטרנט, יחסי ציבור וכדומה.